Gå til innhold

Noen som kan spå eller legge kort? Hadde blitt veldig glad!:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen spåing eller kort hjelper når du er i det lunet. 

Gjør noe nytt i morgen. Du kommer ikke til å angre.

Anonymkode: ebbec...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke bra på tarot, men jeg er god på intuisjon og kan "se"  ting ofte. 

Å få noe ut av to anonyme ord er veldig vanskelig, men bildene og følelsene jeg fikk når jeg leste innlegget ditt, er den samme følelsen som når jeg ligger våken og vrir meg i senga og har en stor knute i magen fordi noe er helt feil. Minutter passerer mens jeg burde ha sovet med hodet klarer ikke hvile. 

Er det noe ugjort som du burde ha tatt tak i? (eks ubetalte regninger) Eller noe som har skjedd som du føler du må ta tak i? (eks prate om brudd, utroskap). 

Jeg tror det viktigste er uansett å puste dypt, og huske at Rom ble ikke bygget på en dag. Sett av en plan til hva du skal begynne med i morgen, hvem du skal betro deg til, hva du ønsker. For uansett hva som er galt i livet ditt så er det kun du som kan starte en endring eller snu retningen til skipet. Det å rette det som er galt kan også være å be om hjelp, husk det. Det kan ta tid, men det første steget er å bestemme seg for det.

Drikk et glass kaldt og friskt vann før du legger seg, etter at du har bestemt deg for hva ditt første skritt skal være. Ikke les på sengen i kveld. Ikke kvern på noe, fokuser bare på at du skal sove og i morgen skal du gjøre X, eller prate med X. 

Da kommer du til å sove svært godt og livet ser en ørliten del lysere ut når du våkner. Alle lange reiser starter med et lite skritt. 

Lykke til. 

Anonymkode: a182a...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg noengang til å oppleve gjensidig kjærlighet?

Anonymkode: db1d5...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...