Gå til innhold

Bush med et skammelig angrep på President Donald Trump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minute ago, AnonymBruker said:

Trump får jo Bush til å fremstå som en president med gjennomtenkte og veloverveide uttalelser. Hvem skulle trodd det var mulig? :P 

Anonymkode: 616a1...916

Tror du må lese andre aviser enn Dagbladet. Om du tror dette så har du et marginalt syn på amerikansk realpolitik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Bare for å si dette, Trump er ikke en sympatisk person han er en brutal foretings mann, men iforhold til Bush og Clinton ser han ut som en pusekatt.  

Eh, nei. Han er en livsfarlig psykopat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ElinX0Xpoliti said:

Tror han var bestevenn, han var invitert i bryllupet og div andre plasser. Begge dynastiene jobber med hverandre det ser ut som de er imot Trump, jeg tror at Trump har laget en ny "block" som innebærer kalle krigere og marginaliserte foretings demokrater samt Klassiske liberaliser Kanskje. Det virker som dette er det som har skjedd, siden noen med politisk erfaring har satt opp administration hanens.

Bare for å si dette, Trump er ikke en sympatisk person han er en brutal foretings mann, men iforhold til Bush og Clinton ser han ut som en pusekatt.  

Trump er bare brød og sirkus for folket. Er jo tydelig at Trump ikke har andre mål enn å ta fra amerikanere helseforsikring og gi milliarder av dollar til de rikeste. 

Når finansministeren er en milliardær fra Goldman Sachs så vet man hva man får. 

Anonymkode: 00525...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å like Trump for å si at George W Bush er USAs værste president noensinne. Han startet Irak krigen i 2003, en krig som kostet minst 500.000 mennesker livet og som var basert på en løgn, nemelig at Sadam Hussein hadde masseødeleggelses våpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Eh, nei. Han er en livsfarlig psykopat.

Han er verre enn det. Psykologer i USA har klassifisert han som malign narsissist. Det er en blanding av en narsissist og en psykopat. Psykologene beskriver denne personlighetsforstyrrelsen som den farligste.

http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/donald-trump-mental-illness-narcisissm-us-president-psychologists-inauguration-crowd-size-paranoia-a7552661.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sa en gang at amerikanske presidenter høres mye mer fornuftige ut etter at de har forlatt Det hvite hus. Det gjelder også Bush.

Når det gjelder Trump, så kommer ikke jeg til å slutte meg til hylekoret. Det er altfor tidlig å bedømme hans presidentgjerning, og det vi får servert i media er altfor farget av pressens politiske sympatier. Jeg ble veldig glad da han ble valgt, ikke fordi jeg støtter hans politiske mål, men fordi det var en sårt tiltrengt vitamininnsprøytning for det amerikanske demokratiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...