Gå til innhold

Mange (vakre) damer i masse innlegg?


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Bryr meg ikke om de heller. De får drive på som de vil. 🙂

Nå var det du som sa at kongefamilien er verdt å diskutere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Milio skrev:

Mamma til Michelle, Caroline Berg Eriksen og Sophie Elise er oftere i avisa enn kongefamilien. De er oftere i avisa enn det Therese Johaug var under dopingskandalen. Hvis jeg googler Sophie Elise får jeg 15,4 millioner treff på Internett. 14 600 saker på VG alene. Derfor er de kjendiser. 

Hva så? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå var det du som sa at kongefamilien er verdt å diskutere.

...eller Morten Harket. De er ordentlig kjendiser (siden dette er på rampelys-siden). 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva så? 

Hva så?? Hele poenget ditt var jo hvorfor bloggerne blir diskutert på rampelys. Du mener det er forbeholdt kjendiser. De store bloggerne er kjendiser.

Hva er din definisjon på kjendis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

...eller Morten Harket. De er ordentlig kjendiser (siden dette er på rampelys-siden). 🙂

Med den logikken om at Morten Harket er mer kjendis enn bloggere: 

Morten Harket - Antall treff på VG: 3120

Sophie Elise - Antall treff på VG: 14 600

Bloggeren Sophie Elise er altså nesten 5 ganger så mye omtalt på Norges største avis, som det din kjendis, Morten Harket, er. Mener du fortsatt at tallene ikke taler for seg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Milio skrev:

Med den logikken om at Morten Harket er mer kjendis enn bloggere: 

Morten Harket - Antall treff på VG: 3120

Sophie Elise - Antall treff på VG: 14 600

Bloggeren Sophie Elise er altså nesten 5 ganger så mye omtalt på Norges største avis, som det din kjendis, Morten Harket, er. Mener du fortsatt at tallene ikke taler for seg?

Ja, men har du ikke lest hva jeg har skrevet da? Man kan kjøpe treff og klikk. Og det tror jeg de gjør eller skriver/leser til seg selv fra seg selv. 

Var det ikke det kjæresten til Caroline Berg Eriksen gjorde? 🙂 Ikke rart de får mange lesere hvis de løper fra hus til hus for å lese om seg selv. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

...eller Morten Harket. De er ordentlig kjendiser (siden dette er på rampelys-siden). 🙂

Det spiller ingen rolle om hvem som bryr seg om hva. BloggerE er offentlige personer på lik linje med de kongefamilie og Morten Harket.De velger å eksponere seg både i SOME, tradisjonelle medier.=de og det offentlige  Jeg er ikke en offentlig person da jeg ikke blogger, har åpen Instakonto, Snap, Twitter eller eksponerer meg selv i aviser, nettaviser tv ol.

Ref Rampelys; Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset

Dersom du har problemer med å forstå hvorfor vi diskuterer bloggere, må du rette ikke spørsmålet til oss, men admin for tråden

 

 

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ja, men har du ikke lest hva jeg har skrevet da? Man kan kjøpe treff og klikk. Og det tror jeg de gjør eller skriver/leser til seg selv fra seg selv. 

Var det ikke det kjæresten til Caroline Berg Eriksen gjorde? 🙂 Ikke rart de får mange lesere hvis de løper fra hus til hus for å lese om seg selv. 

Dette er ikke slike klikk du skriver om. Dette er antall saker VG har publisert om de to nevnte. VG har i sin tid publisert 3130 saker om Morten Harket, og 14600 saker om Sophie Elise. Dette har ingenting med klikk på blogg å gjøre.

Nei, typen til Caroline Berg Eriksen ble tatt i å forfalske kommentarer og redigere henne tynnere på bilder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Milio skrev:

Dette er ikke slike klikk du skriver om. Dette er antall saker VG har publisert om de to nevnte. VG har i sin tid publisert 3130 saker om Morten Harket, og 14600 saker om Sophie Elise. Dette har ingenting med klikk på blogg å gjøre.

Nei, typen til Caroline Berg Eriksen ble tatt i å forfalske kommentarer og redigere henne tynnere på bilder.

Over til tema og ikke antall treff. Skjønner ikke hvorfor kg lar noen spamme ned kg med blogging? De har jo en egen blogg kategori. 🙂

Ja. Han kjæresten til CBE må være ram på forfalskninger av kommentarer. Også får alle de jentene seg kjærester som bruker like mye sminke som dem også. 😂 Noen som har lagt merke til det? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Over til tema og ikke antall treff. Skjønner ikke hvorfor kg lar noen spamme ned kg med blogging? De har jo en egen blogg kategori. 🙂

Ja. Han kjæresten til CBE må være ram på forfalskninger av kommentarer. Også får alle de jentene seg kjærester som bruker like mye sminke som dem også. 😂 Noen som har lagt merke til det? 

Okei, ikke for å være slem, men innledningsvis i denne tråden sier du

"Men allikevel så er det ingen som svarer på spm. De er jo ikke kjent kjente disse bloggerne, og flere sitter jo og verbalt sjikanerer dem. Hvorfor er det greit? Så fordi de skriver om seg selv på en blogg så er det greit å henge ut rumpa til Isabell Raad på rampelyssiden? Nei, ikke enig i drittpratet om henne. For det er utelukkende drittprat om disse jentene."

Men nå henger du selv ut LKE (typen til Caroline) og sier han bruker sminke? Eller hva mener du egentlig? Blir jo litt dobbeltmoralsk å peke fingeren i starten av tråden for så å gjøre det samme selv? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Milio skrev:

Okei, ikke for å være slem, men innledningsvis i denne tråden sier du

"Men allikevel så er det ingen som svarer på spm. De er jo ikke kjent kjente disse bloggerne, og flere sitter jo og verbalt sjikanerer dem. Hvorfor er det greit? Så fordi de skriver om seg selv på en blogg så er det greit å henge ut rumpa til Isabell Raad på rampelyssiden? Nei, ikke enig i drittpratet om henne. For det er utelukkende drittprat om disse jentene."

Men nå henger du selv ut LKE (typen til Caroline) og sier han bruker sminke? Eller hva mener du egentlig? Blir jo litt dobbeltmoralsk å peke fingeren i starten av tråden for så å gjøre det samme selv? 

Ja det er sant. 🙂 De må egentlig gjøre som de vil altså. Deres data, Internett og telefoner er ikke mine. Jeg har bare fått et forvakla syn på dem (jeg har et dårlig forhold til de/ekstremt dårlig inntrykk av dem). 🙂

Det er synd foreldrene deres ikke satt ned foten for de mtp blogging og utlevering av sine barn. Det er jo ikke greit. 🙂 Men det tar ikke i fra meg nattesøvnen. De får bare holde på. 🙂

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forlengst ramlet av lasset. Hva er det egentlig du diskuterer i denne tråden, Fuglekvitter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frus3rtSjokkiz
5 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

...eller Morten Harket. De er ordentlig kjendiser (siden dette er på rampelys-siden). 🙂

Morten Harket er på tv nå  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...