Gå til innhold

Mange (vakre) damer i masse innlegg?


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Hvorfor legger dere ut flere hundre innlegg om flere forskjellige damer på rampelysforumet?
De er kjempe pene, men her, her og her skjønte jeg ingenting og har dere lov til det? Hvorfor legges det ut bilder av de på rampelysformet? Ingen av disse er spesielt kjente? Rampelys-forumet er jo for og om kjendiser. 

Hvis jeg hadde gjort det så blir det slettet med en gang for det bryter med K's regler, så hvorfor står disse trådene enda, da?
Hva er interessant med å diskutere mange hundre jenters utseende? Ikke sikkert at de syns det er noe gøy altså. :fy_fy: 



 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, orfeus skrev:

Kanskje du ikke har lest trådene nøye nok? Reglene gjelder for alle.

Hva er det å lese? Dette er Person Y, han/hun er teit som legger ut bilde av rumpen sin, ansiktet sitt og sånne ting står det skrevet. Og alle disse damene som noen har lagt ut diskusjoner om lyver visst hele tiden, osv, osv, osv... :roll: 

Poenget er at ingen av dem er kjendiser, så da har de lagt det i feil kategori i såfall? Og har de fått tilatelse til alle disse jentene å gjøre det? Tror ikke det. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gjestgitt skrev:

Rampelys er jo for diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

Ja, men det er jo nesten utelukkende om bloggere. De er jo ikke kjendiser på lik linje som kongefamilien og sånne kjente kjendiser med spesielle talenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ja, men det er jo nesten utelukkende om bloggere. De er jo ikke kjendiser på lik linje som kongefamilien og sånne kjente kjendiser med spesielle talenter.

Blogg er jo et kjempestort fenomen i Norge (og i utlandet) så ikke rart det får mye plass. De tjener enorme summer på å  engasjerer og provosere samt noen tar mye plass i media så forstår at folk har et behov å diskutere de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, gjestgitt skrev:

Blogg er jo et kjempestort fenomen i Norge (og i utlandet) så ikke rart det får mye plass. De tjener enorme summer på å  engasjerer og provosere samt noen tar mye plass i media så forstår at folk har et behov å diskutere de

Mulig det var det, men nesten ingen gidder å blogge eller å følge med på sånt tror jeg. Har aldri hørt om noe som folk syns er så uinteressant altså. Da tror jeg folk ser på serier på tv som slår an bedre. :) 

Men allikevel så er det ingen som svarer på spm. De er jo ikke kjent kjente disse bloggerne, og flere sitter jo og verbalt sjikanerer dem. Hvorfor er det greit? Så fordi de skriver om seg selv på en blogg så er det greit å henge ut rumpa til Isabell Raad på rampelyssiden? Nei, ikke enig i drittpratet om henne. For det er utelukkende drittprat om disse jentene. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

Jada, det har du allerede skrevet, men det er utelukkende drittprat om bloggere, hvorfor det? 
Hva har disse jentene gjort dere egentlig? Har dere tillatelse til å legge ved rumpa eller et klipp av håret til noen av jentene? Nei. :riste: 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Mulig det var det, men nesten ingen gidder å blogge eller å følge med på sånt nå lenger. Har aldri hørt om noe som folk syns er så uinteressant altså. Da tror jeg andre serier på tv slår an bedre. :) 

Men allikevel så er det ingen som svarer på spm. De er jo ikke kjent kjente disse bloggerne, og flere sitter jo og verbalt sjikanerer dem. Hvorfor er det greit? Så fordi de skriver om seg selv på en blogg så er det greit å henge ut rumpa til Isabell Raad på rampelyssiden? Nei, ikke enig i drittpratet om henne. For det er utelukkende drittprat om disse jentene. 

Drittprat om ræva ja. Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miagunda skrev:

Drittprat om ræva ja. Sånn kan det gå.

Og om Isabel Raad, samt mange andre. Skulle tro dere fikk betalt for å slenge dritt om folk. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Og om henne, samt mange andre. Skulle tro dere fikk betalt for å slenge dritt om folk. 

Ja, det er skikkelig ræva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miagunda skrev:

Ja, det er skikkelig ræva.

Du skrev: sånn kan det gå. Er du en av de som sitter og gjør narr av dem da? Det må det jo være da? :P
For det er utelukkende skittsnakk om dem. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Du skrev: sånn kan det gå. Er du en av de som sitter og gjør narr av dem da? For det er utelukkende skittsnakk om dem. 

Ja, skittsnakk kan man også kalle ræva. Bare skiten som renner ut.

Av ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miagunda skrev:

Ja, skittsnakk kan man også kalle ræva. Bare skiten som renner ut.

Av ræva.

Så gjennomtenkt og reflektert du er. :sarkasme: 
Kan neppe tenkes at Isabel Raad, Sophie Elise, Vanessa Rudjord, Lene Orvik +++ har gjort deg noe? 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Så gjennomtenkt og reflektert du er. :sarkasme: 
Kan neppe tenkes at Isabel Raad, Sophie Elise, Vanessa Rudjord, Lene Orvik +++ har gjort deg noe? 

Nei.

Bare ræva.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, orfeus skrev:

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

Husker vi hadde en diskusjon på en utdanning jeg tok hvor vidt det gikk ann å kalle det en blogg om den ikke var personlig.

Vi kom frem til at det er noe som heter personlig blogging som omhandler minst en person, dens liv og deling av tanker og følelser. Så finnes det upersonlige blogger som bedriftsblogg, blogger for idrettslag eller andre grupper som for eksempel barnehager eller nettverk av forskjellige slag. 

Da tenker jeg hvor dypt er det ok å diskutere og henge ut folk på for KG? Ta for eksempel ‘mat fra bunnen’. Hun som står bak Facebookgruppen og bloggen der har ikke vist seg på bilder eller video før nå nylig så vidt meg bekjent, men navnet hennes har vel blitt nevnt mange ganger her inne. Er det egentlig greit? 

Er det ok å henge ut journalisten i Dagsavisen på kg for å ta et annet eksempel? Eller politimannen i gata fordi han har en offentlig stilling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hakkapeli skrev:

Husker vi hadde en diskusjon på en utdanning jeg tok hvor vidt det gikk ann å kalle det en blogg om den ikke var personlig.

Vi kom frem til at det er noe som heter personlig blogging som omhandler minst en person, dens liv og deling av tanker og følelser. Så finnes det upersonlige blogger som bedriftsblogg, blogger for idrettslag eller andre grupper som for eksempel barnehager eller nettverk av forskjellige slag. 

Da tenker jeg hvor dypt er det ok å diskutere og henge ut folk på for KG? Ta for eksempel ‘mat fra bunnen’. Hun som står bak Facebookgruppen og bloggen der har ikke vist seg på bilder eller video før nå nylig så vidt meg bekjent, men navnet hennes har vel blitt nevnt mange ganger her inne. Er det egentlig greit? 

Er det ok å henge ut journalisten i Dagsavisen på kg for å ta et annet eksempel? Eller politimannen i gata fordi han har en offentlig stilling? 

Poenget mitt er: de er ikke spesielt kjente slik kongefamilien og sånt er, så hvorfor kaste bort energi på de samt å ta masse av deres tid? Ja, det gjør dere, dere sitter bare og henger ut folk. Lene Orvik, Vanessa Rudjord, Sophie Elise, Marna, Anniken Jørgensen, Isabel Raad, pluss mange flere har da ikke godkjent at dere legger ut navn og bilder av dem på kvinneguiden.no?? :)

Nei det er ikke okey å henge ut noen, men nå velger dere dere ut ofre og dette var tydeligvis disse jentene denne gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaster du bort tid på å irritere deg over at folk diskuterer disse OFFENTLIGE personene? Som også er kjendiser for mange. Dagens tenåringer vet nok mer om disse jentene enn kongefamilien og andre såkalt A-kjendiser i Norge

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Poenget mitt er: de er ikke spesielt kjente slik kongefamilien og sånt er, så hvorfor kaste bort energi på de samt å ta masse av deres tid? Ja, det gjør dere, dere sitter bare og henger ut folk. Lene Orvik, Vanessa Rudjord, Sophie Elise, Marna, Anniken Jørgensen, Isabel Raad, pluss mange flere har da ikke godkjent at dere legger ut navn og bilder av dem på kvinneguiden.no?? :)

Nei det er ikke okey å henge ut noen, men nå velger dere dere ut ofre og dette var tydeligvis disse jentene denne gang. 

Fint hvis du faktisk svarer på innlegget mitt når du velger å sitere meg. Jeg har ikke hengt ut noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...