Gå til innhold

Hvem tror du ville hat størst problemer med å tilpasse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si at en gjennomsnittlig person fra 1317 og 2017 byttet plass. Personen fra 1317 ble sendt til 2017 og personen fra 2017 ble sendt tilbake til 1317. Hvem av dem tror du ville hat størst problemer ved å tilpasse seg den nye tilværelsen. Og de er begge britiske fra Colchester.  Det er også enn en veis billett de kan ikke vende tilbake til sin egen tid.  Så hvem tror du ville hat størst problemer ved å tilpasse seg sin nye tilværelse ?

 

Begge ville fått det tøft men personlig tror jeg hat personen fra 2017 ville fått det tøffere og tilpasse seg til 1317 enn hva en person fra 1317 ville fått og tilpasse seg 2017.

 

Hva tror dere ?

Anonymkode: ab9c5...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror motsatt fordi den fra 2017 har mye mer kunnskap og vil kunne bruke det til sin fordel i 1317.

Anonymkode: ac1cb...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også den fra 1317 ville hatt vanskeligst for å tilpasse seg. Selv ikke foreldra mine fra 1950 tallet greier å tilpasse seg internett og smartphones og alle ledninger med tv og dekodere og alt det der. 

Anonymkode: 5fb45...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor omstilling for begge, men mye lettere å takle for personen fra 1317. Jeg misunner ikke personen fra 2017, som går fra vårt hygieniske, feterte og stimulerende velferdsamfunn til en tilværelse preget av fattigdom og sult og sykdom og skitt og slit og gudene vet. Man måtte jo være gal om man velvillig reiste fra 2017 til 1317 på enveisbillett.

Anonymkode: 3384e...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror personen fra 2017 ville slitt mest med å tilpasse seg, kanskje spesielt sosialt. 

Anonymkode: bc495...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens samfunn der alle drunker ned i mobilen sin så er jeg sikker på at 2017 personen hadde slitt mest i 1317.

Ingen app som kan redde han nå :P 

Anonymkode: 2e045...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen fra 1317 ville fått masse hjelp. Men han ville nok aldri kunne bli en «vanlig verdensborger». Han ville nok blitt boende på en institusjon.

Stakkaren fra 2017 ville hatt Svartedauen å se frem til...

Jeg tror ingen av dem ville fått det optimalt, men jeg ville heller vært han fra 1317 enn motsatt. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...