Gå til innhold

Perle og diamanter. Ring.


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Jeg har en avslappet og mer "rocka stil". Sånn boots,jeans og mye svart. Det jeg bruker mer penger på er boots og ytterjakker,men ikke noe jåleri her. Har nå fått en helt nydelig ring som arv fra min mor. Den er av mindre diamanter i hestesko-form med en perle i midten. Jeg elsker den! Føler jeg trives så godt med den på fingeren. Men så mange kommenterer : åh,DU med en sånn ring?? 

Andre tror jeg er forlovet fordi den passer bare på ringfingeren! 

Er det helt stilkræsj ? Og er det liksom feil å ha den på på ringfingeren? 

Den er ikke prangende på noen måte. Bare søt og liten,men den blir så ofte kommentert. Det er seks små dismanter pluss perle og smal gullring. 

Det er det eneste smykket jeg vil bruke fast fordi det føles så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal kun bruke den til fint jeg

Anonymkode: d76c2...0e3

Ok. Takk for svar :-) jeg er egentlig typen som gir f.. i hva andre mener,men..det er iblant greit å ta til etteretning når noe vekker så mye oppmerksomhet. Kanskje er den for mye ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NotNaomi skrev:

Ok. Takk for svar :-) jeg er egentlig typen som gir f.. i hva andre mener,men..det er iblant greit å ta til etteretning når noe vekker så mye oppmerksomhet. Kanskje er den for mye ja. 

Når man bruker en ring mye, kan det ofte hende at stener løsner. Jeg vil anbefale deg å ta en tur til gullsmed bare for å sjekke at stenene og diamantene sitter som de skal :)

Anonymkode: d76c2...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man bruker en ring mye, kan det ofte hende at stener løsner. Jeg vil anbefale deg å ta en tur til gullsmed bare for å sjekke at stenene og diamantene sitter som de skal :)

Anonymkode: d76c2...0e3

Takk:-) jeg er ikke vant med diamanter:-D setter pris på ditt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ring du har et sterkt og varmt forhold til. Bruk ringen. Du liker den og den er etter din mor.

Hva andre mener om ringen din synes jeg får være andres business.

Anonymkode: d76c2...0e3  kommer med et veldig godt råd. Perler er heller ikke så veldig glade i vaskemidler, sterk såpe eller varmt vann, så ta ringen av deg når du skal ha kontakt med noe av dette.Perler elsker å bli brukt. Det er mye verre for perler å bli luket inne i en plastpose og tørke ut (ja, perler som ikke brukes tørker faktisk ut).

Ringen høres veldig pen ut. Jeg synes du uten problemer kan bruke den hver eneste dag. :) 

 

Anonymkode: 38b52...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rocka stil og perlering kan være kult det. 

At man har et smykke som kan passe både klassisk stil, preppy stil og gammeldags stil er vel ganske rocka i seg selv. 

Å blande boots (opprinnelig rideutstyr) med jeans (arbeidsbukser), mye svart kanskje svarte blonder (feminint)? Mange som kjører rocka stil blander ting de liker, så denne ringen synes jeg du stolt skal bære om du ønsker det. 

Men støtter råd om å la en gullsmed gå over steiner og fester ca annethvert år. De kan pusse den samtidig :)

Anonymkode: 60137...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk ringen med glede! Jeg har 3 store Tom Wood ringer som jeg bruker hver eneste dag, og de er ganske maskuline. Bruker de allikevel til både blondekjoler, skjørt og pene bluser. Bare kult med kontraster synes jeg, og det "mykner" jo kanskje opp stilen din litt. Dessuten er det jo bare enda bedre at den har ekstra sentimental verdi for deg. Slike ting er til for å brukes!

Anonymkode: 60141...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...