Gå til innhold

Pologenser til dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt tynne pologensere til å bruke under tjukke strikkegensere? Jeg har sett på nettbutikkene til Lindex, Kappahl, Cubus m.fl, uten å finne den typen genser. 

Anonymkode: 48adc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i en Cubus-butikk her i Bergen og kjøpte meg en klarrød ribbestrikket pologenser. Er både fin og god å ha på! Har ikke funnet denne i nettbutikken deres, så virker som om det er noen klær (også hos andre kjeder) som kun finnes i fysisk butikk og ikke på nettet.

Ellers har Lindex i alle fall tidligere sesonger brukt å ha tynne pologensere, så godt mulig at de kan ha noen varianter i butikk denne sesongen også.

Anonymkode: c88b2...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en Cubus-butikk her i Bergen og kjøpte meg en klarrød ribbestrikket pologenser. Er både fin og god å ha på! Har ikke funnet denne i nettbutikken deres, så virker som om det er noen klær (også hos andre kjeder) som kun finnes i fysisk butikk og ikke på nettet.

Ellers har Lindex i alle fall tidligere sesonger brukt å ha tynne pologensere, så godt mulig at de kan ha noen varianter i butikk denne sesongen også.

Anonymkode: c88b2...f56

Kan ikke bruke ribbestrikket genser. De er for stramme til ei som ser ut som en bolle i medvind

Anonymkode: 48adc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke bruke ribbestrikket genser. De er for stramme til ei som ser ut som en bolle i medvind

Anonymkode: 48adc...dad

Ok, det visste jeg ikke.. Men som jeg nevnte tidligere i alle fall så har i alle fall Lindex tidligere sesonger brukt å ha helt enkle tynne pologensere som ikke er ribbestrikket eller noe.

Ellers ser jeg at H&M har diverse utvalg i pologensere:

http://www.hm.com/no/products/ladies/cardigans_jumpers/turtlenecks?gclid=EAIaIQobChMIq5_Ir8781gIVTV4ZCh0LZQoPEAAYASAAEgJKNvD_BwE&s_kwcid=AL!850!3!224694226253!b!!!!&ef_id=Weg5mwAAAGloCXxO:20171019114554:s

Anonymkode: c88b2...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mye tynne gensere litt som singletter, men lange ermer så klart på cubus. Henger ved t-skjortene og singlettene. 

Anonymkode: 0baf1...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det visste jeg ikke.. Men som jeg nevnte tidligere i alle fall så har i alle fall Lindex tidligere sesonger brukt å ha helt enkle tynne pologensere som ikke er ribbestrikket eller noe.

Ellers ser jeg at H&M har diverse utvalg i pologensere:

http://www.hm.com/no/products/ladies/cardigans_jumpers/turtlenecks?gclid=EAIaIQobChMIq5_Ir8781gIVTV4ZCh0LZQoPEAAYASAAEgJKNvD_BwE&s_kwcid=AL!850!3!224694226253!b!!!!&ef_id=Weg5mwAAAGloCXxO:20171019114554:s

Anonymkode: c88b2...f56

De var jo kjempefine. Tusen takk. Jeg kjenner ikke til alle nettbutikkene dessverre, men disse genserne skal jeg jammen ta en titt på :)

Anonymkode: 48adc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp tynne pologensere på hm og cubus. :)

Anonymkode: 5a770...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på Bik Bok! De var tynne, men ikke like tettsittende, men tror de fungerer til det formålet uansett. Alle veldig fine, behagelige og billige

Anonymkode: 5a770...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Jeg skal ta meg en tur og kikke på disse som dere tipset om. Vanlige pologensere blir jo for varme og for klumpete til å ha under en tjukk strikkegenser :helen:

Anonymkode: 48adc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...