Gå til innhold

Hvor opptatt er dere av interiør hjemme hos andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutes ago, NotNaomi said:

Haha. Jeg har en burgunderrød toseter i skinn :-D det er hundesofaen min hvor jeg sitter med hundene :-D lett å holde rent vet du,og hundene mine har ikke bur,men fast plass der. Den er ikke moderne akkurat,men passer igrunnen i kroken der den står! Men furu har jeg ikke da :-D

Toseter hundesofa blir noe annet :)

Anonymkode: 61bfa...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er hjemme hos noen legger jeg merke til det hvis det er ekstremt i noen som helst retning, men da skal det være fryktelig spesielt. Det blir noe annet på bilder/TV, da kommer detaljene fram på en helt annen måte. Mitt hjem ser i mine øyne ut som et rottereir på bilder, men i virkeligheten er det faktisk koselig. Ellers legger jeg mer merke til rot og skitt enn hvilken (mangel på) stil folk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan reagere på at det er veldig fint og kreativt. Men hvis ikke, da reagerer jeg ikke i det hele tatt. Jeg kan altså få den wow-faktoren av enkelte steder, men det er aldri «her var det ikke særlig pent..»-tanker. Så enten er det wow-faktor, eller så er jeg nøytral. 

Jeg syns det med interiørstil kan være vanskelig selv. Vanskelig å få rommet til å se sammensatt og gjennomtenkt ut, og å finne nye løsninger med plassering av møbler og slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg hvordan folk har det. Jeg kommer for å treffe dem. 

Anonymkode: aa87b...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker meg ting jeg syn ser veldig pent, men ellers er det opp til hver enkelt hva som funker for dem. Det jeg aldri har forstått er dog de som har svære pcer/pcbord i stua, syns det er en pussig interiørsak. 

Anonymkode: aeeeb...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg nada om hvordan andre mennesker har det hjemme. Det viktigste er at de selv trives i det hjemmet de bor i, ikke jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger selvsagt merke til hvordan folk har det, og kan tenke at det er fint, stygt eller bare nøytralt. 

Men jeg synes ikke det er positivt med sånne interiørbladhjem. Sikkert fordi jeg ikke synes det er spesielt koselig, og føler meg ikke særlig avslappet der. 

Jeg sier jo ikke det, men man gjør seg jo opp et inntrykk. Et hjem sier mye om en person eller kan det i hvert fall. Noen bryr seg ikke i det hele tatt. 

Ellers er det mest viktig at du det er rent. Rot er helt greit, så lenge det ikke flyter over og man ikke kan sitte eller noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skittent og rotete og lukter snålt så legger jeg merke til det. Har en venninne hvor jeg tar meg tøfler i veska fordi det alltid er ett eller annet gruff på gulvet som knaser eller er klissete.

Anonymkode: d3cd6...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger alltid merke til hvordan det ser ut hos andre. Har vært i en del nye hjem det siste året pga. nye venner av sønnen min, og syns det er gøy å se at jeg sjelden blir overrasket over hvordan de har det. Jeg syns ofte interiøret passer de som bor der, ut fra klær og hvordan de er.

Men jeg tenker stort sett ikke noe negativt, selv om smaken veldig ofte er helt annerledes enn min, jeg syns bare det er gøy å se. Og like morsomt om det er en stil som er tatt helt ut som hvis det over hodet ikke er noen stil og de har en stor lekesklie midt i stua. 

De eneste gangene jeg kan huske at jeg har stusset litt, er når de som bor der er tydelig veldig opptatt av interiør og så er det helkræsj med husets stil for øvrig. Som veldig herskapelig og glamorøs stil i et lite rekkehus eller i en ny funkisbolig er det jeg kommer på nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg merker meg ting jeg syn ser veldig pent, men ellers er det opp til hver enkelt hva som funker for dem. Det jeg aldri har forstått er dog de som har svære pcer/pcbord i stua, syns det er en pussig interiørsak. 

Anonymkode: aeeeb...c70

Haha, det har vi. Er jo så sykt usosialt om folk skal sitte på eget rom med PCen, den bruker man jo fort mange timer i døgnet. Så det har ingenting med interiør å gjøre. Blir mer som å si at stekeovnen er så stygg, så stekeovnen kan stå i kjelleren istdenfor på kjøkkenet. Utrolig upraktisk.

Vi eier ikke engang TV, har PCene på ene veggen i stua og det er alt vi har av sånt, resten av stua har bøker, brettspill og kjæledyr som "pynt".

Anonymkode: 47065...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...