Gå til innhold

Dette er grunnen til at så mange kvinner skriver metoo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du snill, hyggelig, god, er du uinteressant for damer. Er du en drittsekk, gir blaffen i hva hun sier men bare kjører på, så er du interessant. Du vet, den typen som virkelig kjører på og gir blaffen i hva hun sier.

Hvordan har det seg at så mange kvinner skriver metoo? Fordi de selv liker menn som ser på dem som objekter heller enn mennesker.

 

 

Anonymkode: 16c8a...386

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Er du en drittsekk, gir blaffen i hva hun sier men bare kjører på, så er du interessant. Du vet, den typen som virkelig kjører på og gir blaffen i hva hun sier" 

 

du har ikke peiling på kvinner 😂 Virkelig flaut for deg

Anonymkode: 8ba7f...0af

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et min oppmerksomhet på fb er også oppmerksomhet

Anonymkode: a41c7...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du snill, hyggelig, god, er du uinteressant for damer. Er du en drittsekk, gir blaffen i hva hun sier men bare kjører på, så er du interessant. Du vet, den typen som virkelig kjører på og gir blaffen i hva hun sier.

Hvordan har det seg at så mange kvinner skriver metoo? Fordi de selv liker menn som ser på dem som objekter heller enn mennesker.

Anonymkode: 16c8a...386

Jeg vet ikke om du er klar over det, men å objektivisere jenter på den måten du gjør her, er ikke særlig snilt.

Faktum er at jenter elsker snille gutter. Du er antagelig bare ikke så snill som du selv tror.

 

Anonymkode: 35091...6ea

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke en sannhet uansett hvor mange ganger sinte, såkalte snille menn sier det. Å være så sint på kvinner og på andre menn er vel for øvrig et sikkert tegn på at man ikke er "snill" i det hele tatt. En snill person har omtanke, respekt og oppfører seg fint mot andre...

Det finnes masse kvinner som elsker og er sammen med gode, snille menn. Bare se deg rundt!? Jeg er 30, og kjenner faktisk ingen som er sammen med slike menn som du mener kvinner vil ha. 

Det er ikke sånn at man ikke blir valgt fordi man er "for snill". Da må det være noe annet som gjør en lite attraktiv på datingmarkedet.

Anonymkode: 2b94e...baa

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vi kvinner liker snille, respektable og ordentlige menn!!!

Men dessverre er mange av disse mennene tøfler og sytekopper. I tillegg har de gjerne bunnskrapt selvtillitt og sinnsyke mengder selvmedlidenhet. Er så lei av å høre sånne menn sitte å sutre og pistre over hvor synd det er i dem fordi kvinner bare liker "badboys" og ikke dem.
Buhuhu. GROW SOME BALLS.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klippet der er iscenesatt.

Nei, kvinner liker ikke drittsekker som bare kjører på. 
Kvinner liker snille, omtenksomme menn, som ikke er for sjenerte til å fortelle dem at de liker dem. 

Det som er typisk er at de mennene som alltid bruker dette argumentet om at "drittsekkene får damene men ikke jeg for jeg er for snill" er oftest menn som ikke tør å flørte med kvinner, eller be hun ut på en date, og da kan man rett og slett ikke regne med å bli valgt fremfor de som tør å be dama ut på date. Og det er ikke sånn at alle menn som tør å være ærlige med damene de blir nysgjerrige på og vil bli kjent med, er drittsekker. Det er bare noe dere altfor sjenerte menn antar  - for å legge skyld og ansvar på dem  , i stedet for å legge ansvar på deg selv og trene på å bli flinkere med mennesker og damer og til å ta iniativ selv. 

Anonymkode: 163a0...cfe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange som skiver metoo fordi en stygg mann har spurt dem ut.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Lurer på hvor mange som skiver metoo fordi en stygg mann har spurt dem ut.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Hæ?

Anonymkode: e1122...e8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mange som skiver metoo fordi en stygg mann har spurt dem ut.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Jeg tror ikke kvinner føler det er et overgrep med mindre den stygge mannen ikke aksepterte avslaget. Kanskje ropte hore etter henne når hun ristet på hodet. 

Anonymkode: e8514...240

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvor mange som skiver metoo fordi en stygg mann har spurt dem ut.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Det er ikke trakassering eller overgrep å spørre noen ut. Det er trakassering og overgrep når man blir uønska befølt og spesielt når personen ikke tar nei for et nei heller. Uavhengig hvor stygg eller kjekk han er. 

Anonymkode: 163a0...cfe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg TS. Det er ikke noe poeng å dra en kampanje som dette ned i søla. Du klarer det uansett ikke, så ikke noe vits å prøve en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke kvinner føler det er et overgrep med mindre den stygge mannen ikke aksepterte avslaget. Kanskje ropte hore etter henne når hun ristet på hodet. 

Anonymkode: e8514...240

Regnes det som "overgrep" å si "hore"??

Anonymkode: 1cce9...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Det er ikke bare oppførsel som avgjør. Utseendet har også noe å si faktisk.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Det er ikke bare oppførsel som avgjør. Utseendet har faktisk også noe å si. 

Helt riktig.

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Dette med å si at kvinner bare går etter badboys og fæle menn, mens snille menn aldri får seg dame - det er forresten ikke bare usant og respektløst overfor kvinner. Det er kanskje enda mer slemt overfor alle de flotte, flinke, fine mennene der ute som har hell i kjærligheten. Nei, det er ikke noe galt med dem, alle sammen. De fleste er bra folk. De fleste er snille. Å finne feil ved dem bare fordi de har noe en selv ikke har, er vel ganske nært noe som ofte kalles "misunnelse". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DuVetHvem

Sikkert endel kvinner som henger seg på, for de vil liksom signalisere at de er så heite at de blir trakasserte.

For jeg har sett noen STYGGE SOM FAEN damer på min facebook, som ingen edru eller full mann ville under noen omstendighet trakassert eller befølt etc. 

Men jeg hang meg på trenden for jeg har blitt seksuelt trakassert (tro det eller ei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regnes det som "overgrep" å si "hore"??

Anonymkode: 1cce9...c20

Det er seksuell trakassering ja. Bare menn syntes det er greit å spytte etter kvinner som avviser de og kalle de hore, for de tåler ikke å bli avvist fordi de mener at de har krav på kvinnekroppen og kvinnen skal underkaste seg han, og når hun ikke gjør det så føler de seg tråkka på og må derfor tråkke på og trakassere tilbake. Selve drittslenginga er ikke den værste formen for trakassering men holdningen som gjør at de gjør det helt automatisk bunner i kvinneundertrykkelse og sexisme. 

Anonymkode: 163a0...cfe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regnes det som "overgrep" å si "hore"??

Anonymkode: 1cce9...c20

Det regnes som trakassering ja. Så om du har for vane å rope det etter jenter som ikke skjønner hvor snill du er, så bør du kanskje revurdere den oppførselen. Det er nemlig ikke særlig egnet til å overbevise jentene om hvor snill og greit du egentlig er.

Anonymkode: 35091...6ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er seksuell trakassering ja. Bare menn syntes det er greit å spytte etter kvinner som avviser de og kalle de hore, for de tåler ikke å bli avvist fordi de mener at de har krav på kvinnekroppen og kvinnen skal underkaste seg han, og når hun ikke gjør det så føler de seg tråkka på og må derfor tråkke på og trakassere tilbake. Selve drittslenginga er ikke den værste formen for trakassering men holdningen som gjør at de gjør det helt automatisk bunner i kvinneundertrykkelse og sexisme. 

Anonymkode: 163a0...cfe

Er det seksuell trakassering når kvinner omtaler menn som griser ?

Anonymkode: 4cbe6...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...