Gå til innhold

Åååå fy faen i helvetet som enkelte kristne er desperate etter å presse demmes tro langt inn under huden meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag faen jeg for faen en hel bibel ved ytterdøra til huset, ble så jævla forbannet og oppgitt over enkelte desperate skjelver som ikke kan lå andre få fred fra deres eget virus! 

Hvorfor må kristne forfølge oss ureligiøse?

Anonymkode: 564e3...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristendommen, i likhet med islam, er en misjonerende religion. De kommer aldri til å la andre være i fred.

Anonymkode: 00e89...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristendommen, i likhet med islam, er en misjonerende religion. De kommer aldri til å la andre være i fred.

Anonymkode: 00e89...9cb

Det virker dessverre slik ja..... de kan hverfall ikke klage på is og de terroristene da de er like store terrorister selv! Ja, de kan drepe og gjør det sikkert med mange rundt om i verden, blir plaget til døde

Anonymkode: 564e3...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det først rolig da jeg nesten var helt sikker pø et det var en eller flere av vennene mine som lå den der for kødd og for å hisse meg litt opp, men de har ikke gjort det. Det er en kristen mann her i bygda som ikke er helt god i hue så det er nok etter all sannsynlighet han. Men når han går inn på min tomt og legger fra seg en bibel kun for irritasjon så vurderer jeg faktisk å politianmelde det da det er langt over streken for min del! Men er redd politiet ikke skal bry seg om den saken, men det er jo terrorisering og det skal vel politiet ta alvorlig?

Anonymkode: 564e3...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag faen jeg for faen en hel bibel ved ytterdøra til huset, ble så jævla forbannet og oppgitt over enkelte desperate skjelver som ikke kan lå andre få fred fra deres eget virus! 

Hvorfor må kristne forfølge oss ureligiøse?

Anonymkode: 564e3...87a

Om du føler deg forfulgt vil jeg råde deg til å kontakte enten politi eller helsevesen snarest mulig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er en kristen mann her i bygda som ikke er helt god i hue

Forstår at du blir provosert, men forklaringen ligger nok mer i denne fyrens hode enn i den kristne religionen. Dette er ikke vanlig. Jeg regner med at sammenligningen med IS var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA herre min hatt!  Seriøs?  Finner du en bibel utenfor huset ditt, og vil ikke ha, bare kast.  Verre er de Jehova's vitner som ikke ta en hint og bli stående der i 15 minutter for å snakke om hvorfor de skal redde deg.  Men må si at du kommer til å ha et veldig dårlig liv hvis du la noe som dette ødelegger dagen din! 

Endret av Outlander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤢 Det er så jævlig irriterende! Jeg har fått slik reklame i posten. De aner ikke hvor mye jeg latterliggjør dems naive dritt, inni hodet mitt. På grunn av at dem tror så jævlig på noe som åpenbart ikke noen sinne har eksistert, gjør at jeg ser på religiøse folk som mindre intelligent. Det er for naivt. Det ødelegge huene til folk. ☠️

Anonymkode: f3aa6...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppriktig lei meg på ditt eller deres vegne som har så til de grader imot kristendommen og kommer med hatefulle kommentarer og starter tråder som neppe har rot i virkeligheten. 

Jeg tørr påstå at ingen kristne oppfører seg på denne måten mot folk som ikke vil høre om han eller ha noe med han å gjøre. Men akkurat det med Jehovas vitner som går fra dør til dør kan være for pratsomme og ikke ta et nei for et Nei, men da er det vel bare å lukke døra å gå inn igjen, problem løst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bli så provosert? Hvorfor gi noe du anser som meningsløst så mye av din energi og din tid? Kast bibelen i søpla og move on. Himmel und hav.

Anonymkode: c3b85...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bli så provosert? Hvorfor gi noe du anser som meningsløst så mye av din energi og din tid? Kast bibelen i søpla og move on. Himmel und hav.

Anonymkode: c3b85...aab

Hvis personen blir forfulgt og trakassert så burde man forstå veldig godt at h*n blir provosert. Når det er så ille at man vurderer å gå til politiet så handler det om mye mer en bare kristendom, og enkelte burde ha litt mer forståelse for andres situasjon...

Anonymkode: 37f3d...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag faen jeg for faen en hel bibel ved ytterdøra til huset, ble så jævla forbannet og oppgitt over enkelte desperate skjelver som ikke kan lå andre få fred fra deres eget virus! 

Hvorfor må kristne forfølge oss ureligiøse?

Anonymkode: 564e3...87a

Liker du ikke religionsfriheten vi har her til lands kan du jo flytte til Nord-korea eller Kina, ateistiske paradiser hvor disse religiøse du plages sånn av drepes og forfølges. Passer sikkert godt for deg det?:hoho:

Anonymkode: 47ae8...d3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.10.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev:

I dag faen jeg for faen en hel bibel ved ytterdøra til huset, ble så jævla forbannet og oppgitt over enkelte desperate skjelver som ikke kan lå andre få fred fra deres eget virus! 

Hvorfor må kristne forfølge oss ureligiøse?

Anonymkode: 564e3...87a

FREKKE SOM LUSA!!! 

DESPERATE FOLK! 🤢Jeg blir kvalm av dem! 

Anonymkode: f0b56...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bli så provosert? Hvorfor gi noe du anser som meningsløst så mye av din energi og din tid? Kast bibelen i søpla og move on. Himmel und hav.

Anonymkode: c3b85...aab

Ja. Brenn hele dritten! 

Anonymkode: f0b56...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.10.2017 at 9:43 AM, Villmark said:

Jeg blir oppriktig lei meg på ditt eller deres vegne som har så til de grader imot kristendommen og kommer med hatefulle kommentarer og starter tråder som neppe har rot i virkeligheten. 

Jeg tørr påstå at ingen kristne oppfører seg på denne måten mot folk som ikke vil høre om han eller ha noe med han å gjøre. Men akkurat det med Jehovas vitner som går fra dør til dør kan være for pratsomme og ikke ta et nei for et Nei, men da er det vel bare å lukke døra å gå inn igjen, problem løst. 

Dette er jo bare rør. Du tør påstå? "neppe har rot i virkeligheten"? Hvordan i all verden har du grunnlag for å mene noe sånt? Trådstarter har aldeles ikke bedt om å få en bibel på dørstokken, det er utrolig respektløst å påtvinge andre mennesker ens tro på den måten. Vil man lese bibelen står man helt fritt til å gjøre det i eget hus, det er ikke rart mange ikke-religiøse blir provoserte og skjeller ut religiøse når de viser så total mangel på respekt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.10.2017 den 9.24, AnonymBruker skrev:

🤢 Det er så jævlig irriterende! Jeg har fått slik reklame i posten. De aner ikke hvor mye jeg latterliggjør dems naive dritt, inni hodet mitt. På grunn av at dem tror så jævlig på noe som åpenbart ikke noen sinne har eksistert, gjør at jeg ser på religiøse folk som mindre intelligent. Det er for naivt. Det ødelegge huene til folk. ☠️

Anonymkode: f3aa6...7df

Det  er ikke så intelligent å være så hatefull eller latterliggjøre andre heller. intelligente personer respekterer at mennesker tror på ulike ting. Også fremstår du ikke så intelligent med den ordleggingen din. 

Anonymkode: 9166f...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, viren said:

Dette er jo bare rør. Du tør påstå? "neppe har rot i virkeligheten"? Hvordan i all verden har du grunnlag for å mene noe sånt? Trådstarter har aldeles ikke bedt om å få en bibel på dørstokken, det er utrolig respektløst å påtvinge andre mennesker ens tro på den måten. Vil man lese bibelen står man helt fritt til å gjøre det i eget hus, det er ikke rart mange ikke-religiøse blir provoserte og skjeller ut religiøse når de viser så total mangel på respekt for andre.

Er ikke noe annerledes enn at TS tvinger sin ateisme på kvinneguidens lesere. Vi kan bare la være å lese hans raljeringer om vi vil. Det er tydeligvis en som tror at vi vil bli  voldsomt provosert av språkbruken hans og tvinge frem noen reaksjoner. Funket vel ikke helt som planlagt i den forrige tråden.

Anonymkode: 2adad...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke noe annerledes enn at TS tvinger sin ateisme på kvinneguidens lesere. Vi kan bare la være å lese hans raljeringer om vi vil. Det er tydeligvis en som tror at vi vil bli  voldsomt provosert av språkbruken hans og tvinge frem noen reaksjoner. Funket vel ikke helt som planlagt i den forrige tråden.

Anonymkode: 2adad...8ed

Du sier altså at du ikke evner å se forskjellen på at du frivillig går inn i en tråd på et internettforum og leser, og at noen drar hjem til noen og putter en bibel på dørstokken deres, på deres private eiendom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, viren said:

Du sier altså at du ikke evner å se forskjellen på at du frivillig går inn i en tråd på et internettforum og leser, og at noen drar hjem til noen og putter en bibel på dørstokken deres, på deres private eiendom? 

Jeg fikk katalogen fra Biltema her om dagen, selv om jeg har reservert meg mot reklame. Den gikk rett i søpla. Er ikke verre enn det, man trenger ikke gå inn på nettet og skjelle ut kvinneguidens lesere av alle mennesker, for at en eller annen har lagt en bibel på en sinna-ateists dør. 

Anonymkode: 2adad...8ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...