Gå til innhold

Klar for en fantasi utfordring?


Kelli

Anbefalte innlegg

Du leser en bok. Boken omhandler vennskapet mellom 2 kvinnelige kolleger. La oss kalle dem person a og person b. Etter å ha vært på hyttetur sammen en helg , begynner person b å distansere seg fra person a. Person a forstår ingenting av hvorfor person b har forandret seg overfor henne  og blir lei seg. Hun kan ikke ved gjennomgang av turen se at hun har gjort noe galt. 

Tilstede på hytteturen var også person a sin ektemann. Samt ett vennepar av disse. 

Noen som har en fantasifull forklaring på hva som kan ha skjedd på denne turen ? Jeg holder på å skrive en novelle og hadde satt stor pris på litt fantasi hjelp akkurat her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Person a sin ektemann har prøvd seg på person b. Person b blir da redd for at person a skal tro det er gjensidig, og distanserer seg heller fra person a enn å ta opp problemet med henne. Samtidig fortsetter ektemannen å prøve seg. Kanskje hun også gir litt etter. Kanskje hun faktisk er interessert i han tilbake. Kanskje har hun vært det lenge, men trodd det var énsidig. Men så finner hun altså ut at han er interessert tilbake. Men hun får dårlig samvittighet, og derfor distanserer hun seg fra venninnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kelli skrev:

Du leser en bok. Boken omhandler vennskapet mellom 2 kvinnelige kolleger. La oss kalle dem person a og person b.

Etter å ha vært på hyttetur sammen en helg , begynner person b å distansere seg fra person a.

Person a forstår ingenting av hvorfor person b har forandret seg overfor henne  og blir lei seg. Hun kan ikke ved gjennomgang av turen se at hun har gjort noe galt. 

Noen som har en fantasifull forklaring på hva som kan ha skjedd på denne turen ? Jeg holder på å skrive en novelle og hadde satt stor pris på litt fantasi hjelp akkurat her 😊

Person B har et problem hun ikke drøfter med noen og har det tungt

Anonymkode: 1369a...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Olava skrev:

Person a sin ektemann har prøvd seg på person b. Person b blir da redd for at person a skal tro det er gjensidig, og distanserer seg heller fra person a enn å ta opp problemet med henne. Samtidig fortsetter ektemannen å prøve seg. Kanskje hun også gir litt etter. Kanskje hun faktisk er interessert i han tilbake. Kanskje har hun vært det lenge, men trodd det var énsidig. Men så finner hun altså ut at han er interessert tilbake. Men hun får dårlig samvittighet, og derfor distanserer hun seg fra venninnen. 

Tusen takk for innlegg😊 Har tenkt i de baner selv😊 Men da at person b prøvde seg på ektemannen til person a og ble avvist. Dette fører til at hun trekker seg unna person a i frykt for konfrontasjon . Spørsmålet blir om person a kan tilgi person b dersom person b viser anger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Person B har et problem hun ikke drøfter med noen og har det tungt

Anonymkode: 1369a...072

Takk for forslag😊 Har du noen ideer om hva person b sliter med av problemer som hun ikke drøfter med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den love storyen over her er ganske opplagt. Jeg ville funnet på noe annet.

Person B trodde hytteturen var bare hun og A, ble skuffet fordi det var andre der, bl.a mannen til A. B var forelsket i A og ønsker å skjerme seg. Fremdeles en litt opplagt historie, dog.

B ble antastet av noen på turen og ønsker ikke å fortelle noe. Hun blir oppmuntret av A til flere turer/påfunn sammen med denne gjengen, men tar avstand for å unngå antasteren. 

B hadde trekant med A og mannen, paret ønsker å treffe B for mer moro. B ønsker ikke.

B utleverte seg i fylla og skjemmes. 

B fikk et annet inntrykk av A på hytteturen enn hun hadde før. B er ny på jobben og kjenner at hun ikke ønsker et veldig nært privat forhold til A.  

A og venner er religiøse og turen ble derfor noe annet enn B hadde trodd. (Vekkelsestur).

B fikk utfordret grensene sine på turen med nakenbading og bruk av skumle narkotiske stoffer. (Finn på mye rart her). B freaker ut og tør ikke henge med A mer.

B kan ha oppdaget noe som setter henne i etisk dilemma. Unngår saken.

Jah, nå får jeg stoppe. Kunne vrøvla ut av meg mye mer. 😁 Poenget er å inspirere deg til å være hakket mer kreativ. 

Anonymkode: 38e51...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den ene kvinnen - gift med en læstadiansk svovelpredikant og selv sterkt troende - oppdager at venninna:

- er evolusjonist, vaksine-forkjemper, og har bilde av jordkloden sett fra verdensrommet som skjermsparer på mobilen. Selv er hun ihuga kreasjonist, vaksine-motstander, og overbevist om at jorda er flat som ei pannekake
- A og B havner i en krangel om hvilken blogger som er best. De blir alt annet enn enige. 
- A og B sitter i stua og drikker. Ektemennene er ute på fisketur. Når B må en tur på utedoen, oppdager hun at ektemennene har sex med hverandre. 
- B oppdager at A egentlig er en robot
- Mens B er på utedoen, rotter A og venneparet seg sammen

- B tar feil av sin og As mobiltelefon. A oppdager at B har bilder av nakne barn, deriblant As egne (ok, denne er skikkelig stygg)
 

Anonymkode: 997dd...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 6.12.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Den love storyen over her er ganske opplagt. Jeg ville funnet på noe annet.

Person B trodde hytteturen var bare hun og A, ble skuffet fordi det var andre der, bl.a mannen til A. B var forelsket i A og ønsker å skjerme seg. Fremdeles en litt opplagt historie, dog.

B ble antastet av noen på turen og ønsker ikke å fortelle noe. Hun blir oppmuntret av A til flere turer/påfunn sammen med denne gjengen, men tar avstand for å unngå antasteren. 

B hadde trekant med A og mannen, paret ønsker å treffe B for mer moro. B ønsker ikke.

B utleverte seg i fylla og skjemmes. 

B fikk et annet inntrykk av A på hytteturen enn hun hadde før. B er ny på jobben og kjenner at hun ikke ønsker et veldig nært privat forhold til A.  

A og venner er religiøse og turen ble derfor noe annet enn B hadde trodd. (Vekkelsestur).

B fikk utfordret grensene sine på turen med nakenbading og bruk av skumle narkotiske stoffer. (Finn på mye rart her). B freaker ut og tør ikke henge med A mer.

B kan ha oppdaget noe som setter henne i etisk dilemma. Unngår saken.

Jah, nå får jeg stoppe. Kunne vrøvla ut av meg mye mer. 😁 Poenget er å inspirere deg til å være hakket mer kreativ. 

Anonymkode: 38e51...b94

👍klapp klapp😊 Du har en fantastisk fantasi👍 Jeg så ikke dette før nå. En stund siden jeg var innom her sist. Takk for innlegget ditt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...