Gå til innhold

Skal i dåp, hva syns dere om antrekket ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal i en barnedåp til helgen så lurte på hva dere syns om dette antrekket ? Syns dere det blir for begravelse liggnende ? 

https://www.only.com/no/no/on/damemote/topper/detaljert-langermet-topp-15143761.html?cgid=on-tops&dwvar_colorPattern=15143761_CloudDancer

https://cubus.com/no/p/skirts/ida-kort-skjort/7203512_F990

Anonymkode: 735b7...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal i en barnedåp til helgen så lurte på hva dere syns om dette antrekket ? Syns dere det blir for begravelse liggnende ? 

https://www.only.com/no/no/on/damemote/topper/detaljert-langermet-topp-15143761.html?cgid=on-tops&dwvar_colorPattern=15143761_CloudDancer

https://cubus.com/no/p/skirts/ida-kort-skjort/7203512_F990

Anonymkode: 735b7...be9

ikke helt krise, men du finner nok noe bedre. Litt kjedelig, synes du ikke?

Anonymkode: ddcf2...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent, tidløst, klassisk og absolutt passende. Ikke bry deg om den som sier det er kjedelig; du skal i barnedåp, ikke ut på byen for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: c88c0...0a8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ullvott skrev:

Helt greit. Ikke begravelsesassosiasjoner og definitivt ikke jobbantrekk. 

For meg er det jobbantrekk. Kler meg sånn hver dag :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jolene skrev:

For meg er det jobbantrekk. Kler meg sånn hver dag :)

Helt greit at du kler deg slik på jobb, men selv om det er et jobbantrekk for deg, så er det ikke det for alle andre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ullvott skrev:

Helt greit at du kler deg slik på jobb, men selv om det er et jobbantrekk for deg, så er det ikke det for alle andre. 

Synes ikke det var noe pyntet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jolene skrev:

Synes ikke det var noe pyntet.

Finn frem linker til noe som etter din mening er pyntet nok til en barnedåp, da. :) 

Anonymkode: d5678...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo helt greit å velge et nøytralt antrekk da. Ser egentlig ikke hva som er galt med å gå slik. 

 

Anonymkode: 66d2f...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jolene skrev:

For meg er det jobbantrekk. Kler meg sånn hver dag :)

Det blir overdressed å kjøre pynting i dåp når endel andre i selskapet holder nøytral stil som på det bildet(eventuelt bunader osv).

De færreste pynter seg masse i dåp, og det er lettere å gjøre om man er foreldrene selv. Men det ser litt teit ut på bilder når fadderen/gjester står i et overpynta antrekk og resten er nøytralt pynta. 

Anonymkode: c03ac...2ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke hatt lårkort i dåp. Men det er sikkert bare meg, ville ikke hatt det ellers heller :P 

Anonymkode: 277c5...161

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville byttet ut toppen til en med mønster eller en annen farge. Svart og hvitt skal jo være klassisk, men for meg blir det veldig begravelse. Bare min mening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir overdressed å kjøre pynting i dåp når endel andre i selskapet holder nøytral stil som på det bildet(eventuelt bunader osv).

De færreste pynter seg masse i dåp, og det er lettere å gjøre om man er foreldrene selv. Men det ser litt teit ut på bilder når fadderen/gjester står i et overpynta antrekk og resten er nøytralt pynta. 

Anonymkode: c03ac...2ce

Færreste pynter seg i dåp? Bunad er jo så pyntet du kan bli! Alle pynter seg da i dåp. Hvertfall alle dåper jeg har vært i.

Anonymkode: 4ed6a...b69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Alexis skrev:

Ville byttet ut toppen til en med mønster eller en annen farge. Svart og hvitt skal jo være klassisk, men for meg blir det veldig begravelse. Bare min mening :) 

Helsvart er begravelsesaktig. Det er ikke sort og hvitt. 

Anonymkode: 66d2f...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint antrekk, så du kan for all del bruke det. Jeg tenker likevel at en dåp er en ganske stor og formell anledning, så jeg ville nok pyntet meg litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...