Gå til innhold

Dørmatte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg leter etter en god dørmatte, både inne og ute! Har hund så det kommer mye småstein inn i huset.. Hvor finner jeg den beste matten? Søker på Google men det er så utrolig mye..  

Anonymkode: 99f8d...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De selger da dørmatter alle veier. Jula, jernia/jernvare, ikea, kud, europris, osv. 

Har to store bikkjer og dørmatte fra jula.

Anonymkode: 071ca...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De selger da dørmatter alle veier. Jula, jernia/jernvare, ikea, kud, europris, osv. 

Har to store bikkjer og dørmatte fra jula.

Anonymkode: 071ca...acd

Ja det vet jeg jo. Men ønsker "den beste". Har også dørmatte nå, men den holder ikke.

Anonymkode: 99f8d...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vet jeg jo. Men ønsker "den beste". Har også dørmatte nå, men den holder ikke.

Anonymkode: 99f8d...9e1

Hva er det som er galt med den du har da? Hva er definisjonen din av en god dørmatte? 

Anonymkode: 071ca...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste dørmattene er sånne "stoppmatter" som butikkene har innendørs og matter med grsslignende plast utendørs. Finnes også gode matter med snøkost til skoene. Spørs hvor du bor. Jernia har noe, Clas Ohlson noe, du må lete etter det som passer deg. 

Anonymkode: 97c81...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker gummimatter med mange kraftige knotter ute, og "butikkmatter" inne. Gummiknottene tar med seg det groveste (inkludert mye småstein som sitter kilt fast under skoene), og butikkmattene tar fuktighet og mer finkornet skitt. 

Problemet er bare å finne ei skikkelig gummimatte. Den jeg har nå har nesten ikke knotter igjen og er moden for utskifting. 

Anonymkode: 7eceb...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring er gummimatter med knotter etterfulgt av vanlige gummimatter best til utendørs og butikkmatte innendørs. Disse dørmattene med hamp eller andre "natur" matter er noe herk, da de ikke tar alt og i tillegg røyter noe så irriterende mye. Kjøpte mine på Jula og Maxbo. Biltema har også noe sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...