Gå til innhold

Hvordan er den stereotypiske KG rasisten i virkeligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser for meg folk helst uten utdannelse, ofte på NAV. Ikke de skarpeste knivene i skuffen... gjerne mange og og å feil. 

Anonymkode: 10948...7cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det tror du. Jeg er høyskoleutdannet, tjener rundt en mill i året. Og jeg misliker sterkt alle disse negrene og muslimene som kommer hit av rent økonomiske årsaker, og på toppen av alt ønsker å endre vårt rimelig velfungerende samfunn i retning av den drittkulturen de i utgangspunktet forlot.

Anonymkode: c5124...6be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høyskoleutdannet og anser meg selv som smart, velartikulert og over snittet god i norsk skriftlig. Det er vel kanskje ikke sånne som meg du vil ha svar fra heller, sånn egentlig, fordi jeg er ikke rasist. Jeg mener ikke at noen er mindre verdt fordi de er annerledes enn meg. At jeg ikke vil ha flere ikke-vestlige til Norge stemmer, men jeg er ikke rasist for det.

Anonymkode: e1b66...fcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

At folk uten utdannelse er mer rasistiske tror jeg nok. Har fått profil på fb,og har sjekket ut mange med rasistiske utsagn,og kun EN av de jeg sjekket ut hadde utdannelse. Samme med Frp'ere hvor flere kom med liknende ytringer. Syns det er interessant å undersøke sånt. Påfallende hvor typisk det er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at rasisme er så utbredt i Norge lenger. Men det vil da alltid være noen. Men hovedsakelig er det religion/kultur som folk har problem med. Ikke etnisitet eller opphavet.

Anonymkode: 33a64...7e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
3 minutter siden, NotNaomi skrev: