Gå til innhold

Du skal dø i natt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde i så fall dødd lykkelig, ved siden av en mann jeg elsker. Jeg vet at familien vet at jeg elsker dem. Har aldri vært slem med noen. Alltid behandlet folk med respekt. Har ingenting jeg angrer på. 

Selvfølgelig kjipt å vite at man ikke kan leve mer, fordi jeg elsker å leve. Så sånn sett hadde jeg vært skuffet... Men alle skal dø en gang. Men hadde i alle fall ikke dødd ulykkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke kunne endre på kvelden så hadde det vært helt forferdelig

Anonymkode: 2b9df...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir frustrert og skuffet over at verden skal gå videre uten at jeg får være med. Tenker at jeg er for ung og at Mamma kommer til å bli helt knust. Lurer også på hvem som finner meg og hvor lang tid det tar før folk merker at jeg ikke er her lenger. 

Ellers høres det ut som en fin måte å bli borte på, bare ikke enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville skrevet ned noen ord for å trøst de jeg forlater og beskjed om fordeling av arv, hva som skal skje med kroppen etc. Deretter ville jeg ha satt meg ned og reflektert over livet jeg har levd, både det gode og det dårlige, og kanskje sett igjennom bilder og videoer fra de ulike delene av livet.

 

Etter det ville jeg ha lagd meg et godt måltid, tatt et glass cola og sett noen videoer på Youtube før jeg hadde hoppet i senga. Der ville jeg bedt om tilgivelse for syndene jeg har begått og at de som jeg forlater skal få styrke til å fortsette. Det ville vært en fin måte å gå på, ingen smerte, men jeg er ikke klar for å kaste inn håndkleet enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit. For min del. Jeg er sliten av å kjempe og livskvaliteten er laber. Synd jeg ikke får ryddet ordentlig i personlige saker. Det verste er jeg vet dette vil påvirke min nærmeste familie som jeg vet er sårbare og at det vil få konsekvenser for deres liv. Det ønsker jeg ikke.

Anonymkode: 05667...94e

Best å kjempe videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er helt ok, hverken spesielt trist eller glad. Ikke noe jeg akkurat lengter etter, men ikke noe jeg frykter heller. I det minste er alle bekymringer for framtiden som jeg stresser over blir borte for èn kveld/natt, noe som er en stor lettelse. Litt trist siden jeg ville ikke ha opplevd det å ha kjæledyr noe som jeg kommer til å ha neste år, og at min far som er pensjonert og ensom til tider blir knust og alene. Nå tar jeg det tilbake at det er ok, tror det er litt dumt med alle menneskene rundt meg som er en stor del av livet mitt som jeg er glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar opp denne nå som det snart er leggetid igjen. Takk for alle svar.

Anonymkode: 00ddb...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit. Jeg har ingen venner uansett. Jeg kommer ikke til å bli savnet, og det vil være en lettelse - både for meg og omgivelsene.

Anonymkode: f6240...8e5

Jo, du er unik♡ Klem fra en annen ensom person.. 

Anonymkode: 84a08...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dø inatt ville ikke gått. Jeg er alene med barna mine og tanken skremmer meg. Tenk så redd de ville blitt....Om de ikke er hos meg er det greit.

Lurer på om noen ville etterspurt meg og etter hvor lang tid. Har noen få nære venner, familie og studievenner jeg ser nå og da. Men føler meg veldig alene i denne verden uansett. 

Anonymkode: 84a08...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt meg tid til å gå på do ordentlig. Helst med klyster og tamponert meg selv etterpå (men det er vel ikke lov iflg reglene). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behagelig. Faktisk. Jeg er sliten av å kjempe. Samtidig har jeg så mye jeg ønsker å gjøre og å oppleve. Men alle mine kamper hindrer meg. Så jeg er såpass låst i en kamp her. På en måte må det føles godt å slippe denne evinnelige kampen. Selv om jeg kjemper på fordi jeg vet det kan finnes en bedre tid, så er jeg så uendelig sliten av å kjempe.  

Samtidig tenker jeg på alle de flotte menneskene rundt meg og alle de fine opplevelsene vi har hatt sammen. Jeg håper de vil hedre mitt minne med en durabelig skål på toppen av et fjell. 

Anonymkode: 0a0c4...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg dødd i natt, ville det blitt én uføretrygdet mindre å betale på. Flere på KG hadde vel likt det. 

Edit: Jeg er på ingen måte suicidal, men når jeg ser alt det fæle noen kan skrive om folk som er trygdet, tenker jeg ofte at det var best jeg ikke fantes. Tenkt på alle de pengene staten ville ha spart da.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt på og gledet meg over alt faenskapen jeg skulle utført som spøkelse på alle som har gjort livet surt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er tilfreds med slik livet er og hvordan jeg er, hvis det er det du mener? Jeg og mannen har alltid sex før vi legger oss, koser masse, og snakker om alt fra himmel og jord. Avslutter med masse kjærlige ord og pjusk og kos, pleier å ligge å stryke han i håret og kysse han i nakken til han sovner. Hadde vært en fredfull måte å gå på - men helst når jeg er over 90.

Anonymkode: 97443...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, BiancaH96 skrev:

Jeg hadde tenkt på og gledet meg over alt faenskapen jeg skulle utført som spøkelse på alle som har gjort livet surt for meg. 

Du hadde kommet på "åndenes makt" med andre ord! Aldri for sent å komme på tv, må man si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minitroll skrev:

Du hadde kommet på "åndenes makt" med andre ord! Aldri for sent å komme på tv, må man si;)

Sant, det hadde blitt mine "15 minutter". :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...