Gå til innhold

Psykolog Frode Thuen råder par til å ha tilgang til hverandres mobiltelefoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser jeg på en selvfølge. Hadde stilt spørsmålstegn til at en partner hadde stilt spørsmålstegn til det. 

Anonymkode: 44462...0ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på det som en selvfølge og ha tillit nok til å ha tilgang til slike ting. Hadde skurret for meg om noen hadde "privatlivet" sitt på mobilen, da har man ikke tillit til partner - i min mening. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å gjøre med tillit. Jeg skriver jo dagbok også, som partner ikke får lese. 

Men jeg og en "man må dele alt" - person hadde neppe blitt sammen i utgangspunktet. 

Anonymkode: b651e...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig uaktuelt, vil ikke at han skal se at jeg er på kg og alle de tusen memes’ene jeg har lagret:sjenert: i tillegg til private samtaler med venninner, av respekt for dem.

Anonymkode: 41399...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
20 hours ago, AnonymBruker said:

Så du forteller ikke venninnene dine om det? 😳

Anonymkode: b02cb...b6a

Nei, hvorfor skal jeg det? Jeg forteller dem heller ikke at mobilen min kan bli stjålet eller hacket. Jeg tipper at det er omtrent like stor sannsynlighet for at det skal skje som for at han skal snoke i mine meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er et krav, er det greit.

Jeg kan eks si: se bildene jeg tok på fjellet i dag...ligger på tlf. Tlf ligger overalt i leiligheten, og det er bare å låne/ se. Har aldri opplevd at han eks har sett på mine mld. Jeg har heller ikke åpnet hans fb eller mld.

En sjalu person vil tilsnitt seg å sjekke pc og tlf. Her hadde jeg satt foten ned. For det vil bli stilt spørsmål uansett fra den personen. Og du selv må passe deg for hva du skriver, for alt kan misforstås med sånne folk. Hadde brukt kode der.

 

Anonymkode: 7f30d...aab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...