Gå til innhold

Hvor så mange håndverkere som handler mat på bensinstasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.10.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Altså de er jo ikke akkurat yrkesgruppen som tjener best... det er jo dyyrt på bs. Hvorfor gjør de det? Er de helt idioter når det gjelder økonomi?

Anonymkode: 0693f...f2a

Jeg tror det å være med i klubbene til Esso, Shell og sånt gjør at de får rabatt og ting billigere. Kaffe koster f.eks 49kr, men de får den for en 10’er og sånt. Det samme gjelder vel pølser også går det nok en del i «få tre sjokolader til prisen av en» og sånt. 

De har ikke en dårlig økonomi de. Så da er de nok ikke helt idioter når det gjelder økonomi. 🙂

 

Anonymkode: 787f4...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.10.2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

En liten avsporing, men finnes det kvinnelige rørleggere, murere, elektrikere, osv?

Anonymkode: 2697a...599

De finnes, men 99% av de ser ut som traktorlesber eller menn

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det å være med i klubbene til Esso, Shell og sånt gjør at de får rabatt og ting billigere. Kaffe koster f.eks 49kr, men de får den for en 10’er og sånt. Det samme gjelder vel pølser også går det nok en del i «få tre sjokolader til prisen av en» og sånt. 

De har ikke en dårlig økonomi de. Så da er de nok ikke helt idioter når det gjelder økonomi. 🙂

 

Anonymkode: 787f4...7a2

"Alle" håndverkere har da CK-koppen, så kaffen er "gratis"

Jobber selv som håndverker med ca. 600k i året (siden det ble nevnt flere ganger her) og jeg har ikke råd til å kjøpe mat på bensinstasjon/butikk hver dag. Jeg har med matpakke hver dag, og en sjelden gang i blant unner jeg meg noe fra varmdisken på Meny eller kjøper noe på McDonald's.

Mitt inntrykk er at de fleste håndverkere kjøper mat fra varmdisken på Meny/Mega/Spar, ikke på bensinstasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du hva jeg mener med å bry seg om meg?

Anonymkode: 11a2e...131

Regnet med at du mente det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TMB skrev:

De finnes, men 99% av de ser ut som traktorlesber eller menn

"Alle" håndverkere har da CK-koppen, så kaffen er "gratis"

Jobber selv som håndverker med ca. 600k i året (siden det ble nevnt flere ganger her) og jeg har ikke råd til å kjøpe mat på bensinstasjon/butikk hver dag. Jeg har med matpakke hver dag, og en sjelden gang i blant unner jeg meg noe fra varmdisken på Meny eller kjøper noe på McDonald's.

Mitt inntrykk er at de fleste håndverkere kjøper mat fra varmdisken på Meny/Mega/Spar, ikke på bensinstasjon.

Traktorlesber er et stygt, nedverdigende ord. Hva mener du med det? Går du automatisk utifra at kvinner på traktor er lesbiske? Og hva er i tilfelle galt med å være lesbisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Husholdning1 skrev:

Regnet med at du mente det du skrev.

Jeg mener det jeg skriver ja. Men hvor har jeg skrevet at de bryr seg med min livsstil? Kan du sitere?

Anonymkode: 11a2e...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det jeg skriver ja. Men hvor har jeg skrevet at de bryr seg med min livsstil? Kan du sitere?

Anonymkode: 11a2e...131

Så de bryr seg ikke om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, Husholdning1 said:

Så de bryr seg ikke om deg?

Er du vrang med vilje? Å bry seg om og å blande seg inn i er to helt forskjellige ting. Kutt ut å pirke på den brukeren nå.

Anonymkode: 96c9b...2af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Så de bryr seg ikke om deg?

Jo, de bryr seg om meg. Men hvor har jeg skrevet det du hevder at jeg har skrevet, at de "legger seg opp i min livsstil"? Igjen, kan du sitere? Nei, tenkte meg det :ler:

Anonymkode: 11a2e...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du vrang med vilje? Å bry seg om og å blande seg inn i er to helt forskjellige ting. Kutt ut å pirke på den brukeren nå.

Anonymkode: 96c9b...2af

Han er bare stakkarslig, la han holde på.

Anonymkode: 11a2e...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du vrang med vilje? Å bry seg om og å blande seg inn i er to helt forskjellige ting. Kutt ut å pirke på den brukeren nå.

Anonymkode: 96c9b...2af

Hvis brukeren velger å se bort fra fskta får vedkommende tåle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de bryr seg om meg. Men hvor har jeg skrevet det du hevder at jeg har skrevet, at de "legger seg opp i min livsstil"? Igjen, kan du sitere? Nei, tenkte meg det :ler:

Anonymkode: 11a2e...131

Du sier jo de bryr seg om hva du spiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Du sier jo de bryr seg om hva du spiser. 

Sitèr meg på det.

Anonymkode: 11a2e...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Hvis brukeren velger å se bort fra fskta får vedkommende tåle det.

Hvilke fakta? :ler:

Anonymkode: 11a2e...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitèr meg på det.

Anonymkode: 11a2e...131

Hvorfor i all verden skulle jeg det når du selv kan se hva du har skrevet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har råd til det, eller tar seg råd til det, hva er da problemet med at de kjøper lunsj der? En varm fersk baguette smaker bedre enn en lunket matpakke. Mens e fleste velger matpakka for å spare mest mulig eller grunnet økonomi. De som har råd burde ha lov å kose seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2017 at 7:59 PM, AnonymBruker said:

De mangler kunnskap om kosthold og økonomi? Forskning viser jo at høyere utdannede er bedre på dette.

Anonymkode: f8d3c...ee2

Eventuelt så jobber høyt utdannede på arbeidsplasser med kantiner hvor de får servert variert mat.

Anonymkode: f7fa1...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Husholdning1 skrev:

Hvorfor i all verden skulle jeg det når du selv kan se hva du har skrevet? 

Jeg ser fint hva jeg har skrevet. Men jeg har ikke skrevet det du hevder jeg har skrevet. Ergo får du sitere meg. Nå?

Anonymkode: 11a2e...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 16.54, Arabella skrev:

Traktorlesber er et stygt, nedverdigende ord. Hva mener du med det? Går du automatisk utifra at kvinner på traktor er lesbiske? Og hva er i tilfelle galt med å være lesbisk?

Ble du krenket?

Anonymkode: 7ccc3...3ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser fint hva jeg har skrevet. Men jeg har ikke skrevet det du hevder jeg har skrevet. Ergo får du sitere meg. Nå?

Anonymkode: 11a2e...131

At du velger å se bort fra at du har fortalt at dine kollegaer bryr seg om din livsstil får stå for din egenen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble du krenket?

Anonymkode: 7ccc3...3ae

Nei, ikke på egne vegne. Jeg konstaterer at du har liten leseforståelse. Du svarer ikke på det jeg spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...