Gå til innhold

Hvordan havnet dere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Startet vel opprinnelig med at jeg klikket meg inn på siden og kikket litt rundt etter å ha hørt om den fra ei venninne, så leste jeg litt i gravid- og prøverdagbøkene fordi jeg syntes det var så spennende å følge med.. Etterhvert lagde jeg meg bruker fordi jeg syntes det var artig tidsfordriv :) (Men som noen sa her oppe, aldri søk råd i viktige saker på KG :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk på ungdomsskolen og googlet diverse ting til skolearbeidet, fikk jeg veldig ofte opp linker til tråder her på kg. Tror det allerede har gått et par år siden jeg registrerte meg. Da var jeg inne her for å se hva dette egentlig var for noe, og fant ut at jeg syntes det var ganske underholdende å være her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke. Det kan ha vært via link fra bloggen til hun alexandra (?) Hun som skrev provoserende ting på blogg.no. Blond og kunstig brun med rosa leppestift. 

Hva gjør hun på nå tro?

Anonymkode: 74ffc...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet ting, kom inn på forumet. Først må jeg innrømme at jeg leste for underholdningens skyld. Men så opprettet jeg bruker selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som kaller seg "Winza" skrev en del om KG da han var på Diskusjon.no (kalte seg Winza er også).

Syns han var en veldig ok fin fyr, så jeg fulgte etterhvert med over.

Anonymkode: c2f20...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet noe om kvinnehelse og registrerte meg for å spørre spørsmål i en relevant tråd som jeg fant. 

Anonymkode: 70412...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe med reglene?
Bare ser at noen tråder der det gikk an å skrive anonymt tidligere, går det plutselig ikke lenger.

Anonymkode: c2f20...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha informasjon om menskopp, da jeg får sopp av bind, og vondt i magen av tamponger fra dagligvaren.

Anonymkode: cf92d...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom tilfeldig over Kvinneguiden da jeg søkte opp informasjon om en barnevernsak. Da kom jeg over en tråd her inne hvor de fleste brukerne i en tråd hetset og mobbet en familie som var splittet opp av Barnevernet. Jeg ble sjokkert over det jeg så. Jeg registrerte meg for å delta og be brukerne bruke sunn fornuft. Man skal ikke tråkke på noen som ligger nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Surfet litt rundt, så dukket KG opp, leste i smug i et par år før jeg fant ut at jeg skulle lage meg en bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

googlet sannsynligvis et spørsmål og fikk link til tråder her. husker ikke

Anonymkode: c5f72...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei fra Hotel Cæsar forumet fortalte meg om kg, jeg sa "er ikke det bare for damer da?" og hun svarte "vi trenger noen haner blant oss hønsa :p"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Ei fra Hotel Cæsar forumet fortalte meg om kg, jeg sa "er ikke det bare for damer da?" og hun svarte "vi trenger noen haner blant oss hønsa :p"

Hei hei Winza. Der var du ja :) Husker du pratet av og til om KG da du var på disk.no, og da ble jeg interessert
fordi jeg syns du var veldig hyggelig, og jeg ble interessert i å regge meg på KG også.

Anonymkode: c2f20...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Ei fra Hotel Cæsar forumet fortalte meg om kg, jeg sa "er ikke det bare for damer da?" og hun svarte "vi trenger noen haner blant oss hønsa :p"

Hver eneste gang jeg hører om noen som snakker om menn som er medlemmer av Kvinneguiden, så er det stort sett for å klage over at det faktisk finnes menn her! :erter:

Anonymkode: 82c97...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.10.2017 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som gjorde at dere havnet her inne? 🙈

Anonymkode: b2147...466

Tok av i feil veikryss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så mange bloggere som lagde så mye oppstyr om KG, og da ble jeg nysgjerrig. Måtte se hva som faktisk ble skrevet her, og det som blir skrevet her er enda mer fantastisk morsomt enn hva jeg forestilte meg, og derfor endte jeg opp her. 

Anonymkode: cce8f...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på barnimagen og dinbaby da jeg fikk mitt første barn for snart 12 år siden. Men ble for mange endringer på de forumene, og det ble færre og færre folk der. Rett og slett kjedelig! Derfor kom jeg til KG, og det er vel bare noen få måneder siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...