Gå til innhold

Hvordan havnet dere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som gjorde at dere havnet her inne? 🙈

Anonymkode: b2147...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag da jeg var ute og trente ble jeg skikkelig svett.

Klødde på kuken. Senere den dagen tok jeg fingrene i munnen og smakte at det var bittert.

Senere den dagen satt jeg på PC'en, og en fane åpnet seg uten at jeg hadde gjort noe.

Det var KG

Sånn endte jeg opp her

Anonymkode: 76c85...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig med en annen bruker, og det var grunnet kjærlighetssorg at jeg søkte råd. I 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte råd. 

Nå spør jeg aldri KG om råd lenger :P 

Anonymkode: d9027...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk ikke! Søkte vel etter et eller annet og havnet her, bestemte meg for å lage bruker og fant ut at det var en underholdene nettside. Brukes mest for å mette nysgjerrigheten min; for å høre andres tanker og meninger om ting og tang, få råd, gi råd, lese morsomme/syke tråder, +++.

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle advare andre om dommedag og dollarkollaps tilbake i 2008, føler meg ganske dum nå jaa

Anonymkode: dbae2...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant KG i 2006 eller -07 i forbindelse med at jeg hadde googlet etter ett eller annet, uten at jeg kan huske hva. Fikk i alle fall treff på forumet på det jeg hadde googlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivene er vel borte og det er 16-17 år siden så det er greit å ikke huske lengre, vet jeg registrerte meg ett til to år etter jeg begynte å lese, men tja, hvem vet hva som var den første posten? Null peiling!

Anonymkode: c2483...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg hang litt hos diskusjon.no tidligere, og det var noen som skrev om Kvinneguiden der.                      

 Kvinneguiden var visst full av "bittepikker" og skrullinger her.                          

  :skya:      

Anonymkode: 82c97...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trengte råd. 

Nå spør jeg aldri KG om råd lenger :P 

Anonymkode: d9027...54f

Er det noen grunn?

Anonymkode: dafb9...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var gravid, googlet og opp kom kvinneguiden, gjentok seg ofte gjennom svangerskap og første leveår, laget etterhvert bruker. Tre år siden. 

Du da, Ts?

Anonymkode: 3e20f...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke. Tror ikke jeg googlet noe for Google eksisterte muligens ikke. Jepp. Har vært her noen år 😉

Anonymkode: a72ba...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Googlet opp noe,men husker ikke hva,og havnet her. Par år siden. Så leste jeg bare her en god stund til jeg så ei som ble hetset skikkelig av flere. Da ble jeg bruker,for måtte faen meg stille opp for henne. Det var stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havnet her ofte da jeg googlet diverse. Så var jeg innom å leste fra tid til annen. 

Opprettet bruker da jeg tenkte jeg skulle hjelpe en i hus og hjem forumet. Svarte på forskjellige tråder der (for å hjelpe, er rørlegger) , men jeg blir så frustrert når folk som ikke aner hva de snakker om skal svare i tråder der TS allerede har fått skikkelige svar, at nå tenker jeg å melde meg ut. 

Anonymkode: 005d4...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte etter provaxxerne for å argumentere mot vaksiner. Nå har jeg gått endel lei av det og bruker mest KG som underholdning isteden.

Anonymkode: 1dfa1...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lenge siden, og etter at jeg hadde googlet etter ting flere ganger og kg kom opp så var det noe jeg ville kommentere. 

Dette var med en annen bruker, og så har jeg blitt værende litt av og på etter det :P

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...