Gå til innhold

Hva tenker du om normalisering av leppefylling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Mystix skrev:

Naturlige store nordiske lepper er oftest flate i profil, de som har fylt i står rett ut i profil.  

Alt hva man lærer :blink: Hvordan ser forresten leppene ut i flat profil? <_<  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mystix skrev:

Naturlige store nordiske lepper er oftest flate i profil, de som har fylt i står rett ut i profil.  Det er oftest slik man skiller.  I tillegg har naturlige lepper IKKE en kant utenfor leppekonturen, det har ofte de med restylane. Hvorfor noen velger å ha en svær kant utenfor leppene er utrolig merkelig.

La meg gjette.. basert på egen observasjon?

Anonymkode: 91a9a...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg på sett og vis ikke, men jeg irriterer meg likevel litt over at falske vipper og fylte lepper skal være den nye skjønnhetsstandarden. Man MÅ jukse med fjeset for å leve opp til forventningene. Jeg er for gammel til at noen bryr seg uansett, men jeg er glad jeg ikke er 20 år yngre.

Anonymkode: a5ca0...a2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2017 den 11.12, Aloe_Vera skrev:

Naturlige lepper er finest uansett hva andre prøver å dytte inn media. Om man har store eller små lepper har ingenting å si synes jeg, folk er penest når de bare er seg selv. Forstår ikke dette hysteriet med leppefylling, føler det er en uting og man kan se det så godt på alle som har gjort det. Så nei, det er ingen som får til å få det til å se naturlig ut.

Kardashian søstrene er fine med det. Ellers så har jeg ikke sett noen som ble finere med det, heller motsatt. Det ser tåpelig ut med nepp på kvinner. At de ikke ser det selv, men speiler gjør blind på noen virker det som. Synd for dem for det koster dem mye penger å se styggere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 13.27, Peanut skrev:

Alt hva man lærer :blink: Hvordan ser forresten leppene ut i flat profil? <_<  

De har en naturlig profil, ikke lepper som står rett ut fra trynet.  Veldig lett å lett å skille naturlige fra fake. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er temmelig uproblematisk. Folk har alltid likt å pynte seg og se bra ut, og de mest populære fillerne i dag er både midlertidige (og så vidt jeg vet) ufarlige. Et annet spørsmål er jo om det er pent, selvfølgelig, og det er det åpenbart ulike meninger om. Jeg har sett det se bra ut på noen, men ganske dårlig på veldig mange også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Peanut skrev:

Da så jeg ei i dag :blink: 

Kan også lett sees pga den nebbkanten nesten alle får, en kant utenfor den naturlige leppekonturen. Ser ut som om de er konstant hovne rundt kjeften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2017 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Ser godt forskjell på nebb og naturlige lepper :P du har fylt leppene vil jeg tro.

Anonymkode: d7d2a...584

Nei det har jeg ikke gjort på flere år. Det er forskjell på nebb og påfyll i moderasjon da ;)  Blir som å si at man kan se på lang avstand hvem som har forstørret brystene og ikke det, det er ikke så lett å se hvis det er gjort på en naturlig måte hvor det er tatt hensyn til symmetri 

Anonymkode: 121e0...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ikke gjort på flere år. Det er forskjell på nebb og påfyll i moderasjon da ;)  Blir som å si at man kan se på lang avstand hvem som har forstørret brystene og ikke det, det er ikke så lett å se hvis det er gjort på en naturlig måte hvor det er tatt hensyn til symmetri 

Anonymkode: 121e0...f17

De fleste fyller mye i kanten så det er dessverre lett å se.  Hvorfor dette blir gjort er for meg et mysterie, det da ikke noe mål å se hoven ut rundt munnen.  Men trenden idag er at det IKKE skal se naturlig ut så det er nok grunnen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystix skrev:

De fleste fyller mye i kanten så det er dessverre lett å se.  Hvorfor dette blir gjort er for meg et mysterie, det da ikke noe mål å se hoven ut rundt munnen.  Men trenden idag er at det IKKE skal se naturlig ut så det er nok grunnen. 

Ja det har du rett i, Det er status å se plastikk ut desverre! Det er også lett å se seg helt blind på eget utseendet hvis man begynner å korrigere noe, at man ikke ser at nok er nok. 

Anonymkode: 121e0...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå rundt med nebb? Alle ser jo like ut. Noen ser jo helt for j...ut. de samme kommer med de samme øyebryn også.

Når du er 70/80 år har leppene smalnet mye, men her kommer unge jenter med nye leper.  Ikke nok med at de har fylt de,men på bildet de legger ut så er det trutmunn også.

Når disse når 35/40 år så vil leppene henge på de. Det går noen pr før de Innset dette

Anonymkode: ad664...4d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet folk skal få gjøre som de vil og bla bla bla, men synes helt ærlig ikke noe om det. Tror det har noe med det symmetriske ansiktet veldig mange higer etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...