Gå til innhold

Hva tenker du om normalisering av leppefylling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om at en stor del av media prøver å normalisere det å fylle leppene? 

Hvorfor kan vi ikke være som vi er? Finnes det noen som har leppefylling som ser naturlig ut?:vetikke: 

Føler at vi som har naturlige store lepper blir gjort narr av

 

Anonymkode: d7d2a...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bare det er utrolig trist at folk bruker tid, energi og penger på noe så meningsløst som dette.

Anonymkode: 7bada...70f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd. Dessuten er det penere med lepper med definert form med enn restylanelepper, uansett om de naturlige leppene er smale. Jeg synes som regel alltid at før-bildene er finere enn etter-bildene når det gjelder leppeforstørring.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlige lepper er finest uansett hva andre prøver å dytte inn media. Om man har store eller små lepper har ingenting å si synes jeg, folk er penest når de bare er seg selv. Forstår ikke dette hysteriet med leppefylling, føler det er en uting og man kan se det så godt på alle som har gjort det. Så nei, det er ingen som får til å få det til å se naturlig ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en forbigående trend, som permanent makeup, piercinger, extensions osv. 

Anonymkode: 91a9a...d76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare mister leppene sin definerte form, de mister også strukturen og blir helt glatte i overflaten. Altså enda en god grunn til at naturlig er penest. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske store lepper naturlig, og ville aldri fylt mine med noe. Og jeg har fortsatt tilgode å se noen som har fylt dem til å se naturlige ut. Det ser overhode ikke naturlig ut, og pent er det heller ikke. Jeg er kaaanskje litt for gammel til å bli påvirket (er 23), men jeg syns ikke leppene til f.eks Kylie Jenner er noe å trakte etter. 

Anonymkode: 545aa...815

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske store lepper naturlig, og ville aldri fylt mine med noe. Og jeg har fortsatt tilgode å se noen som har fylt dem til å se naturlige ut. Det ser overhode ikke naturlig ut, og pent er det heller ikke. Jeg er kaaanskje litt for gammel til å bli påvirket (er 23), men jeg syns ikke leppene til f.eks Kylie Jenner er noe å trakte etter. 

Anonymkode: 545aa...815

Helt enig. Jeg har også veldig store naturlige lepper, føler vi blir på en måte gjort narr av her da, for vi ser jo hvem som har vært "heldig" og ikke... :fnise:  min ex var veldig begeistret for at jeg har store lepper, etter det ble slutt så ble han opptatt av jenter med mye restylane osv. Flaut

Anonymkode: d7d2a...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dere tror dere ser forskjell på naturlige lepper og en jobb som er gjort av en dyktig lege. 

Anonymkode: 121e0...f17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at dere tror dere ser forskjell på naturlige lepper og en jobb som er gjort av en dyktig lege. 

Anonymkode: 121e0...f17

Ser godt forskjell på nebb og naturlige lepper :P du har fylt leppene vil jeg tro.

Anonymkode: d7d2a...584

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kvinner med leppeforstørring ser mere ut som noen ender enn noe annet. Kvakk kvakk

Anonymkode: caded...fc9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt spurt om jeg har hatt fyll i leppene, fordi vedkommende hadde "kun sett kvinner med fylte lepper og trodde ikke at det fantes naturlig" :blink: Tenker at noe er galt når det naturlige blir regnet som falskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fylle på leppene er seriøst et av de beste valga jeg har tatt med tanke på selvfølelsen. Jeg føler meg mye bedre nå og kan med hånden på hjertet si at jeg ble lykkeligere. Er vel ikke politisk korrekt å si det, men tenkte jeg skulle være ærlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peanut skrev:

Jeg har blitt spurt om jeg har hatt fyll i leppene, fordi vedkommende hadde "kun sett kvinner med fylte lepper og trodde ikke at det fantes naturlig" :blink: Tenker at noe er galt når det naturlige blir regnet som falskt. 

Enig. Jeg har blitt gjort narr av på gata av ukjente. Kvakk kvakk. Har ingenting i leppene... For 10 år siden var det ikke noen som bemerket noenting.

Anonymkode: 7786b...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Peanut skrev:

Jeg har blitt spurt om jeg har hatt fyll i leppene, fordi vedkommende hadde "kun sett kvinner med fylte lepper og trodde ikke at det fantes naturlig" :blink: Tenker at noe er galt når det naturlige blir regnet som falskt. 

Samme her. Jeg har også opplevd dette. Har fyldige lepper helt naturlig. Hva om folk bare slutter å legge seg opp i hva andre velger å gjøre/ikke gjøre? Det må være slitsomt å skulle irriterer seg så over andres utseende hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre velger å gjøre med sitt utseende. Det eneste problemet jeg har med slike injeksjoner er at aldersgrensen er 18 år. Ingen 18-åring er voksen nok til å reflektere over bruken av injeksjoner i leppene. Fins folk langt opp i 20-årene som ikke engang har tenkt nok på det. Ingen regel uten unntak, selvsagt. 

Anonymkode: 91a9a...d76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Peanut skrev:

Jeg har blitt spurt om jeg har hatt fyll i leppene, fordi vedkommende hadde "kun sett kvinner med fylte lepper og trodde ikke at det fantes naturlig" :blink: Tenker at noe er galt når det naturlige blir regnet som falskt. 

Naturlige store nordiske lepper er oftest flate i profil, de som har fylt i står rett ut i profil.  Det er oftest slik man skiller.  I tillegg har naturlige lepper IKKE en kant utenfor leppekonturen, det har ofte de med restylane. Hvorfor noen velger å ha en svær kant utenfor leppene er utrolig merkelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...