Gå til innhold

Spørsmål til venstrevridde, globalister og FrP-hatere


uranus

Anbefalte innlegg

Hvorfor misliker dere egentlig FrP? Handler det om å gasse seg i sin egen godhet ved å kalle andre rasister for å ha en realistisk tilnærming til innvandring? Hvor mange økonomiske migranter mener dere vi skal ta inn?

Det er forventet at Afrika skal doble seg de neste 40 årene. Det er allerede for få ressurser nå til en milliard. Skal Norge ta i mot den milliarden afrikanere som blir født PLUSS hundrevis av millioner fra befolkningseksplosjonen i Midtøsten? Hvordan tenker dere globalister egentlig?

Innvandrere koster rundt 300 milliarder årlig, trygder, diverse integreringstiltak og annet tull som aldri får resultater. Analfabeter uten noe å tilby det norske arbeidsmarked vil aldri kunne tilbakebetale "investeringen" som er gjort i dem i mange tiår. Hvordan mener dere at dette skal endres med økt automatisering og færre jobber for folk uten svært høy utdannelse? Hvordan mener dere at det er bærekraftig å flytte befolkningseksplosjonen fra dysfunksjonelle land til lille Norge?

Med 300 milliarder i kostnader til innvandrere (hele 20 % av statsbudsjettet!!!) tar det ca 20 år før oljefondet er tomt KUN brukt på innvandrere. Det er bare medregnet de som allerede er her. Men dere ønsker altså enda flere! Så 10-15 år er vel mer realistisk iom at også andre og tredjegenerasjon stort sett havner på offentlige stønader. I tillegg skylder vi jo dessertgenerasjonen hele oljefondet i pensjoner. Tenker dere i det hele tatt på at det kommer en tid der oljen er over? Bryr dere dere om barna deres og den manglende velferden som kommer etter oljen? Oljefondet skulle være for det norske folk, nå sløses det bort på folk som aldri skulle vært her i utgangspunktet.

Endret av uranus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør på KG, de rød-brune, alt-lefterne sin bastion i Norge...

Anonymkode: 9c9bf...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva du ville med dette, du er sikkert ikke rasistisk, men du bruker svært generaliserende begrep om en stor og svært ulikt sammensatt gruppe (innvandrere / flyktninger). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det aller første spørsmålet ditt; det eneste du EGENTLIG hadde trengt å skrive i det lange, generaliserende og forutinntatte innlegget ditt: Jeg misliker FrP fordi de har en tendens til å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv. 

Anonymkode: 9d6d5...67b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bortebra skrev:

Jeg vet ikke helt hva du ville med dette, du er sikkert ikke rasistisk, men du bruker svært generaliserende begrep om en stor og svært ulikt sammensatt gruppe (innvandrere / flyktninger). 

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet istedet for å bruke det oppbrukte rasistbegrepet? De er en stor og sammensatt gruppe men fellesnevneren er at de koster enorme summer som går utover våre egne og at de faktisk ikke hører til her. De er et importert pengesluk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på det aller første spørsmålet ditt; det eneste du EGENTLIG hadde trengt å skrive i det lange, generaliserende og forutinntatte innlegget ditt: Jeg misliker FrP fordi de har en tendens til å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv. 

Anonymkode: 9d6d5...67b

Og den urett mener du vi skal importere helt til vi også blir like fattige og dysfunksjonelle som landene de kommer fra? Hvorfor gir du ikke selv bort alt du eier og flytter på gaten om du faktisk mener at alle i verden skal være like fattige?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på det aller første spørsmålet ditt; det eneste du EGENTLIG hadde trengt å skrive i det lange, generaliserende og forutinntatte innlegget ditt: Jeg misliker FrP fordi de har en tendens til å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv. 

Anonymkode: 9d6d5...67b

:klappe: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, uranus said:

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet istedet for å bruke det oppbrukte rasistbegrepet? De er en stor og sammensatt gruppe men fellesnevneren er at de koster enorme summer som går utover våre egne og at de faktisk ikke hører til her. De er et importert pengesluk.

Du vet, det er viktigere å bekjempe generalisering enn å se at det ikke er plass til 1 milliard afrikanere i Europa de neste 30 årene. Gud forby at noen generaliserer denne 1milliarden med mennesker og ikke går ned på enkeltnivå på hvert eneste individ.

Anonymkode: 9c9bf...e13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har det laveste antallet asylsøkere på flere tiår, og gir færre folk asyl. Og høyresiden vant valget. Så hvorfor sutrer dere fortsatt over de "venstrevridde"?

Anonymkode: ffa67...720

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Norge har det laveste antallet asylsøkere på flere tiår, og gir færre folk asyl. Og høyresiden vant valget. Så hvorfor sutrer dere fortsatt over de "venstrevridde"?

Anonymkode: ffa67...720

Fordi de venstrevridde fortsatt driver og syter og griner like mye eller mer enn aldri før, istedefor å se på realitetene.

Anonymkode: 9c9bf...e13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi de venstrevridde fortsatt driver og syter og griner like mye eller mer enn aldri før, istedefor å se på realitetene.

Anonymkode: 9c9bf...e13

yttrandefrihet-the-sd-way.jpg

Anonymkode: 01c91...f4e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo ingen større globalister enn FrP!  FrP ønsker jo at vi skal danse etter USAs pipe! Og har null problem med alle fremmedarbeiderne som kommer til landet. Lavere lønn til arbeiderne og billigere abriedskraft til arbeidsgiverne er FrPs mantra.

Anonymkode: 7f96f...5bf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

yttrandefrihet-the-sd-way.jpg

Anonymkode: 01c91...f4e

En god beskrivelse av en venstrefascist :)

Anonymkode: 9c9bf...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En god beskrivelse av en venstrefascist :)

Anonymkode: 9c9bf...e13

Mange rare ord på KG. Venstrefascist? Forklar? 

Anonymkode: df353...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange rare ord på KG. Venstrefascist? Forklar? 

Anonymkode: df353...40a

Kom ikke det godt nok frem i forklaringen? Det er en som er uenig med vedkommende.

Anonymkode: 01c91...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom ikke det godt nok frem i forklaringen? Det er en som er uenig med vedkommende.

Anonymkode: 01c91...f4e

Tror ikke det er det som står i ordboka,du. Og finnes i hele tatt det ordet i det norske språket?

Anonymkode: df353...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rosetelys

Jeg vil anbefale alle som føler seg truffet av tittelen på tråden, og egentlig alle andre også, å se denne korte snutten. Egentlig en veldig god fremstilling på hvorfor det ikke lønner seg å ta inn immigranter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misliker FrP fordi de har en tendens til å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.

For eksempel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misliker FrP fordi de har en tendens til å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv. 

Anonymkode: 9d6d5...67b

Gjelder ikke det alle partier?

Om vi tar inn 2000 asylsøkere eller 50 000 asylsøkere. Det er fortsatt peanuts. Vi kunne svidd av hele oljefondet i perioden 2017-2020 og tatt inn 3 millioner asylsøkere. Men det er ingen som foreslår dette. Hvorfor ikke?

Hvorfor selger ikke 86% (de som ikke stemmer FrP) av Norges befolkning biler og hytter og donerer pengene til u-land? Siden de er så snille, og tåler så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.

 

Anonymkode: ae34a...119

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Gjelder ikke det alle partier?

Om vi tar inn 2000 asylsøkere eller 50 000 asylsøkere. Det er fortsatt peanuts. Vi kunne svidd av hele oljefondet i perioden 2017-2020 og tatt inn 3 millioner asylsøkere. Men det er ingen som foreslår dette. Hvorfor ikke?

Hvorfor selger ikke 86% (de som ikke stemmer FrP) av Norges befolkning biler og hytter og donerer pengene til u-land? Siden de er så snille, og tåler så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.

 

Anonymkode: ae34a...119

Det er snakk om å finne en mellomting. FRP er for strenge (heldigvis er politikken ikke fullt så ille som retorikken) mens det du skisserer over her er for liberalt.

Selv betaler jeg 10% av brutoinntekten til en veldedig organisasjon som driver bistandsarbeid utenfor Norge. Deretter betaler jeg 50% i skatt. Jeg skulle heller betalt 30%-30% hvis det hadde vært mulig. Jeg kunne betalt mer men synes det er en fornuftig fordeling. ( Jeg har ikke hytte eller bil og trenger ikke det.)

Anonymkode: a7ae7...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...