Gå til innhold

Kan noen forklare meg poenget med å ta bryllups bilder som dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse folkene har null verdighet for seg selv og null respekt for kirken. Jeg tror ikke på noen religioner, men jeg har respekt for andres livssyn og tro. Skjønner ikke at noen synes det er gøy engang. Dette er bare vulgært og de ødelegger en dag som skal handle om kjærlighet. Ikke minst har de nå ødelagt for veldig mange andre. Null klasse! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo presten som ødelegger for alle andre som ønsker å gifte seg der..

Anonymkode: debeb...531

Nei, whitetrash-paret som ødelegger for alle andre. Presten reagerer på de to som ikke viser respekt for kirken ved å ikke lenger vie utenlandske par. 

Når de likevel ikke har respekt for andres tro og livssyn, syns jeg de kunne dratt dette helt ut og gjort dette foran en moské i et muslimsk land. 

Anonymkode: e8e57...312

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes i hvert fall biskopen og presten reagerte helt riktig.

Anonymkode: fcea8...5b9

Jeg synes biskopen og presten reagerte helt feil, og at holdningene i mange religiøse miljøer er helt på bærtur.  Jeg kan være enig i at bildet er provoserende, men det er bare fordi  massevis av mennesker blir provosert av helt alminnelig seksuell synlig aktivitet. Det er de som blir provosert det er noe galt med.

Allikevel, man skal ta hensyn til de som tenker feil også, og sånn sett var bildet hensynsløst og feil. Hvis jeg blir gift, så blir det ikke likt brudebilde, og jeg kommer heller aldri til å fotografere og publisere slikt brudebilde jeg eventuelt måtte produsere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror hvorvidt dette er humor er en smakssmak. 

Sånn helt personlig synes jeg det er trashy. Jeg liker kvinner med klasse og dannelse, så dette er ikke min type humor eller min type kvinne.

I tillegg har de vel lagt dette ut offentlig på facebook, så for meg er det tydelig at de er attention-seekers. 

Og sist, men ikke minst, synes jeg at man kan ha respekt for kirken.

Alt i alt, dårlige bedømmelser og attention seeking fra et britisk white-trash ektepar.  Det er i hvert fall slik jeg oppfatter det.

 

Anonymkode: c49c9...250

Jeg liker ikke  begrepet "white-trash". Du snakker søplete og nedsettende om folk du ikke kjenner, og dette begrepet rammer også mange fattige som ikke har blitt fotografert slik.

Problemet er er manglende respekt for den kirken de gifter seg i og deres kultur og idéer. Med slike holdninger burde man egentlig ha giftet seg på rådhuset i stedet. Jeg støtter i og for seg kampanjer mot religion og provokasjoner med tanke på å nedkjempe religiøse skikker og holdninger, men dette er jo egentlig ikke noe sånt. Tooji-stuntet i ei kirke var det mer politisk mening i.

Jeg har intet grunnlag for å si at folk som poserer seksuelt i det offentlige er dårligere mennesker enn de som bringer religiøse tradisjoner videre. Det er ikke noe galt i offentlig sex. Bare se på bikkjene. De gjør det hvor som helst og ingen klager på det. Hvis mange nok har sex hvor som helst så vil det bli naturlig og ufarliggjort. 

 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/16/2017 den 15.51, I Grosny skrev:

Jeg synes biskopen og presten reagerte helt feil, og at holdningene i mange religiøse miljøer er helt på bærtur.  Jeg kan være enig i at bildet er provoserende, men det er bare fordi  massevis av mennesker blir provosert av helt alminnelig seksuell synlig aktivitet. Det er de som blir provosert det er noe galt med.

Allikevel, man skal ta hensyn til de som tenker feil også, og sånn sett var bildet hensynsløst og feil. Hvis jeg blir gift, så blir det ikke likt brudebilde, og jeg kommer heller aldri til å fotografere og publisere slikt brudebilde jeg eventuelt måtte produsere.

Mener du at det burde være allment akseptert at folk har seksuell omgang i offentlighet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lyser trash av hele bildet. Det er så tacky og harry som det kan få blitt.

Når det er sagt så syntes jeg det er å overreagere og ville avlyse andre vielser. At dette brudeparet ikke eier skamvett bør ikke gå utover andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, funginger skrev:

Mener du at det burde være allment akseptert at folk har seksuell omgang i offentlighet? 

Ja.  Men jeg er egentlig litt usikker. Det bør nok kjøres ett forsøksprosjekt i en mindre by først, og se om det bedrer eller forverrer livskvalitet, trygghet osv.    Det hadde vært interessant om historikere kunne fortelle om hvordan folk har hatt det i samfunn der åpen sex er naturlig.

Jeg er i ferd med å skifte mening.

Full sexfrihet har dessverre en bakside jeg ikke har tenkt så mye på, men som er såpass alvorlig at jeg har kommet til at det er en dårlig idè. Problemet er at voldtekt  blir mye lettere å få gjort dersom det er fri sex i gatene. Gatene kan rett og slett bli utrygge.

Endret av I Grosny
Meningsendring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den britiske humoren er jo kjent for sitt særpreg. Tror kanskje ikke en gresk-ortodoks biskop er riktig mottager. Jeg skjønner at biskopen finner bildet smakløst og respektløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 14.26, abrasiveRefraction skrev:

Synes det var snasent jeg.

Biskoppen er en sutrekopp.

Du må naturligvis være "yppal" som vanlig. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 16, 2017 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som ikke forstår poenget ?

http://www.tv2.no/nyheter/9430161/

Anonymkode: c046a...ddb

Vel, jeg har tenkt at vi er forskjellige og vurderer og ser ting forskjellig. Jeg har og lurt på om brudeparet henger dette bildet opp i stuen, hjemme og har det hengende resten av ekteskapet? 

Min vurdering er at skal man ta denne typen bilder så gjør det innendørs, ikke ute og krenk mennesker i fremmede land med et annet syn på nakenhet og sømmelighet slik reportasjen viser til. 

Skjønt, hvordan ville et slikt motiv blitt mottatt av forbipasserende på Karl Johan eller i Frognerparken en lørdag? 

Anonymkode: 8bd2f...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred, for et vulgært og harry bilde. Synes ikke det var morsomt i det hele tatt. Utrolig dårlig humor  

Endret av Aurora**
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 15.42, AnonymBruker skrev:

 

Når de likevel ikke har respekt for andres tro og livssyn, syns jeg de kunne dratt dette helt ut og gjort dette foran en moské i et muslimsk land. 

Anonymkode: e8e57...312

Enig. Det hadde tatt seg ut :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir noe å henge opp på veggen og vise til fremtidige barn!

Anonymkode: 109aa...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte hvilket type bilde du snakket om bare ved å lese tittelen her :P 

 

Samboeren min synes sånne utradisjonelle bilder er dødsmorsomme, mens jeg synes de er harry!! derfor skal ikke vi gifte oss:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulvært og respektløst. En ting er at folk har ulik humor, folk får ha den humoren de vil. Men hvorfor de på død og liv må gjøre det foran en kirke skjønner jeg ikke. Det er respektløst og ødelegger for en hel haug andre folk. Jeg er ikke religiøs, men respekterer fremdeles andre sine synspunkter. Hvis de absolutt måtte lage et tacky bryllupsbilde, kunne de vel bare tatt det med en hvilken som helst øde klippe eller lignende?

Anonymkode: db0bb...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig harry og respektløst. Forundrer meg ikke hvis resten av brudebildene er av brura som sitter og driter på kirketrappen mens brudgommen vifter med tissefanten.

Anonymkode: 56904...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...