Gå til innhold

30 dagers utfordring - Bli med å fjerne 465 eiendeler.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede fylt opp bilen med ting som skal til en bruktbutikk, men jeg kan nok finne mer! Dette skal jeg prøve å å være med på! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

 

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teller papirer? For det kan bli vanskelig på slutten, men samtidig har jeg bunker med gamle papirer liggende, som jeg gleder meg til å bli kvitt, og som må gjennomgås. 25, 26, 27 osv vil være glimrende til det :)

Men er det ingen regler, søppel teller vel ikke? (søppel som man ikke må gjøre en vurdering om at skal kastes, mener jeg, som gårsdagens avis).

Anonymkode: 1deb3...297

Søppel teller ikke. Tenker at dette handler om eiendeler som jeg skrev i hovedinnlegget. Eiendeler kaller jeg for "stuffing" altså av det engelske ordet "stuff". 

Det blir som å snyte nesen og la snytepapiret telle som en eiendel. 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Fjernet du siteringen? Oo

Tror jeg siterte først, men så ble det bare surr og et annet innlegg snek seg med... og så ble det mer surr når jeg skulle fikse.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. 😃 Har kvittet meg med veldig mye det siste året men skal nok klare å grave frem mer. Også passer det jo perfekt at vi tar over nytt hus om ganske nøyaktig en måned. 

Jeg kommer til å samle det som skal gis bort og kjøre til bruktbutikken så fort jeg skal forbi. Ting som skal selges legger jeg ut med en gang og ting som skal uffes kjører jeg avgårde med så fort jeg har en bærepose full. Håper det er ok. :) 

I dag ble det 11 ting siden jeg holdt på før jeg leste utfordringen men later som det var en i dag og går for 2 i morgen. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gleder meg mest til å se, er at jeg faktisk får telt  hvor mange ting jeg får ut av huset. 

Ga bort det meste av LP- samlingen min til eldste sønn her om dagen, fordi han samler og jeg ikke har spiller lenger. Så nå sitter jeg tilbake med 2 plater med Black sabbath og et eksemplar av Imagine med John Lennon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Coolaid skrev:

@-Mala- Du kan starte når du vil. Jeg starter i dag :)  

 

Da starter jeg i morgen👍🏼☺️

Trodde kanskje det var planlagt slik at vi skulle starte samtidig, derfor måtte jeg spørre 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens to ting:

1. En gammel pakke med pakninger til å ha rundt glasset i peisen som forrige eiere hadde lagt igjen.  :laugh: 

2. Et par arvede sko til mini som hun aldri kommer til å bruke

Nå fikk jeg jo lyst til å fortsette. :fnise:

Gleder meg til å høre om deres fangst! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra på tunet

Dag 2: En stripete genser som er for kort på både ermer og mage og enda en skjorte (blåstripete denne gangen) går i  UFFposen. 

Dette var lurt. En motiverende måte å rydde på for meg. Kommer nok til å bli spennende på dag 17, 18 osv... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med og begynner i dag! 

1: En ubrukelig tutkopp jeg ikke skjønner hvorfor jeg har spart på. 

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også være med! Dette er akkurat hva vi trenger her i huset. 

Jeg begynte egentlig i går ( helt tilfeldig, hadde ikke sett denne tråden). Jeg gikk gjennom en stor fryser, kastet alt som var dårlig, aviste fryseren og vasket den. Så skrev jeg ned alt som er i frysen og når det bør brukes innen, sånn at jeg ikke skal måtte hive mat igjen.

Det ble ganske mye mer enn en ting som ble kastet, men setter det som en flyging start og innhold fra en fryser. Nå skal jeg jakte to ting som kan gis bort i kleskapene våre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1

En dusjsåpe som har stått i baderomsskapet alt for lenge uten i det hele tatt blitt åpnet. 

Husker ikke hvor lenge den har stått der 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjørt vekk et bord, to lamper, et smykkestativ, to sekker klær og div småting til bruktbutikken. Det morsomme er at noen av disse tingene kom fra en bruktbutikk i utgangspunktet. De har blitt pent brukt,og kan brukes igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...