Gå til innhold

Er du også deg selv lik på KG?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nok mer stille i virkeligheten. I hvert fall med folk jeg ikke kjenner. 

Kan nok også bli mer fokus på det negative, og den humoristiske siden min kommer ikke så ofte frem. Utenom det så tror jeg at jeg er ganske så lik i virkeligheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattes nok som både varmere og tidvis mer diplomatisk i virkeligheten. Sleng på at det ofte(re) går en tergende jævel i meg her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosetelys

Jeg er mer direkte i meningene mine her enn i virkeligheten. Ellers er jeg ganske lik. Meningene mine er ikke alltid populære så det er ikke alle det passer seg å diskutere med. Ser an publikummet litt mer i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg er en enda større drittsekk i virkeligheten en hva jeg er på KG.

Hvis det er tilfelle.. vil du ikke prøve å endre på det? :) Å være klar over et problem kan være en mulighet til gledesfull livsendring.. et steg i riktig retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Det er nok visse forskjeller. Vet ikke hvordan jeg oppfattes her, får mer tilbakemeldinger på det irl, så for alt jeg vet kan folk tro jeg er en idiot. Det er jeg ikke ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Det er nok visse forskjeller. Vet ikke hvordan jeg oppfattes her, får mer tilbakemeldinger på det irl, så for alt jeg vet kan folk tro jeg er en idiot. Det er jeg ikke ellers. 

Oppfatter deg som hyggelig og slettes ingen idiot. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok ganske lik meg selv, men pleier ikke lete opp linker som understøtter utsagnene mine like ofte i det virkelige liv, selv om jeg ofte får lyst, - .feks når min påståelige svoger forteller barnet mitt at vi ikke hadde feiret jul, dersom ikke kristendommen fantes. :fnise:

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, absinthia skrev:

Jeg er nok ganske lik meg selv, men pleier ikke lete opp linker som understøtter utsagnene mine like ofte i det virkelige liv, selv om jeg ofte får lyst, - .feks når min påståelige svoger forteller barnet mitt at vi ikke hadde feiret jul, dersom ikke kristendommen fantes. :fnise:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg blir oppfattet som mer alvorlig her inne enn ute blant folk, men det er jo også mye alvorlig som diskuteres her. Og så sier jeg nok mer her. Jeg er nok en litt stillere person ellers. Jeg har delt ting om meg selv i anonymitetens navn som jeg ikke hadde sagt til folk flest face to face. Ikke fordi jeg mener jeg har tenkt eller gjort noe galt, men fordi det føles privat. Men meningene mine er de samme. Får jeg et spørsmål om hva jeg synes om enten det ene eller det andre, så vil svaret være likt på KG og utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...