Gå til innhold

Er du også deg selv lik på KG?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Hvor annerledes er du her på KG i forhold til den "virkelige" verden? Havner du i et slags KG modus når du er her, hvor meninger og ytringer du skriver er farget av forumet og den generelle stemningen som råder her inne? 

...ja, jeg kjeder meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Jeg bruker å si hva jeg mener i debatter ellers også. Jeg kan fornærme andre i virkeligheten også,og jeg har ikke vondt for å be om unnskyldning irl heller. Tror ikke jeg er annerledes her enn i virkeligheten. Det eneste må være at jeg er litt mer direkte vanligvis fordi en ikke vet hvem som skriver inn her,mens i virkeligheten har en jo mer overblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg er nok ganske så annerledes irl, men samtidig ikke helt 😊

Jeg blir nok mer påvirket av stemningen her inne enn jeg liker. Håper jeg er mer nøktern og mindre bastant i virkeligheten, og ikke like selvrettferdig og dømmende. Blir fort til at man sitter på en høy hest her inne, og moraliserer i vest og øst. Det er med en ekkel bismak i munnen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Jeg bruker å si hva jeg mener i debatter ellers også. Jeg kan fornærme andre i virkeligheten også,og jeg har ikke vondt for å be om unnskyldning irl heller. Tror ikke jeg er annerledes her enn i virkeligheten. Det eneste må være at jeg er litt mer direkte vanligvis fordi en ikke vet hvem som skriver inn her,mens i virkeligheten har en jo mer overblikk.

Jeg har sagt unnskyld her på KG, over privaten. Tror faktisk jeg har lettere for å si unnskyld her enn i virkeligheten, av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Har spaltet personlighet, så jeg er mange forskjellige personer....

Praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mye mer humoristisk og livlig utenom forumet fordi det passer seg bedre. Tenker da på at man vet hvem man evt tuller med og at de ser det helt klart på meg at jeg tuller. 

Her blir dessverre omtrent bare de negative opplevelsene og erfaringene i livet formidlet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walkingdead
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Det tror jeg du er :P

Jeg blir som oftest beskrevet som klovnaktig, samt med denne beskrivelsen: "og inni deg sitter det en sur gammel mann". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mass skrev:

Jeg er nok mye mer humoristisk og livlig utenom forumet fordi det passer seg bedre. Tenker da på at man vet hvem man evt tuller med og at de ser det helt klart på meg at jeg tuller. 

Her blir dessverre omtrent bare de negative opplevelsene og erfaringene i livet formidlet ut. 

Jeg synes du fremstår som en grei og kjekk person på kg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Walkingdead skrev:

Jeg blir som oftest beskrevet som klovnaktig, samt med denne beskrivelsen: "og inni deg sitter det en sur gammel mann". 

Hahaha. Det er en topp beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg synes du fremstår som en grei og kjekk person på kg :) 

Ååå takk! 😊 Så kjekt å høre. Og i like så 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...