Gå til innhold

Molly jeans eller dr.denim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Molly!! 

Tre ganger etter hverandre måtte jeg få reklamasjon pga dårlig elastiske dr. Denim. Han i butikken sa «det er jo sånn med billigbukser. Er ikke kvalitet». 

Prøvde da molly og ble forelsket! 

Anonymkode: 60dc6...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Str-guide for Jane-buksene er her Størrelsesguide

Du finner den også på nettsiden rett over knappen "legg i handlekurv" L= ekstra lange ben.

Anonymkode: 2a4c2...f48

Takk, var værre med målebånd her i huset:fnise: skal prøve å reise ned i butikken og prøve der imorgen, så er jeg sikker på at det blir riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Takk, var værre med målebånd her i huset:fnise: skal prøve å reise ned i butikken og prøve der imorgen, så er jeg sikker på at det blir riktig. 

Lykke til med jeanskjøp :blomst:

Anonymkode: 2a4c2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til sorte bukser fra Zara. Den litt ungdommelige avdelingen. Dr.denim blir ødelagt med én gang, Molly blir for smale i beina/låra og for store i livet. Jeg er også lav, så Zara passer mye bedre. 

Anonymkode: 68ceb...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker mine dr.denim fordi de sitter bedre på meg, men skal sies at jeg har de i xs og molly i s (kjøpte molly før vektnedgang) - skal kjøpe molly i xs snart og teste ut. Husker fortsatt fra da jeg var en s at molly ikke satt trangt nok, men jeg er glad i veldig stramme bukser. 

Anonymkode: 09c21...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med jeanskjøp :blomst:

Anonymkode: 2a4c2...f48

Takk, det trenger jeg alltid. Har en "rar" kropp for jeans har jeg funnet ut. Molly er den jeansen jeg har vært mest fornøyd med noensinne, enda den er 8-10cm for kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av de. På mollybuksene blir baklommene slappe med engang du har hatt noe nedi(jeg pleier alltid ha mobilen i baklomma). Nå har dem byttet stoff på dr.denim buksene så de er ikke like gode og behagelige lenger..

Anonymkode: b3ecd...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Molly, men liker godt mine dr. denim. Aner ikke hvor lenge de holder siden jeg har hatt mine kun siden i sommer, men de sitter veldig bra på min kropp. 

Jeg er høy og bruker 36(91 cm) i lengde i beina, og lexy og moxy i sort er lange nok til meg. Har noen blå i moxy, og de er litt kortere, men går fortsatt på meg. Bare et lite tips til andre høye. 

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg skulle ønske de fantes i ekstra lang, jeg er 178 og går alltid med buksa et godt stykke over ankelen. Hurra for lange sokker:fnise:

Zalando har en egen avdeling for de som er høye og det har mange nettbutikker(asos, new look osv). På Zalando er det forresten greit å sjekke lengden, det står gjerne oppført, for det er ikke alltid buksene der er særlig lange selv om de ligger under 'høy'. 

Så det er ingen grunn til å gå med for korte bukser. Finner også til tider bukser med bra lengde hos kjedebutikkene også. Var for eksempel innom Carlings og trodde at jeg ikke skulle finne noe, men de hadde faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly bommer skikkelig på størrelsene hos meg. Har hatt 3 mollyer som har revnet i rompa, mens medium blir slarkete rundt knærne og ved lysken :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elaine Marley skrev:

Zalando har en egen avdeling for de som er høye og det har mange nettbutikker(asos, new look osv). På Zalando er det forresten greit å sjekke lengden, det står gjerne oppført, for det er ikke alltid buksene der er særlig lange selv om de ligger under 'høy'. 

Så det er ingen grunn til å gå med for korte bukser. Finner også til tider bukser med bra lengde hos kjedebutikkene også. Var for eksempel innom Carlings og trodde at jeg ikke skulle finne noe, men de hadde faktisk. 

Har også "problemer" med brede hofter og smal midje. Syns det har vært vanskelig å finne bukser som passer alle bohovene:fnise: men zalando er jo veldig grei, siden det er fri retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Har også "problemer" med brede hofter og smal midje. Syns det har vært vanskelig å finne bukser som passer alle bohovene:fnise: men zalando er jo veldig grei, siden det er fri retur.

Ja, det har jeg også. Enkelte produsenter lager kun bukser til de som er høye med smal midje. 

Men det går stort greit. Finner alltids noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...