Gå til innhold

Molly jeans eller dr.denim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nye jeans. Hvilke av de hadde du kjøpt?

Anonymkode: 5101f...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat blitt frelst selv av Molly-buksene. Utrolig fine bukser til enda bedre pris. Passer til store størrelser også dersom det har noe å si :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly. 

Mine dr.denim ser ikke ut etter et lite år, Molly holder lenge så lenge du vasker dem riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly!! De holder seg mye lenger enn dr denim, er billigere og i mine øyne også finere.

Anonymkode: 3f7be...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly! Til vanlig bruker jeg M, men med molly må jeg ha S, for ellers blir den veldig utvidet.

Anonymkode: 87d96...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker S/M i bukser og får så vidt på meg XL i molly jeans! Drittbukse spør du meg :( 

Anonymkode: 51638...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker S/M i bukser og får så vidt på meg XL i molly jeans! Drittbukse spør du meg :( 

Anonymkode: 51638...33f

De skal være åltrange når du tar de på, ellers vier de seg for mye ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til Dr. Denim, men er fornøyd med Molly. Har hatt flere i åresvis, klarer ikke slite dem ut faktisk. Eneste er at jeg skulle ønske de fantes i ankellengde. Jeg er 164 cm og klipper alltid litt av dem. 

Kvinne, 45 år

Anonymkode: 365ac...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Kjenner ikke til Dr. Denim, men er fornøyd med Molly. Har hatt flere i åresvis, klarer ikke slite dem ut faktisk. Eneste er at jeg skulle ønske de fantes i ankellengde. Jeg er 164 cm og klipper alltid litt av dem. 

Kvinne, 45 år

Anonymkode: 365ac...716

Jeg skulle ønske de fantes i ekstra lang, jeg er 178 og går alltid med buksa et godt stykke over ankelen. Hurra for lange sokker:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg skulle ønske de fantes i ekstra lang, jeg er 178 og går alltid med buksa et godt stykke over ankelen. Hurra for lange sokker:fnise:

Det er veldig gode tips om gode bukser (også med ekstra lengde) i denne tråden, bl.a. hos Days Like This (tidligere Vivikes)

 

Anonymkode: 2a4c2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg skulle ønske de fantes i ekstra lang, jeg er 178 og går alltid med buksa et godt stykke over ankelen. Hurra for lange sokker:fnise:

Se side 3 i tråden i linken

Anonymkode: 2a4c2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se side 3 i tråden i linken

Anonymkode: 2a4c2...f48

Tusen takk, den skal jeg se på neste gang jeg er på kjøpesenteret. Så den kosta 100kr på nettbutikken, men det var få størrelser igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Tusen takk, den skal jeg se på neste gang jeg er på kjøpesenteret. Så den kosta 100kr på nettbutikken, men det var få størrelser igjen. 

Ok. Sjekket du hvilke str som var igjen i de andre fargene også? Flere i tråden anbefaler denne https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jane-cotton-bukse/7163100_F990
som koster kr 100 mindre på nett enn i fysisk butikk.
Jeg valgte en 100,-kronersjeans i straight modell.

Anonymkode: 2a4c2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Sjekket du hvilke str som var igjen i de andre fargene også? Flere i tråden anbefaler denne https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jane-cotton-bukse/7163100_F990
som koster kr 100 mindre på nett enn i fysisk butikk.
Jeg valgte en 100,-kronersjeans i straight modell.

Anonymkode: 2a4c2...f48

Jeg er så dårlig på den type størrelse:klo: har bare jeans med bokstav størrelser. Men det ligger sikkert en størrelsetabell på siden der ett sted. Skal se om jeg finner den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg er så dårlig på den type størrelse:klo: har bare jeans med bokstav størrelser. Men det ligger sikkert en størrelsetabell på siden der ett sted. Skal se om jeg finner den

Str-guide for Jane-buksene er her Størrelsesguide

Du finner den også på nettsiden rett over knappen "legg i handlekurv" L= ekstra lange ben.

Anonymkode: 2a4c2...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...