Gå til innhold

Enkle kjoler i bomull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner man det? Fælt å si det, men ser så mange fine kjoler til barn. Perfekt stoff, snitt...er bare størrelsen (og ofte fargen/mønsteret) som blir feil. 

Er det mulig å feks spesialbestille barneklær i voksenstørrelse? 

Usikker på om dere forstår hvilke kjoler jeg tenker på, men mener helt enkle med litt "sving" (A line?) Har lett butikker og nettbutikker opp og ned, men finner det ikke :/

Anonymkode: a9532...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm

Asos

Zalando

Ellos

Jeg har rundt 50 kjoler og har kjøpt på disse butikkene. De fleste i bomull.

Anonymkode: da681...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om jeg forstår akkurat hva du er på jakt etter, men jeg har denne fra Jumperfabriken og de har også en del andre kjoler i bomull. Ellers kan du se på etsy.com. Mange selgere fra Øst-Europa som syr etter mål og/eller kan levere i forskjellige størrelser og farger etter ønske. Flott kvalitet og godt håndverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler en del på zalando, der kan du velge å se på kjoler i bomull. Jeg må selv ha bomull grunnet eksem. Bare vær obs på at alle kjoler i bomull kommer opp, så noen er det lite bomull i, og noen er det bare bomull i.

Anonymkode: 2191f...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ellos.no/ellos-kids/kjole-i-okologisk-bomull/1041464-03

Her ser dere ett eksempel. Tenker ikke på farge nå altså, men fasongen. Ser så deilig ut! Finner en del som ligner, men da er snittet for langt ned, og jeg er ganske lav med brede hofter og smal midje. Noen som vet om lignende eller folk som jobber med å spesial lage klær for folk? Ts. 

Anonymkode: a9532...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zalando. De fører i tillegg kolleksjoner for lave folk, "petite".

Anonymkode: 828ea...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...