Gå til innhold

Truls og Hellstrøm


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg får lite kulinariske opplevelser ut av dette. De er jo på sett og vis både hyggelig reiseselskap for hverandre og de byr på seg selv, men det blir for mye, på feil sted og feil måte. Å le seg fillete av tradisjon og kultur i Japan var bare ikke ok å se på. De burde vite bedre ansikt til ansikt med respekt og høflig oppførsel. Det er på vei til å bli omtrent like mye pute-tv som Morgan og Ola Connys reiser dette her. Det er finfint at Hellstrøm utforsker humor i sitt liv - det kan han sikkert trenge, men han er ikke en veldig naturlig humoristisk utstrålende mann, slik jeg oppfatter ham. Fungerer sikkert befriende for ham privat, men ikke helt vellykket på tv. Jeg skal følge serien til den er ferdig, men så tror jeg at jeg for min del sier takk til konseptet og håper at Truls tar seg en vel fortjent humorpause fra skjermen. Han er dessverre snart i ferd med å bruke seg opp slik jeg ser det. Jaja...så var det sagt.  :sukk: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal følge og synes det virker som et hyggelig program. Likte at Hellstrøm kunne slippe seg litt sløs på karaokebar :) Humor er bra. Jeg tenker absolutt ikke på Morgan og Ola Conny når jeg så episoden. 

Anonymkode: 2886e...4d7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? 😅 dette er jo humor på sitt beste! Synest det var veldig morsomt og se på! Gleder meg til resten! 

Anonymkode: 87072...e49

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personlig litt lei Truls nå. Har ikke noe i mot han, men syns liksom det er det samme gamle hele tiden. Jeg prøver å komme på hva han har gjort som komiker, og det eneste jeg kommer på, foruten Beyonce-dansen, er at han har dratt rundt på diverse turer og ledd seg skakk. Han har jo ingen store sketsjer eller kjente karakterer å vise til. Syns heller han bør betegnes som programleder enn komiker. 

Anonymkode: 3afb3...1b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 2 slitsomme  idioter samles i et tvprogram, må det jo bli helt jævlig dårlig underholdning.

Anonymkode: 42567...1ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er personlig litt lei Truls nå. Har ikke noe i mot han, men syns liksom det er det samme gamle hele tiden. Jeg prøver å komme på hva han har gjort som komiker, og det eneste jeg kommer på, foruten Beyonce-dansen, er at han har dratt rundt på diverse turer og ledd seg skakk. Han har jo ingen store sketsjer eller kjente karakterer å vise til. Syns heller han bør betegnes som programleder enn komiker. 

Anonymkode: 3afb3...1b1

Jeg synes han virker som en trivelig person :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg synes begge to virker ganske "brsutende" av seg. 

 Hellstrøm fremstår i tillegg som temmelig bedrevitende, og en smule høy på seg selv...           

Anonymkode: bd5b4...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg synes begge to virker ganske "brsutende" av seg. 

 Hellstrøm fremstår i tillegg som temmelig bedrevitende, og en smule høy på seg selv...           

Anonymkode: bd5b4...d27

Ja, det gjør han jo alltid? Det er da ikke noe nytt!

Anonymkode: 87072...e49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg synes begge to virker ganske "brsutende" av seg. 

 Hellstrøm fremstår i tillegg som temmelig bedrevitende, og en smule høy på seg selv...           

Anonymkode: bd5b4...d27

Han kan jo sakene sine så skulle bare mangle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Holdt på å le meg i hjel da han kokken kjeftet så på Truls i kveldens episode 😂 Tror jeg hadde knekt sammen hvis sjefen min begynte sånn 

Anonymkode: 2886e...4d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på å le meg i hjel da han kokken kjeftet så på Truls i kveldens episode 😂 Tror jeg hadde knekt sammen hvis sjefen min begynte sånn 

Anonymkode: 2886e...4d7

Lurer på hvor iscenesatt det er? Ser for meg at noen sier: - kom an dere, nå lager vi skikkelig kjefte-TV! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet med Truls og han er faktisk seg selv på TV. Artig fyr som skapte mye trivsel på jobb. Dette var i Braathens Safe for mange år siden og Truls hadde mye ansvar på jobb, noe han klarte utmerket iblandet humor.

Anonymkode: 09645...fdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hjertesukka skrev:

Lurer på hvor iscenesatt det er? Ser for meg at noen sier: - kom an dere, nå lager vi skikkelig kjefte-TV! 😁

Tror dette er ganske vanlig i Frankrike. Han franske Pascal (som var dommer i hele Norge baker) er ganske streng med og de som jobber for han og kjefter hvis de ikke gjør det godt nok. Men dette var nok litt iscenesatt ja :P morsomt var det uansett 

Anonymkode: 2886e...4d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det var et artig og gøy program i starten, men nå er jeg mettet på hele programmet. Det er det samme hver gang. Truls lager mat mens Eyvind bare kjefter. Truls er optimist og fjollete. Eyvind er skeptisk og maser. Mistet interessen

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under den humoristiske overflaten er ihvertfall autoritetsforskhellen fortsatt tilstede.Truls har jo tidligere sagt han før var redd Eivind,fordi han er så streng,og det synes jeg fortsatt virker som han er.

Anonymkode: 6442a...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...