Gå til innhold

Trendy juletre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du opptatt av å ha trendy pynt på juletreet? Et såkalt hipster-tre.

1.jpg

 

Eller foretrekker du den gamle tradisjonelle stilen?

juletre-1506775-7-1482768362579.jpg

Anonymkode: 69443...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det øverste treet ser jo helt anorektisk ut, stakkars. Takke meg til tradisjonelle frodige juletrær! 

Kjetil Rolness hadde en kommentar i Dagbladet for noen år siden om minimalistisk julepynting.

De som ikke pynter til jul

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker juletreet mitt, må ha plast grunnet allergi. Men har kjøpt ett dyrt ett, så det ser mest mulig ekte ut. Og jeg sparer på juletrepynt, har gjort det i mange år. Kjøper alltid da jeg er ute og reiser, og jeg kjøper en og en, sånn så juletreet er fult av forskjellig juletrepynt. Og det er tett med pynt. Elsker å se på treet, se på de forskjellige juletrepynten, mange av de med en historie. Har og arvet litt juletrepynt.

Anonymkode: b6ecb...507

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det øverste der tror jeg bare eierne glemte å kjøpe nytt og som hell i uhellet hadde det fra året før stående bak garasjen.

jeg har kunstig juletre som jeg kjøpte i fjor, det er hvitt! Det kan være at det kun blir brukt dette året og deretter byttet ut med et kunstig ett i grønt da. Ekte tre har jeg bestandig hatt pga lukten og utseendet, men synes edelgran er penest og det er så vanvittig dyrt! 

Anonymkode: ab62b...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Det øverste ser jo skikkelig pjuskete ut, var ikke mye fint, nei takke meg til tradisjonelt juletre.

 

 

Endret av Catalina Culès
Fjernet bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blanding, kanskje? Ikke at det er viktig å være trendy, men med hvitt tre og pynt er det ikke så veldig tradisjonelt heller.. Elsker det hvite treet vårt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FantasDick skrev:

En blanding, kanskje? Ikke at det er viktig å være trendy, men med hvitt tre og pynt er det ikke så veldig tradisjonelt heller.. Elsker det hvite treet vårt! 

Hvitt juletre regnes vel som hipster?

Bilderesultat for hvitt juletre

Anonymkode: 69443...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvitt juletre regnes vel som hipster?

Bilderesultat for hvitt juletre

Anonymkode: 69443...894

Vet ikke? Ikke for meg, men jeg vet flere oppfatter meg som litt hipster-ish så jeg ser det sikkert ikke selv. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk tradisjonell er fint, men bittelitt kjedelig kanskje. Jeg liker å blande litt amerikansk maksimalisme inn i det. Og noe trendpynt kan også være fint, men ikke den "ribba" stilen. Ribbe er best egnet som julemat. Hø hø.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt juletre, eller andre kunstige trær, er ikke noe for meg. Treet skal komme fra skogen som tilhører barndomshjemmet, og aller helst skal jeg være med på å hugge det. 

Det nederste bildet i HI ligner mye på sånn jeg er vant med. Skulle jeg bestemt helt selv, hadde jeg tatt på enda mer pynt. Jeg liker maksimalisme og overflod! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke minimalistiske juletrær eller de minimalistiske hjemmene de befinner seg i. Jeg vil at juletreet skal være fargerikt og personlig og at pynten er en fin blanding av gammelt, nytt, kjøpt, laget, ting fra barna osv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0bd14ca8388b584d9f3396548a89af96.jpgYay or nay? 

Anonymkode: 2a776...125

Dobbelt nay.

Anonymkode: 69443...894

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

0bd14ca8388b584d9f3396548a89af96.jpgYay or nay? 

Anonymkode: 2a776...125

Grøss. I tillegg er den faktisk godt kamuflert mot bakgrunnen. For meg oser slike bilder av bruk og kast. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har ekte juletre på godt over 3 meter og skifter mellom hvit/sølv juletrepynt og tradisjonell, norsk juletrepynt annethvert år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/13/2017 den 11.58, AnonymBruker skrev:

0bd14ca8388b584d9f3396548a89af96.jpgYay or nay? 

Anonymkode: 2a776...125

Er taket rosa?

Anonymkode: 69443...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi egentlig ingen av delene. Vi har ett svært tre, og jeg pynter det så det er helt fult, med masse lys. Men vi har ikke typisk stjerne i toppen, glitter, flagg osv. Og all pynten er hvit og sølv :) 

Anonymkode: 47c36...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...