Gå til innhold

Hvordan henge glitter på juletre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal det henge vannrett, låddrett eller zikk zakk?

Anonymkode: 7d5b6...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hva du liker. Personlig har jeg ikke glitter på treet. Dersom jeg skulle hadmtt det villebjegvhengt det i bølger på skrå nedover.

Anonymkode: a4782...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slike tynne sølvremser, de liker jeg at henger rett ned. 

Men om det er girlander, så liker jeg at de henger vannrett i bølger. Så det minner om snø på grenene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sølvglitter og henger det rundt og rundt.

Prøvde å ha det rett ned, men det ble ikke fint på vårt tre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var tema for mang en diskusjon i min heim i oppveksten. Jeg henger de rett ned, sånn at de symboliserer strålene fra Betlehemsstjernen.

Anonymkode: d1405...ac0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var tema for mang en diskusjon i min heim i oppveksten. Jeg henger de rett ned, sånn at de symboliserer strålene fra Betlehemsstjernen.

Anonymkode: d1405...ac0

Det var en svært koselig symbolikk!:hjerte:Det kommer jeg alltid til å tenke på heretter, når jeg ser glitter!:klem::hjerte:Jeg syns det kan være fint med begge deler, men syns ofte det har vært vanskelig å få det jevnt og pent, om glitteret snurres i spiral rundt treet. Derfor blitt rett ned, når jeg har hatt glitter i remser. Bytter litt på mht bruken av glitter. Har en annen type glitter, som henges rundt imellom klasevis, som snøfall/istapper. Denne typen bruker jeg mest. Det er dog ikke alltid det glitteret henges på, for blir av og til litt for mye. Dette fordi jeg har mange kuler osv som glitrer.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snurrer dem bare på slik som det passer best der og da :P Jeg liker ikke ''pene'' og ''riktige'' trær - synes det er mye koseligere med hjemmelaget pynt og at treet gjerne er pyntet av barn slik at alt henger hulter til bulter med for mye på en side og lite på en annen. Det føles hjemmekoselig for meg. Så glitteret blir noen ganger kastet på, noen ganger snurret rundt, osv. Men det er meg! 

Må si at det ''vanligste'' etter min oppfatning er rundt og rundt. Er det jeg ser mest av hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...