Gå til innhold

Hvor vondt gjør det å tatovere seg?


Gjest Jegskulleønskeat

Anbefalte innlegg

Tok en mellomstor tatovering og skyggeleggingen på slutten var det verste. Var nære å spørre om pause en gang. Har høy smerteterskel

Anonymkode: 399ae...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er livredd for alt som gjør vondt, og kan godt svime av ved blodprøver og lignende, men tatovering gikk overraskende fint. Jeg fikk halvveis panikk i det jeg satte meg i stolen og var like før jeg løp ut, men tatovøren så det nok på meg og fikk roet meg ned. Han skulle ikke starte før jeg følte meg klar og jeg fikk lov til å ligge istedet for å sitte. Det var ikke godt, men ikke så ille som jeg fryktet. Det føles litt som kattekloring? Et par ganger traff han nok bein eller sener eller noe sånt og det var litt mer ubehagelig, ikke vondere, men ekkelt på en måte. Jeg fokuserte på å puste skikkelig og på hva de andre i lokalet holdt på med. 

Anonymkode: 3ba39...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig an på plasseringen, selv syns jeg opp på foten er det verste. Minst vondeste var oversiden av ryggen. Jeg har sleeve på ene armen, hvor fargeleggingen går helt ned på håndleddet hvor det er tynneste - ikk det mest behagelige, men overlevbart, og med tanke på at det er et ord du skal ha så vil det nok gå helt fint :) Syns piercing er verre å ta:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 19.16, Jegskulleønskeat skrev:

Etter mange år med psykiske problemer (er fortsatt ustabil) har jeg valgt å tatovere noe som symboliserer at det finnes håp på tross av mye emosjonell smerte. MEN, jeg er nervøs fordi jeg vanligvis har problemer med blodprøver og nåler. Sist gang jeg skulle ta blodprøve ble jeg helt hvit i ansiktet og svimmel. 

Noen som vil fortelle hvordan deres opplevelse var? Gjorde det veldig vondt? Var dere nervøse? Besvimte dere?

Jeg har bestemt meg for å gjennomføre dette, men trenger noen oppløftende erfaringer! :nordvesta::nordvesta:

Hater blodprøver og nåler. Har to vanlige tatoveringer, permanente bryn og piercing 😅 blir fremdeles nervøs av ei blodprøve. 

Anonymkode: 2dcad...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også spørs det helt hvor man tatoverer da, har en på høyrebeinet som var helt drepen. Verste jeg har vært med på! Den på skulderen merker jeg nesten ikke i det hele tatt. Permanente bryn kilte liksom, som en irriterende mygg/bli kilt på nesen og ikke kunne klø det vekk. Piercing gjennom leppa var ikke vondt, men syns det var verre gjennom navelen.

Anonymkode: 2dcad...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.10.2017 den 0.55, Jegskulleønskeat skrev:

Da var det gjort, og jeg er superfornøyd. 

Tusen takk til dere som svarte

Men var det vondt? :alice:

Anonymkode: a122c...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men var det vondt? :alice:

Anonymkode: a122c...434

Ganske, men det gikk fort over. Etter sånn 5 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 "små" tatoveringer. En på håndleddet, en i nakken og en på ankelen. Den på håndleddet var helt jævlig for  å si det mildt. Den i nakken og den på ankelen gikk helt greit. Men det kommer jo ann på hvor mye fett man har på de forskjellige stedene på kroppen, Og det er jo mest vondt der man har tynnest hud. 

Anonymkode: 55b53...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...