Gå til innhold

Burde nynazister blitt DNA testet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest making.a.mess
På 12.10.2017 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal tilhøre en gruppe som er SÅÅÅÅ opptatt av den hvite rasen, opphøye Hitler som helt, og skape frykt blant de de mener er mindre verdt, burde man ikke da fremlegge konkrete bevis for bakgrunnen sin?

Jeg har blitt fortalt at noen sentrale personer i disse miljøene er av taterslekt, og hvis det stemmer......... så blir det jo fort ironisk å være nynazist..

Hva synes du? 

 

 

Anonymkode: 2cd82...1ef

Tror de nynazistene som da har dnaet i orden blir enda høyere på pæra og vanskligere å ha med å gjøre. De som ikke har dna i orden lusker vel vekk. Men var det ikke slik at hitler selv hadde jøder i slekta og visste det? Så det stoppet hvettfall ikke han. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siterer bare litt så det ikke blir så langt og at du får notifikasjon :)

Tyggegummimannen burde sees av alle!  I en diskusjon kan man sitte med all verdens fakta og statistikk, likevel kommer ikke argumentene godt nok frem.

Jepp, alle som er innvandringskritiske og anti-globalister er det vi har diskutert lenger opp her, rasister, ny/nazister, fascister og trangsynte. Det er en grunn til at jeg skriver under AB-funksjonen nå selv om jeg egentlig alltid poster under eget brukernavn. Om du har vært litt oppmerksom har du sikkert fått med deg hva det er, og resten av postene mine på forumet samsvarer i stor grad med hva jeg har skrevet her, men man blir aldri populær når man "forsvarer" nynazister. Det jeg egentlig ville frem til sånn helt i begynnelsen er at de fleste tilknyttet for eksempel NRM ikke mener at deres rase er overlegen alle andre, de bare ønsker ikke alle andre her.

Litt imponert om du så hele den andre filmen :nori:

 

Anonymkode: 70136...3de

Så ikke hele andre filmen. Hoppet og småkikket. 😉😁 Men tror jeg fikk med meg hovedpoenget.

Samme for meg hvilket navn du poster med. Vi er jo anonyme uansett. Og nei, jeg vet ikke hvem du «vanligvis» er. 🙂

Jeg lurer litt på hvorfor du drar nynazisme inn i argumentasjonen din når du IKKE er nynazist?

Det går godt an å være innvandringskritisk helt uten å blande nynazismen inn i diskusjonen - som du selv understreker. Hvis man er nazist for å være enig med tyggemannen, må vel tilogmed de fattige være nazister...? 🤔

Det handler om hvordan verdens ressurser skal fordeles. Selvfølgelig flykter ingen fra et velfungerende land. Jeg har sett tilsvarende videoer som omhandler rikdom/fattigdom i verden - en danske (tror jeg) som illustrerer med baljer, lekebiler og sandaler. Umulig å argumentere mot ham også.

Saken er jo at den rike Vesten har nesten alt, og higer etter resten. For å få bukt med fattigdommen må hele systemet i verdenshandelen byttes ut...

...og da er ikke mørkeblå politikk veien å gå... ...slik jeg oppfatter det.

Vi har sporet fullstendig av fra DNA-utgangspunktet ditt, 7013, jeg beklager det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Norre skrev:

Vi har sporet fullstendig av fra DNA-utgangspunktet ditt, 7013, jeg beklager det!

Det er ikke min tråd altså, men vi har tatt den over fullstendig ja :)

Jeg dro det inn fordi det hele diskusjonen her var at nynazister mener de er overlegne alle andre, noe jeg mener de ikke mener (ikke alle, noen gjør selvfølgelig det).

Pluss at alle som er kritiske til innvandring og har "feil" meninger i forhold til den enormt politisk korrekte venstresiden blir stemplet som rasister og det som verre er. Tror ikke vi har noen eksempler på at folk har mistet jobben for å ytre meningene sine enda, men i USA har dette skjedd flere ganger.

Nå har jeg forresten opprettet en egen Youtubekonto for å se om jeg får varsler som nye videoer osv. eller om det faktisk er som de sier at de blir begrenset.

Anonymkode: 70136...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Tror de nynazistene som da har dnaet i orden blir enda høyere på pæra og vanskligere å ha med å gjøre. De som ikke har dna i orden lusker vel vekk. Men var det ikke slik at hitler selv hadde jøder i slekta og visste det? Så det stoppet hvettfall ikke han. 

 

Et poeng verdt å merke seg!

Mitt inntrykk er at de fleste nynazister er uintelligente bøller som egentlig bare vil være skalla og skumle - og hate jævla svartinger. De har overhodet ingen historie- eller samfunnskunnskap.

Hitler og nazistene slet godt med å holde Førerens slektsbånd skjult. Galskap har ingen grenser. 

Du har trolig helt rett i at «DNA-vinnerne» ville blitt ekstra inspirert. Og at de med «taterslekt» ville lusket skamfullt bort. Derfor er muligens en sånn testing risikabel.

Jeg mener imidlertid, som jeg har sagt tidligere her, at alle burde DNA-registreres ved fødselen. Vi lever i en tid hvor personvernet uansett er iferd med å forsvinne, så et register kan muligens være like greit. Med tanke på f.eks adopsjon, sykdom, kriminalitet, forsvinningssaker og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min tråd altså, men vi har tatt den over fullstendig ja :)

Jeg dro det inn fordi det hele diskusjonen her var at nynazister mener de er overlegne alle andre, noe jeg mener de ikke mener (ikke alle, noen gjør selvfølgelig det).

Pluss at alle som er kritiske til innvandring og har "feil" meninger i forhold til den enormt politisk korrekte venstresiden blir stemplet som rasister og det som verre er. 

Nå har jeg forresten opprettet en egen Youtubekonto for å se om jeg får varsler som nye videoer osv. eller om det faktisk er som de sier at de blir begrenset.

Anonymkode: 70136...3de

Stemmer - det er jo ikke din tråd...! 🤔😲 Da må jeg bare si: UNNSKYLD, TS! 😕

Jeg synes du bør bruke «innvandringskritisk» isteden for «nynazistisk». Uansett og konsekvent. Greit nok at «nazistisk» har utspring i «nasjonalistisk», men slik ordet blir oppfattet i dag åpner det for helt unødvendige assosiasjoner som ødelegger en fokusert og saklig diskusjon. Synes jeg.

Har forøvrig et inntrykk av at du antyder en gjennomgående venstrepolitisk sensur i verdenssamfunnet?

Hvis dette stemmer, hva ønsker «de røde» å oppnå med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

En annen ting jeg ikke liker med all innvandringen og migrasjonen som er nå er den store overvekten av menn. Menn i stridsdyktig alder. De drar fra kone, barn og gamle foreldre, og lar dem sitte igjen i dritten. De burde blitt igjen for å kjempet for landet sitt og heller sendt avgårde kone og barn. 

Du sier at vi ikke skal ta inn kriminelle og NAV-klienter. Der er vi åpenbart helt enige. Men hvordan skal man skille på dette før de kommer? Det hjelper lite for hun jenta som ble voldtatt at gjerningsmannen blir sendt tilbake til hjemlandet neste uke...

Bare si fra hvis du vil ha flere linker til interessante videoklipp 😉 

Anonymkode: 70136...3de

Her er vi enige. Det burde jo være «kvinner og barn først». Og nei, vi vet ikke hvem som kommer. Og nei, det hjelper ikke jenta at voldtektsmannen blir sendt hjem neste uke.

Jeg er forøvrig for MYE strengere straffer for vold og voldtekt. Men det er en annen diskusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Norre skrev:

Stemmer - det er jo ikke din tråd...! 🤔😲 Da må jeg bare si: UNNSKYLD, TS! 😕

Jeg synes du bør bruke «innvandringskritisk» isteden for «nynazistisk». Uansett og konsekvent. Greit nok at «nazistisk» har utspring i «nasjonalistisk», men slik ordet blir oppfattet i dag åpner det for helt unødvendige assosiasjoner som ødelegger en fokusert og saklig diskusjon. Synes jeg.

Har forøvrig et inntrykk av at du antyder en gjennomgående venstrepolitisk sensur i verdenssamfunnet?

Hvis dette stemmer, hva ønsker «de røde» å oppnå med dette?

Jeg kan godt bruke innvandringskritisk, men det hjelper ikke så mye når "alle" andre klassifiserer innvandringskritisk som nazistisk og alt det andre.

Det er helt riktig at jeg antyder sensur fra venstresiden, hva de egentlig ønsker å oppnå vet jeg ikke. Antagelig en verden der alle er like og uavhengig av hvor du er født så kan du bosette deg akkurat hvor du vil, og skumme andres fløte. Når noen legger frem bevis på at dette ikke er mulig å oppnå blir de forbanna og gjør alt i sin makt for å stoppe det.

"According to author Barry Clark, "Leftists [...] claim that human development flourishes when individuals engage in cooperative, mutually respectful relations that can thrive only when excessive differences in status, power, and wealth are eliminated"

Dessverre så fungerer ikke verden sånn, folk er forskjellige, har forskjellige kulturer og dessverre også forskjellige religioner. 

En annen ting er jo det at det er alltid venstresiden som kommer forberedt til kamp, og er de som skaper opptøyer. Og de kommer unna med det, fordi media underrapporterer. 

Anonymkode: 70136...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 22.05, AnonymBruker skrev:

 For å ta et veldig konkret eksempel. Miss Helsinki 2017, Google det og se for det første at det var en verdig vinner og for det andre om det var det du forventet.

 

Anonymkode: 70136...3de

Kansje stygt å si det,men PEN VAR HUN IKKE AKKURAT..Ser ut som en mann spør du meg http://www.returnofkings.com/112412/an-ugly-african-woman-has-somehow-managed-to-win-miss-helsinki

FYSSJJJJ!!!!

Syns alle de andre på bildet er MYE penere spør du meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Kansje stygt å si det,men PEN VAR HUN IKKE AKKURAT..Ser ut som en mann spør du meg http://www.returnofkings.com/112412/an-ugly-african-woman-has-somehow-managed-to-win-miss-helsinki

FYSSJJJJ!!!!

Syns alle de andre på bildet er MYE penere spør du meg....

Det var egentlig poenget mitt, selv om jeg ikke ville ordlagt meg sånn. Jeg liker ikke å si at andre er stygge, men hun er da vitterlig ikke pen. Og de som ikke vant er jo vakre! Da blir spørsmålet, hvordan kunne hun vinne? Hvilke krefter ligger bak at hun vant? Og når man tenker på en vinner av en missekonkurranse i Finland, er det dette vi vil ha?

Anonymkode: 70136...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal tilhøre en gruppe som er SÅÅÅÅ opptatt av den hvite rasen, opphøye Hitler som helt, og skape frykt blant de de mener er mindre verdt, burde man ikke da fremlegge konkrete bevis for bakgrunnen sin?

Hvem betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var egentlig poenget mitt, selv om jeg ikke ville ordlagt meg sånn. Jeg liker ikke å si at andre er stygge, men hun er da vitterlig ikke pen. Og de som ikke vant er jo vakre! Da blir spørsmålet, hvordan kunne hun vinne? Hvilke krefter ligger bak at hun vant? Og når man tenker på en vinner av en missekonkurranse i Finland, er det dette vi vil ha?

Anonymkode: 70136...3de

POLITISK KORREKTHET ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var egentlig poenget mitt, selv om jeg ikke ville ordlagt meg sånn. Jeg liker ikke å si at andre er stygge, men hun er da vitterlig ikke pen. Og de som ikke vant er jo vakre! Da blir spørsmålet, hvordan kunne hun vinne? Hvilke krefter ligger bak at hun vant? Og når man tenker på en vinner av en missekonkurranse i Finland, er det dette vi vil ha?

Anonymkode: 70136...3de

Men hva har vi med hvem som vinner missekonkurranser i andre land da? 

Anonymkode: 38c78...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg er på bærtur, men jeg tenker at først må man definere hva som er nynazisme. Hvis du mener de som er innvandringskritiske, og får rasist og nazist merkelappen slengt etter seg, så er jeg sikker på at de ikke tror på noen overlegen rase. De vil bare ikke ha en utskiftning av det norske folk, og er skeptisk til verdier og kultur som blir brakt til landet. Det kan man skjønne. 

Anonymkode: ab75b...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Kansje stygt å si det,men PEN VAR HUN IKKE AKKURAT..Ser ut som en mann spør du meg http://www.returnofkings.com/112412/an-ugly-african-woman-has-somehow-managed-to-win-miss-helsinki

FYSSJJJJ!!!!

Syns alle de andre på bildet er MYE penere spør du meg....

Hun var ikke den peneste afrikanske damen jeg har sett. De kunne nok ha valgt en annen om det var det som var målet. Men det blir jo bare spekulering.

Anonymkode: 38c78...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt bruke innvandringskritisk, men det hjelper ikke så mye når "alle" andre klassifiserer innvandringskritisk som nazistisk og alt det andre.

Det er helt riktig at jeg antyder sensur fra venstresiden, hva de egentlig ønsker å oppnå vet jeg ikke. Antagelig en verden der alle er like og uavhengig av hvor du er født så kan du bosette deg akkurat hvor du vil, og skumme andres fløte. Når noen legger frem bevis på at dette ikke er mulig å oppnå blir de forbanna og gjør alt i sin makt for å stoppe det.

"According to author Barry Clark, "Leftists [...] claim that human development flourishes when individuals engage in cooperative, mutually respectful relations that can thrive only when excessive differences in status, power, and wealth are eliminated"

Dessverre så fungerer ikke verden sånn, folk er forskjellige, har forskjellige kulturer og dessverre også forskjellige religioner. 

En annen ting er jo det at det er alltid venstresiden som kommer forberedt til kamp, og er de som skaper opptøyer. Og de kommer unna med det, fordi media underrapporterer. 

Anonymkode: 70136...3de

Idealet er vel at alle har det bra. Problemet oppstår når alle vil ha det «braere» enn andre. Og sånn er jo vi mennesker. Dessverre - kanskje...

Kommunisme og røde idealer (at alle har det LIKE bra), funker beviselig ikke. Kapitalisme (den sterkeste overlever) funker for de få som overlever. Og disse blir færre og færre, og rikere og rikere.

Hvorfor skal flinke, arbeidsomme folk fø på late idioter? 

Det er ikke rettferdig. 

Her i Vesten har vi vært veldig dyktige og arbeidsomme, og erobret, undertrykt og utnyttet fattige folk i flere hundre år. Hvorfor skal vi ikke få nyte resultatene av vårt harde arbeid? Nå går det jo så det suser; ALLE I HELE VERDEN får det bedre! I fattige land får jo folk en hel DOLLAR mer i uka! Og med den skjeve handelsbalansen som Vesten skapte og så nidkjært dyrket frem, blir det jaggu gevinst for oss også! Noen får f.eks 1.000.000.000 dollar mer i uka. Vel fortjent belønning for beinhardt undertrykkingsarbeid.

En MELLOMTING er trolig den beste løsningen. Dessverre virker utviklingen å fortsette i samme retning: større forskjeller og mer polarisering. Jeg liker ikke polarisering, som du sikkert har skjønt.

Jeg liker ikke polarisering fordi det skaper avstand og konflikt. Det skaper ikke forståelse og samarbeid. Hvilket vil føre til at menneskeheten vil gå til grunne. 

Hadde jeg hatt et svar på hvordan vi kunne oppnådd forståelse og samarbeid, hadde det «vært fint». Kulturer og religioner er i alle tilfeller med på å skape problemer, så fornuftig sett, burde dette fjernes. Men hvordan? Dersom vi fjerner Jesus og 17.mai - hva har vi igjen av oss nordmenn da??

Det blir jo et paradoks: Dersom vi avvikler kultur og religion, og nasjoner og landegrenser i samme slengen, hva blir vi da? Verdensborgere? Hvem faen vil være det? 

Vi vil være nordmenn og spise kebab og drikke Pepsi Max. For pokker! Det er ARABERNE som må skjerpe seg! Gå rundt der nede i varmen og hoie «Allah!» i sandalene sine. 

Vi vil ikke forkaste og miste det vi har. Selv om det er det eneste som hjelper. Vi vet det, men vi vil ikke. Et paradoks.

Tenk om vi hadde droppet å kjøpe my mobil et år, hoppet over en årsmodell, og brukt de pengene på skoler i Afrika. Da ville det monnet.

Er jeg politisk rød som mener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Norre skrev:

Hadde jeg hatt et svar på hvordan vi kunne oppnådd forståelse og samarbeid, hadde det «vært fint». Kulturer og religioner er i alle tilfeller med på å skape problemer, så fornuftig sett, burde dette fjernes. Men hvordan? Dersom vi fjerner Jesus og 17.mai - hva har vi igjen av oss nordmenn da??

Det blir jo et paradoks: Dersom vi avvikler kultur og religion, og nasjoner og landegrenser i samme slengen, hva blir vi da? Verdensborgere? Hvem faen vil være det? 

Vi vil være nordmenn og spise kebab og drikke Pepsi Max. For pokker! Det er ARABERNE som må skjerpe seg! Gå rundt der nede i varmen og hoie «Allah!» i sandalene sine. 

Vi vil ikke forkaste og miste det vi har. Selv om det er det eneste som hjelper. Vi vet det, men vi vil ikke. Et paradoks.

Tenk om vi hadde droppet å kjøpe my mobil et år, hoppet over en årsmodell, og brukt de pengene på skoler i Afrika. Da ville det monnet.

Er jeg politisk rød som mener det?

Kulturer burde definitivt ikke fjernes, det er det som gjør oss til oss. Om vi fjerner Jesus og 17. Mai? (Haha jeg lo høyt!!) 17. Mai kan du ikke fjerne, da må du opprette en annen dag. Selv om ikke alle land feirer nasjonaldagen sin slik som vi gjør så må jo vi får lov å feire den sånn som vi vil? Selv om jeg syns det er over the top å feire sånn som nordmenn i utlandet gjør, det burde de slutte med, de kan ikke forvente at andre land skal tilrettelegge for at de vil feire nasjonaldagen sin. Selv om du fjerner de to har vi fortsatt bunad, rosemaling, laftede hytter på fjellet uten strøm, utedo, lapskaus, fårikål, nikkers, langrennsski, salt godteri, eventyr av Asbjørnsen og Moe, gå tur i naturen uten mål og mening annet enn turen i seg selv, verdens beste melk, melkesjokolade, Helly Hansen jakker og Ulvanggensere, skal jeg fortsette?

Du har helt rett, jeg vil ikke miste det jeg har. Ikke nesten engang! Etter min mening finnes det nok penger her i verden for å løse alle problemer tilknyttet sult og krig for eksempel. Problemet er at det ikke er politisk vilje. I stedet for å løse problemene ved å hjelpe folk der de er. Hjelpe med å bygge opp land, bygge skoler, sørge for at land får velfungerende regjeringer osv osv så velger "vi" å ta inn noen få heldige til oss for å bøte på den dårlige samvittigheten. Det hjelper ikke å pøse ut penger heller, landene må fungere uten hjelp også, og dessverre kan ikke vi gå inn å fortelle andre hvordan de skal styre landene sine.

Om du er rød må du nesten finne ut selv, det kan ikke jeg svare på. Kanskje mer i sentrum? Jeg vil likevel foreslå høyre for deg, ganske hyggelige folk her ;) 

 

Anonymkode: 70136...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du enda et bevis på venstresidens sensur.

http://www.breitbart.com/tech/2017/10/03/uk-to-imprison-people-who-view-far-right-propaganda-online-for-up-to-15-years/

“I want to make sure those who view despicable terrorist content online, including jihadi websites, far-right propaganda and bomb-making instructions, face the full force of the law,” declared British Home Secretary Amber Rudd.

Her er far-right propaganda fint puttet inn mellom bombelaging og Jihad-sider. Hvem er det som bestemmer hva som er far-right? Hvor går grensen på hvor langt høyre man kan gå, før man havner i fengsel? Hvorfor skal det ikke bli straffbart å se på far-left sider?

The DailyMail, The Sun og Donald Trump har blitt kalt for far-right. Så igjen, hvem skal bestemme hva som er for langt? Det jeg syns er en helt ok uttalelse vil andre si er krenkende atferd som fortjener fengsel.

Om du syns Breitbart er en ekstrem høyre kilde kan du for eksempel Google "Amber Rudd far-right" eller lignende for å få andre "mer troverdige" kilder.

Anonymkode: 70136...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kulturer burde definitivt ikke fjernes, det er det som gjør oss til oss. Om vi fjerner Jesus og 17. Mai? (Haha jeg lo høyt!!) 17. Mai kan du ikke fjerne, da må du opprette en annen dag. Selv om ikke alle land feirer nasjonaldagen sin slik som vi gjør så må jo vi får lov å feire den sånn som vi vil? Selv om jeg syns det er over the top å feire sånn som nordmenn i utlandet gjør, det burde de slutte med, de kan ikke forvente at andre land skal tilrettelegge for at de vil feire nasjonaldagen sin. Selv om du fjerner de to har vi fortsatt bunad, rosemaling, laftede hytter på fjellet uten strøm, utedo, lapskaus, fårikål, nikkers, langrennsski, salt godteri, eventyr av Asbjørnsen og Moe, gå tur i naturen uten mål og mening annet enn turen i seg selv, verdens beste melk, melkesjokolade, Helly Hansen jakker og Ulvanggensere, skal jeg fortsette?

Du har helt rett, jeg vil ikke miste det jeg har. Ikke nesten engang! Etter min mening finnes det nok penger her i verden for å løse alle problemer tilknyttet sult og krig for eksempel. Problemet er at det ikke er politisk vilje. I stedet for å løse problemene ved å hjelpe folk der de er. Hjelpe med å bygge opp land, bygge skoler, sørge for at land får velfungerende regjeringer osv osv så velger "vi" å ta inn noen få heldige til oss for å bøte på den dårlige samvittigheten. Det hjelper ikke å pøse ut penger heller, landene må fungere uten hjelp også, og dessverre kan ikke vi gå inn å fortelle andre hvordan de skal styre landene sine.

Om du er rød må du nesten finne ut selv, det kan ikke jeg svare på. Kanskje mer i sentrum? Jeg vil likevel foreslå høyre for deg, ganske hyggelige folk her ;) 

 

Anonymkode: 70136...3de

Blæh! Mente 17.mai-FEIRINGEN! (men det skjønte du jo) 😝

Du har rett i at det er mange ting som gjør oss «norske». Jeg satte det på spissen for å få frem poenget. Og du svarer jo: «Jeg vil ikke miste det jeg har». 😉

Det vil jo heller ingen andre folk i verden. Alle vil beholde sine særegne kjennetegn. Likevel har jeg rett i min tidligere påstand, at vi nordmenn mer enn gjerne lar oss amerikaniseres. Det er innafor, synes vi. 🙂

Det finnes nok penger til alle. Og dersom vi klarer å slutte med all pulingen, har vi fortsatt nok mat også. Men hvem sitter med pengene? Jo, en skremmende bitteliten elite. Og de vil ikke dele! Hva skyldes det at noen få har nesten alt? Kapitalisme. Hvilken farge har kapitalismen? Den er blå. Hvilken politikk er blåest? Nazismen. Den sterkeste overlever - resten får skylde seg selv...

Kommunisme funker heller ikke. Jeg gjentar meg selv: En mellomting er det eneste som fungerer.

Vi to er enige om at skakkjørte land må hjelpes til å bli selvstendige. Det er null reell vilje, verken politisk eller hos rike folk (oss). Og dersom vi begynner nå, i dag, vil det uansett ta mange år...

Du har sikkert fått spørsmålet før: Hva om det ble krig i Norge, og du ville flykte til Egypt, men Egypt sier «fuck off!» - hva skulle du gjort? 

Nå fikk du frågan igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...