Gå til innhold

Hva betyr skånsom vask?


Ayesh

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Ja. Her er bruksanvisningen. Der står det også at beholderen for såpe og skyllemiddel skal vaskes ofte. På nettsiden i linken går det også an å stille spørsmål og få svar.

https://www.bruksanvisningpdf.no/hotpoint/fmg-743-sk/bruksanvisning

 

Anonymkode: 74694...257

Tusen takk for en bra side du fant 😍 her kan jeg stille spm og få svar 😊 har vasket skuffen 3 ganger på 1.5 uke 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I avsnitt  Skuffe til vaskemiddel i bruksanvisningen, står det at skyllemiddelet skal ikke flyte ut over risten.

Anonymkode: 74694...257

Man trenger kanskje en hel kopp for at det skal flyte over risten..jeg bruker ikke mer en 2 SS av skyllemiddelet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ayesh skrev:

Tusen takk for en bra side du fant 😍 her kan jeg stille spm og få svar 😊 har vasket skuffen 3 ganger på 1.5 uke 🤔

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :klemmer: Det er fint at du vasker den skuffen ofte. Håper at du finner løsningen på problemet og at ting blir i orden med vaskemaskinen din. Lykke til :hjerte:

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :klemmer: Det er fint at du vasker den skuffen ofte. Håper at du finner løsningen på problemet og at ting blir i orden med vaskemaskinen din. Lykke til :hjerte:

Anonymkode: 74694...257

Tusen hjertelig takk 😍😍

god natt😪😪😪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ayesh skrev:

Tusen hjertelig takk 😍😍

god natt😪😪😪

Tusen takk :blomst: God natt :hjerte::klemmer:

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2017 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Hei :) Ja. Her er bruksanvisningen. Der står det også at beholderen for såpe og skyllemiddel skal vaskes ofte. På nettsiden i linken går det også an å stille spørsmål og få svar.

https://www.bruksanvisningpdf.no/hotpoint/fmg-743-sk/bruksanvisning

 

Anonymkode: 74694...257

Hei igjen. Jeg skrev spørsmål for en uke siden. Men jeg har ikke fått noe svar enda. Vet du hvor lang tid det tar?

 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.10.2017 den 10.59, Ayesh skrev:

Hei igjen. Jeg skrev spørsmål for en uke siden. Men jeg har ikke fått noe svar enda. Vet du hvor lang tid det tar?

 

TS

Hei. Jeg vet dessverre ikke. Kanskje det er bedre å ringe servicetelefon for det vaskemaskinmerket som du har? Telefonnr til servicetelefonen bruker å stå i bruksanvisningen (brukermanualen).

Anonymkode: 74694...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ayesh skrev:

:fart2:

Se Assistanse på side 48 i den norske delen av bruksanvisningen.

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ayesh skrev:

:fart2:

Det sto ikke noe tlfnr der. Kan du ringe Ekjøp el.l., og spørre om telefonnr til servicetelefon for dette vaskemaskinmerket?

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ayesh skrev:

:fart2:

Elkjøp har også en spørsmålsside nederst her https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/FMG743SK/hotpoint-vaskemaskin-fmg743sk?scid=Pricecomparison2679

Men jeg ville heller prøvd å ringe for å få nr til servicetlf.

"Service, reparasjon og brukerstøtte. Finn ut om produktet må repareres eller om problemet kan løses på en enklere måte.

Finn frem mest mulig informasjon før du tar kontakt, slik at du raskt kan få hjelp.
For eksempel:

  • - Kvittering eller kjøpsdato
  • - Serienummer på produktet

Vi anbefaler deg å kontakte produsenten direkte for å få best mulig hjelp til å finne ut hva du skal gjøre. Produsenten vil ta en beslutning på hva som er best egnet i hvert enkelt tilfelle, enten det er å hjelpe deg via telefon, sende en reparatør hjem til deg eller be deg ta turen til nærmeste Elkjøp-butikk."
https://www.elkjop.no/cms/20131205_124206/aftersales-0014-1-hvitevarer-service/

 

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ayesh skrev:

:fart2:

Hotpoint

1. Sjekk først våre selvhjelpssider for tips og råd

2. Kontakt leverandøren på tlf. 815 300 28 for brukerstøtte og service

 

Anonymkode: 74694...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elkjøp har også en spørsmålsside nederst her https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/FMG743SK/hotpoint-vaskemaskin-fmg743sk?scid=Pricecomparison2679

Men jeg ville heller prøvd å ringe for å få nr til servicetlf.

"Service, reparasjon og brukerstøtte. Finn ut om produktet må repareres eller om problemet kan løses på en enklere måte.

Finn frem mest mulig informasjon før du tar kontakt, slik at du raskt kan få hjelp.
For eksempel:

  • - Kvittering eller kjøpsdato
  • - Serienummer på produktet

Vi anbefaler deg å kontakte produsenten direkte for å få best mulig hjelp til å finne ut hva du skal gjøre. Produsenten vil ta en beslutning på hva som er best egnet i hvert enkelt tilfelle, enten det er å hjelpe deg via telefon, sende en reparatør hjem til deg eller be deg ta turen til nærmeste Elkjøp-butikk."
https://www.elkjop.no/cms/20131205_124206/aftersales-0014-1-hvitevarer-service/

 

Anonymkode: 74694...257

Takk for at du svarte så detaljert. Du vet denne maskin er ikke jeg som har kjøpt. Vi kjøpte denne via finn for snart en måned siden. Denne maskinen ble kjøpt i april 2016. Fungerer veldig bra utenom det problemet med at den ikke tar tøymykner. Vi fikk med kvittering også. Men selgeren fortalte ingen ting om det problemet. 

Når jeg ringer service tlf elller tar kontakt med butikken hvem sitt navn skal jeg oppgi? Skal jeg fortelle at denne er kjøpt fra finn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hotpoint

1. Sjekk først våre selvhjelpssider for tips og råd

2. Kontakt leverandøren på tlf. 815 300 28 for brukerstøtte og service

 

Anonymkode: 74694...257

Takk :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ayesh skrev:

Når jeg ringer service tlf elller tar kontakt med butikken hvem sitt navn skal jeg oppgi?
Skal jeg fortelle at denne er kjøpt fra finn?

Tror ikke at de trenger noe navn for å svare på spørsmålene. De trenger maskinens navn og nummer,
pluss opplysninger om hva som er feil. Det gjør sikkert ingenting hvis du nevner finn.no i forbifarten
som en forklaring på at du ikke kjenner den helt ennå. :)  Håper at du får svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror ikke at de trenger noe navn for å svare på spørsmålene. De trenger maskinens navn og nummer,
pluss opplysninger om hva som er feil. Det gjør sikkert ingenting hvis du nevner finn.no i forbifarten
som en forklaring på at du ikke kjenner den helt ennå. :)  Håper at du får svar. 

Ok takk jeg får ringe på mandag 😊😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...