Gå til innhold

Forelsket i en by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja vet det er kjempe rart, men har noen opplevd å bli forelsket i en by før? Eller føle seg knyttet til et sted som man første gang besøker? Eks Paris, Amsterdam osv.

føler meg rar nå

Anonymkode: b7205...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Ja... jeg ble forelsket i Edinburgh fra første besøk. Følge virkelig at jeg hadde funnet mitt hjem. Nå har jeg endelig flyttet hit på permanent basis og kunne ikke vært mer fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittbyer:

London,  byen som har alt!! 

Bodrum i Tyrkia. Tyrkias St.Tropez! Mat, historie, strand , shopping og vakker by!

Hoi An i Vietnam: En perle! Fantastisk strand, kultur,  gourmetrestauranter på hvert gatehjørne, og fargerike lanterner som lyser opp byen på kvelden. 

San Sebastián i Baskerland, Spania. Supre tapas restauranter, masse kultur, bystrand og eldorado for shopping. 

Jeg er alltid lykkelig når jeg reiser til de stedene!  💗  Reiser stadig tilbake. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marseille i Frankrike <3 Byen har dårlig rykte og det kan være farlig å reise dit, men det er så jævla hyggelig der! Føler meg så hjemme når jeg er der. Holder på å spise meg ihjæl hver gang jeg er der nede, de har så insane bra restauranter. Det samme føler jeg når jeg er i Sitges i Spania. Liten koselig by jeg aldri blir lei av. 

Anonymkode: b75e9...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må vi ha litt musikk dere. :jepp:  En hyldest til alle fine byer som vi har vært i eller drømmer om å komme til.


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo - min første store by!

London - min første utenlandske by, og virkelig MIN by, selv om jeg bare har sett små biter i løpet av mange besøk der. Aldri lei. Hyde Park, teatrene, museene...

Roma - som jeg falt totalt for en varm sommer. Som om vi har en hemmelig pakt :)

Dublin - en by for meg. Loslitt og lavmælt første gang jeg var der, nå med litt mer schwung, men fortsatt en by med beina på jorda. Spennende historie og fine folk.

Anonymkode: 0a418...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...