Gå til innhold

Kvalitetsklær til rimelig penge- hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å sjekke ut Premium Quality-kolleksjonen til HM, der har de mye plagg i ull, silke, kasjmir o.l. til en ganske rimelig penge :) jeg er hvertfall veldig fornøyde med det jeg har kjøpt derfra. Ser de har 10% på alle varer nå også.

http://tablet.hm.com/no/products/ladies/premium-quality

Anonymkode: f08b8...a05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å sjekke ut Premium Quality-kolleksjonen til HM, der har de mye plagg i ull, silke, kasjmir o.l. til en ganske rimelig penge :) jeg er hvertfall veldig fornøyde med det jeg har kjøpt derfra. Ser de har 10% på alle varer nå også.

http://tablet.hm.com/no/products/ladies/premium-quality

Anonymkode: f08b8...a05

Takk! :nordvesta:

Anonymkode: bbf47...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å sjekke ut Premium Quality-kolleksjonen til HM, der har de mye plagg i ull, silke, kasjmir o.l. til en ganske rimelig penge :) jeg er hvertfall veldig fornøyde med det jeg har kjøpt derfra. Ser de har 10% på alle varer nå også.

http://tablet.hm.com/no/products/ladies/premium-quality

Anonymkode: f08b8...a05

Finnes disse forresten fysisk i butikkene deres?

Anonymkode: bbf47...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)@LineG og dere andre med erfaring med slike bukser

Vil denne  https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jeans/slim-jeans/7178479_F900(som er laget i 72% Bomull, 27% Polyester, 1% Elastan, og som skal vaskes på 40 grader), gå litt ut i vask dersom jeg vasker den på 60 grader?
Hva med tørketromling av buksene? Vil det gjøre buksene litt større? (Noen av de jeg kjøpte er litt trange)

(Til sammenligning, har Jane Cotton bukse 66% Bomull, 32% Polyester, 2% Elastan )

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)@LineG og dere andre med erfaring med slike bukser

Vil denne  https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jeans/slim-jeans/7178479_F900(som er laget i 72% Bomull, 27% Polyester, 1% Elastan, og som skal vaskes på 40 grader), gå litt ut i vask dersom jeg vasker den på 60 grader?
Hva med tørketromling av buksene? Vil det gjøre buksene litt større? (Noen av de jeg kjøpte er litt trange)

(Til sammenligning, har Jane Cotton bukse 66% Bomull, 32% Polyester, 2% Elastan )

Anonymkode: 27d79...84f

Hei @Elaine Marley @Perelandra og @Leo :vinke: Kan dere hjelpe meg med det jeg spør om over?

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Perelandra skrev:

Jeg har ikke prøvd den buksa, og kan dessverre ikke hjelpe deg. 

Takk for svar :blomst:  :klemmer:

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perelandra skrev:

Jeg har ikke prøvd den buksa, og kan dessverre ikke hjelpe deg. 

Har du vasket Jane Cotton bukse på 60 grader? Ble den evt større eller mindre av det? (det er jo lignende materialsammensetning i de buksene)

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vasket Jane Cotton bukse på 60 grader? Ble den evt større eller mindre av det? (det er jo lignende materialsammensetning i de buksene)

Anonymkode: 27d79...84f

Jeg pleier å vaske mine bukser fra Days Like This på 40 grader. Om jeg har vasket dem på 60 noen gang husker jeg ikke, men det kan godt være. Vanligvis krymper buksene litt i vask, og kan føles stramme med en gang, men de tøyer seg fort ut igjen når jeg har dem på. Tørketrommel har jeg ikke selv, men har brukt det på Jane-buksene en gang da jeg var på tur. Jeg kan ikke huske at jeg merket noen særlig forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perelandra skrev:

Jeg pleier å vaske mine bukser fra Days Like This på 40 grader. Om jeg har vasket dem på 60 noen gang husker jeg ikke, men det kan godt være. Vanligvis krymper buksene litt i vask, og kan føles stramme med en gang, men de tøyer seg fort ut igjen når jeg har dem på. Tørketrommel har jeg ikke selv, men har brukt det på Jane-buksene en gang da jeg var på tur. Jeg kan ikke huske at jeg merket noen særlig forskjell.

Tusen takk for hjelpen :blomst:Ha en fin helg :hjerte: 

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for hjelpen :blomst:Ha en fin helg :hjerte: 

Anonymkode: 27d79...84f

Vær så god, og god helg til deg også! :)

Endret av Perelandra
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perelandra skrev:

Vær så god, og god helg til deg også! :)

Tusen takk :klemmer:

Anonymkode: 27d79...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei @Elaine Marley @Perelandra og @Leo :vinke: Kan dere hjelpe meg med det jeg spør om over?

Anonymkode: 27d79...84f

Jeg har ikke prøvd akkurat disse buksene, men min erfaring er at de fleste stretchjeans utvider seg ca. en størrelse uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Jeg kjøper dem i hvert fall en størrelse mindre enn jeg ellers ville ha gjort og da passer de perfekt etter å ha blitt vasket en gang eller to. Vil jeg ha dem litt løsere så kjøper jeg dem akkurat passe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Leo skrev:

Jeg har ikke prøvd akkurat disse buksene, men min erfaring er at de fleste stretchjeans utvider seg ca. en størrelse uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Jeg kjøper dem i hvert fall en størrelse mindre enn jeg ellers ville ha gjort og da passer de perfekt etter å ha blitt vasket en gang eller to. Vil jeg ha dem litt løsere så kjøper jeg dem akkurat passe.

Tusen takk for hjelpen :blomst:  Da er det håp for at de buksene som er litt for trange vil passe :)  Ha en fin helg :hjerte:

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)@LineG og dere andre med erfaring med slike bukser

Vil denne  https://dayslikethis.no/no/p/trousers/jeans/slim-jeans/7178479_F900(som er laget i 72% Bomull, 27% Polyester, 1% Elastan, og som skal vaskes på 40 grader), gå litt ut i vask dersom jeg vasker den på 60 grader?
Hva med tørketromling av buksene? Vil det gjøre buksene litt større? (Noen av de jeg kjøpte er litt trange)

(Til sammenligning, har Jane Cotton bukse 66% Bomull, 32% Polyester, 2% Elastan )

Anonymkode: 27d79...84f

Jeg har denne og de andre fargene. Min opplevelse er at de går ut litt når man bruker de, og så når jeg har vasket den (gjerne på 30 grader jeg Da, da jeg vasker annet fint samtidig 🙈) så trekker den seg sammen igjen. Så litt uskker på hvordan den vil være, annet enn at den går litt ut og så trekker seg inn etter vask :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LineG skrev:

Jeg har denne og de andre fargene. Min opplevelse er at de går ut litt når man bruker de, og så når jeg har vasket den (gjerne på 30 grader jeg Da, da jeg vasker annet fint samtidig 🙈) så trekker den seg sammen igjen. Så litt uskker på hvordan den vil være, annet enn at den går litt ut og så trekker seg inn etter vask :)

Tusen takk for hjelpen :blomst: God helg :hjerte:

Anonymkode: 27d79...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...