Gå til innhold

Brudesko i Tromsø?


Lykkepia

Anbefalte innlegg

Hei. 

Hvor i Tromsø får jeg kjøpt brudesko? Å hva ligger de på i pris? Jeg har prøvd å søke litt rundt, men har ikke funnet noe. Jeg har ikke så lyst å bestille på nett, da det er viktig at de er behagelig og riktig passform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke kjøpt tradisjonelle brudesko de er så stygge, gå heller for noen "statmen" sko som du har ønsket deg lenge. Endelig har du en unnskyldning til å unne deg et lekkert par med designersko ;)

Anonymkode: d3787...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke kjøpt tradisjonelle brudesko de er så stygge, gå heller for noen "statmen" sko som du har ønsket deg lenge. Endelig har du en unnskyldning til å unne deg et lekkert par med designersko ;)

Anonymkode: d3787...d63

Jeg aner ikke hva "statmen" er engang, så det har jeg nok ikke ønsket meg et sekund engang :fnise:  Det blir ikke noe designersko på meg.. Jeg er ikke en typisk "jentejente" å eier ikke engang et par pumps, eller hva det heter :fnise: Jeg tenker billig å komfortabel, med litt hæl (helst rundt 500,- men kan legge på noen hundrelapper til om jeg absolutt må)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 21.49, Lykkepia skrev:

Jeg aner ikke hva "statmen" er engang, så det har jeg nok ikke ønsket meg et sekund engang :fnise:  Det blir ikke noe designersko på meg.. Jeg er ikke en typisk "jentejente" å eier ikke engang et par pumps, eller hva det heter :fnise: Jeg tenker billig å komfortabel, med litt hæl (helst rundt 500,- men kan legge på noen hundrelapper til om jeg absolutt må)

Oki javel da så! Tenkte bare at det var unødvendig å kjøpe et par sko for å bruke de en gang i tillegg er typiske brudesko dritstygge, men hver sin smak.. Jeg ville ivertfall heller  investert  i noen kule sko jeg kunne brukt ved andre anledninger.. Kanskje noen dyre jeg ikke hadde unnet meg selv om det ikke var for bryllup :P

Får sikkert mye billige brudesko på finn.no siden folk bare bruker de en kveld.. 

 

Anonymkode: d3787...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2017 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Oki javel da så! Tenkte bare at det var unødvendig å kjøpe et par sko for å bruke de en gang i tillegg er typiske brudesko dritstygge, men hver sin smak.. Jeg ville ivertfall heller  investert  i noen kule sko jeg kunne brukt ved andre anledninger.. Kanskje noen dyre jeg ikke hadde unnet meg selv om det ikke var for bryllup :P

Får sikkert mye billige brudesko på finn.no siden folk bare bruker de en kveld.. 

 

Anonymkode: d3787...d63

Dritstygge? Synes de er pene jeg og det finnes mange forskjellige stiler

Anonymkode: a3fa8...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dritstygge? Synes de er pene jeg og det finnes mange forskjellige stiler

Anonymkode: a3fa8...a25

Enig, synes det er mer harry ut med vanlige pensko. Penest med hvitt til hvit kjole. Jeg kjøpte mine på shoeday den gangen jeg giftet meg. Kostet vel 300 eller noe slik. Enkle, pene og hvite. Gode var de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...