Gå til innhold

Er det bare meg, eller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Mass skrev:

Jeg er litt uenig med deg fordi at man kan holde seg til reglene, og likevel være spydig og provoserende. 

Jeg sier ikke at du har vært det, men derfor spurte jeg om hvilken sammenheng du ble kalt demon. 

Ja det skjønner jeg at man kan være. Men å kalle noen demon går jo langt utover det å "bare" være spydig og provoserende. Det er imot reglene her å kalle noen for demon. Jeg kan ikke begynne å skrive at du er en heks for eksempel, da bryter jeg reglene 

Anonymkode: 58f87...a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har nok det, det skulle mer til før innlegg ble fjernet for 3 år siden. Men fortsatt langt i fra like strengt som på diskusjon.no :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ikke. Syns heller de er svært ivrig på modereringen for tiden. 

Anonymkode: 45ec8...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza skrev:

De har nok det, det skulle mer til før innlegg ble fjernet for 3 år siden. Men fortsatt langt i fra like strengt som på diskusjon.no :P

Men nå spør jo jeg om det er høyere terskel og ikke lavere. Så jeg tror du misforsto det jeg skrev i HI. 

Kan hende de har blitt strengere generelt, men at de ignorerer rapporter fra brukere de ikke liker

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det syns jeg ikke. Syns heller de er svært ivrig på modereringen for tiden. 

Anonymkode: 45ec8...a50

Det finnes en tråd med persondebatt og latterliggjøring av meg, pluss avsporinger, som moderatorene nekter å rydde i. Fordi disse regelbruddene går på bekostning av meg sikkert.

Men som sagt så ønsker jeg ikke å linke til denne tråden fordi jeg ikke vil identifisere brukernavnet mitt her 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det begynner å bli mange eksempler jeg har vært borti nå der moderatorene har ignorert regelbrudd. Enkelte ganger har jeg måttet rapportere noe sikkert 10 ganger før det skjer noe. Ofte har jeg måttet sende PM til moderatorene. Vet ikke om jeg skal boikotte KG fordi jeg ikke gidder dette tullet mer, eller om jeg skal fortsette hvis de lar brukerdebatt om meg stå fordi de ikke liker meg. Da kan de jo ikke få viljen sin :) 

Anonymkode: 58f87...a88

Men det er jo veldig vanskelig å vite hva du mener, når du ikke viser til konkrete eksempler.. 

Anonymkode: 03455...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo veldig vanskelig å vite hva du mener, når du ikke viser til konkrete eksempler.. 

Anonymkode: 03455...b1b

Jeg skriver jo hvorfor jeg ikke kan vise til eksempler her. Så hvis du ikke kan svare så la være da 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjønner jeg at man kan være. Men å kalle noen demon går jo langt utover det å "bare" være spydig og provoserende. Det er imot reglene her å kalle noen for demon. Jeg kan ikke begynne å skrive at du er en heks for eksempel, da bryter jeg reglene 

Anonymkode: 58f87...a88

Joda, og jeg sier ikke at det er greit å kalle noen for en demon for det synes jeg ikke, men ser jo ofte i tråder at folk kan være god på å provosere og ha en spydig tone uten å bryte regler - som igjen kan drive andre til å bruke diverse begreper fordi at de kommer til kort.

Det er forskjell på å kalle noen for en demon helt uprovosert og det å kalle noen for en demon på provosert vis. På sistnevnte tenker jeg at man har jo også et ansvar selv for å holde diskusjonen på et ok nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mass skrev:

Joda, og jeg sier ikke at det er greit å kalle noen for en demon for det synes jeg ikke, men ser jo ofte i tråder at folk kan være god på å provosere og ha en spydig tone uten å bryte regler - som igjen kan drive andre til å bruke diverse begreper fordi at de kommer til kort.

Det er forskjell på å kalle noen for en demon helt uprovosert og det å kalle noen for en demon på provosert vis. På sistnevnte tenker jeg at man har jo også et ansvar selv for å holde diskusjonen på et ok nivå.

Vel, nå ble jo vedkommende provosert ene og alene av at jeg var uenig. Jeg var ikke spydig eller noe som helst annet. Hadde jeg skrevet brukernavnet på vedkommende her så hadde du nok skjønt hva jeg mener, ingen skal mene noe annet enn det vedkommende mener... 

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå ble jo vedkommende provosert ene og alene av at jeg var uenig. Jeg var ikke spydig eller noe som helst annet. Hadde jeg skrevet brukernavnet på vedkommende her så hadde du nok skjønt hva jeg mener, ingen skal mene noe annet enn det vedkommende mener... 

Anonymkode: 58f87...a88

Jeg skjønner, og bare det å være uenig må man jo bare tåle på et forum og ellers ute blant menneskeheten. Og dét uten å kalle folk for diverse begreper/uttrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mass skrev:

Jeg skjønner, og bare det å være uenig må man jo bare tåle på et forum og ellers ute blant menneskeheten. Og dét uten å kalle folk for diverse begreper/uttrykk. 

Ja, det er det jeg mener.

Anonymkode: 58f87...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...