Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Jeg har på en måte forståelse for at folk som vil bo i Oslo betaler mye for det. Hvorfor noen betaler like mye for et oppussingsobjekt et stykke fra Oslo, synes jeg er vanskeligere å forstå. Men- det er jo ikke jeg som verken betaler eller skal bo der, så det spiller ingen trille. Jeg regner med at de synes det var verdt prisen. Og det er jo alt som betyr noe!😊 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, CoolSistah skrev:

Jeg har på en måte forståelse for at folk som vil bo i Oslo betaler mye for det. Hvorfor noen betaler like mye for et oppussingsobjekt et stykke fra Oslo, synes jeg er vanskeligere å forstå. Men- det er jo ikke jeg som verken betaler eller skal bo der, så det spiller ingen trille. Jeg regner med at de synes det var verdt prisen. Og det er jo alt som betyr noe!😊 

Det er ikke særlig mange eneboliger i Oslo til salgs for den prisen. ;) 
(Ett kjapt finn.no søk på enebolig i Oslo til under 6.7 mill nå ga meg 10 hus - hvorav 9 var på Holmlia/Hauketo. 
Det er ikke akkurat "Oslo sentrum" det heller selv om det er Oslo kommune.)

Og ang "ett stykke fra Oslo".....når den nye Follobanen åpner om noen år tar det faktisk 5 min mindre å komme seg fra Ski til Oslo S med toget - enn det gjør med t-banen fra for eksempel Oppsal til Jernbanetorget ;)  (Om ikke t-banene kjører fortere nå enn de gjorde da jeg bodde på Oppsal.) ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 8.48, Christy89 skrev:

Hadde ALDRI kjøpt et så dyrt hus som er gammelt og trenger en del oppussing. Helt hinsides. Glad jeg bor i en by hvor ikke boligprisene er skyhøye.

Men så vil de jo kunne selge huset med stor gevinst når de velger å gjøre det. Og når man kjøper nært Oslo så er man nærmest garantert å få solgt kjapt, slik er ikke det på landet.. 

Og huset kostet det det gjorde fordi markedet tilsier en slik pris, så ser ikke problemet..

PS: Digger deg Marna, så nydelig og kul dame!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Men så vil de jo kunne selge huset med stor gevinst når de velger å gjøre det. Og når man kjøper nært Oslo så er man nærmest garantert å få solgt kjapt, slik er ikke det på landet.. 

Og huset kostet det det gjorde fordi markedet tilsier en slik pris, så ser ikke problemet..

PS: Digger deg Marna, så nydelig og kul dame!!

Greit nok, men jeg hadde ikke kjøpt et så dyrt hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Greit nok, men jeg hadde ikke kjøpt et så dyrt hus :)

Da skal du få slippe å gjøre det.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 18.13, maomao skrev:

Noen som vet hva herr og fru komiker betalte for huset? 

Nei, men hun er så pen og søt. :kyss: 

Glad vi har ei som henne i rampelyset, for hun er så morsom og 100% seg selv. :) Og helt naturlig pen. :) 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Topptur

Så ufattelig lite interessant å lese om hva dere betalte for huset deres, hva dere mener om å bo/ikke bo nær Oslo og hva som kan karaktiseres som Gokk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1881 er det lett å finne ut hva folk har betalt for hus/leiligheter. I dette tilfelle 6,3 mill. Må få si jeg er meget imponert av alt de har gjort med huset, utvendig og innvendig samt selve tomta! De har fått hjelp av familie, naboer og flere handymen har vist Ørjan og hjulpet han i gang. Dette har blitt hyppig dokumentert på Snap, så det er ingen spekulasjon. Resten har han og Marna gjort helt selv. Jeg personlig tror at dette huskjøpet har "reddet forholdet", da jeg har vært i samme situasjon sjøl. Det var enten større hus og mer plass, eller at vi gikk fra hverandre. Å bo for trangt med "mine, dine og våre" barn er jaggu ingen dans på roser! Spesielt ikke når man bor med en mann som reiser myye bort og kommer til duk og dekka bord på hotell. Huset reddet hvertfall oss. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16/10/2017 at 11:35 PM, maomao said:

Så Ski er gokk?🤔 Herlighet, det tar kortere tid å komme seg til sentrum fra nærområdene til Oslo enn å komme seg rundt fra et sted i byen til et annet. Det er mange fine områder rundt Oslo man kan få bolig rimeligere enn i Oslo. Skjetten, Nittedal, Lørenskog, Lillestrøm, Ski, Jessheim, Skedsmo, Langhus, osv. Og nek, ingen av disse stedene er i gokk🙄

Jo, det er de, alle som en. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er så glad for at hun skrev innlegget hun skrev om sønnen, og håper så inderlig det synker inn hos flere foreldre! Marna ass <3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
2 timer siden, jegerenenhjørning skrev:

Er så glad for at hun skrev innlegget hun skrev om sønnen, og håper så inderlig det synker inn hos flere foreldre! Marna ass <3

Enig! Et veldig godt innlegg :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at hun utleverer sønnen sin, at hun eksponerer barna sine i sosiale medier daglig og sågar tjener penger på dem; det er ikke så farlig. Hun heter jo ikke Caroline Berg Eriksen. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, kidnapkid skrev:

Men at hun utleverer sønnen sin, at hun eksponerer barna sine i sosiale medier daglig og sågar tjener penger på dem; det er ikke så farlig. Hun heter jo ikke Caroline Berg Eriksen. 

Jeg kan bare snakke for jeg selv, men jeg synes det siste innlegget var ILLE. Eksponering av verste sort, og det er ikke greit selv om ungen er søt og temaet viktig.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kidnapkid skrev:

Men at hun utleverer sønnen sin, at hun eksponerer barna sine i sosiale medier daglig og sågar tjener penger på dem; det er ikke så farlig. Hun heter jo ikke Caroline Berg Eriksen. 

Eller Anna Rasmussen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det siste innlegget om sønnen var litt for privat. Jeg mener virkelig at både gutter og jenter skal få gå kledd som de vil/ leke med det de vil (så lenge det ikke er skadelig, så klart). Men jeg som ikke kjenner dem, trenger ikke vite hva sønnen hennes liker. Og nå ligger bildene av han på nettet, tilgjengelig for alle. Det er noe helt annet, enn å bare ha noen bilder i et privat familiealbum. Han har ikke valgt å fronte noe som helst, han er bare seg selv. Men nå har moren nettopp gjort han til en slags «frontfigur» for kjønnsnøytral lek, gjennom å publisere det blogginnlegget.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...