Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
2 timer siden, sweety pie skrev:

Synes hun prøver å gjøre seg morsom hele tiden, det er slitsomt. Er ikke naturlig lenger...

Ja, skikkelig vulgær og krampeaktig humor :P Det blir for mye, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ser at Marna legger ut snap av at hun får innsprøyta botox (?).  Er det å sprøyte inn nervegift blitt så vanlig at ingen reagerer lenger? Synes det er trist å se at bloggere normaliserer slike type behandlinger. Marna prøver å spøke det bort med å si at den type behandlingen ikke er for ungjenter. Men hun er uansett med å normalisere det, og er tydelig redd for at utseende skal «forfalle.» 

Hadde ikke forventa så mye mer av henne, da hun har uttalt at det er vel alle småbarnsmødre som har behov for botox. Men likevel så skjønner jeg ikke poenget med å filme behandlingen, og fronte det i så stor grad.

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke botox hun tok, men fillers i de tynne fine linjene voksne damer får på brystet. Men ingenting sjokkerer meg. Hva blir det neste?! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nettroll skrev:

Ser at Marna legger ut snap av at hun får innsprøyta botox (?).  Er det å sprøyte inn nervegift blitt så vanlig at ingen reagerer lenger? Synes det er trist å se at bloggere normaliserer slike type behandlinger. Marna prøver å spøke det bort med å si at den type behandlingen ikke er for ungjenter. Men hun er uansett med å normalisere det, og er tydelig redd for at utseende skal «forfalle.» 

Hadde ikke forventa så mye mer av henne, da hun har uttalt at det er vel alle småbarnsmødre som har behov for botox. Men likevel så skjønner jeg ikke poenget med å filme behandlingen, og fronte det i så stor grad.

 

Akkurat dette reagerte jeg på når jeg så det også. Jeg har i grunn sans for Marna, men akkurat det å normalisere injeksjoner syns jeg hun burde holdt seg unna. Det er bra at hun er åpen om at hun bruker fillere, men å legge ut video av selve behandlingen burde hun la være. Hjelper ikke å si at dette er for gamle damer/40-åringer - for det er det faktisk ikke. Ingen gamle damer trenger injeksjoner i "rynkene" på brystkassen!

Har ikke en gang tenkt på at dette kunne være et tema/problem før jeg så videoen hennes. Og jeg er 40 og da tydeligvis i målgruppen...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjemper og kjemper mot alderen. At de gidder. Vi eldes alle og ingen overlever. Å skjule eller fylle i rynker er bare tull og spinndyrt. Man kan ikke ha dette inn i budsjettet sitt på en vanlig lønn. Våkn opp damer. Vi trenger verken fillere eller botox.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker botox selv, og er åpen rundt det, men jeg kunne aldri ha lagt ut bilder eller video av at jeg fikk injeksjonene. Og jeg snakker ikke med tenåringene i familien om det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er noe krampaktig over både bloggingen og snappene hennes for tiden. Har sett det lenge men klarer ikke å sette fingeren på hva det er. Og dette fillers og botox opplegget hennes blir bare for dumt. Hun har en stund igjen til 40 år ennå... Bloggen har blitt skikkelig kjedelig. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempekjedelig at hun ikke skal være med videre på "Bloggerne" Hun er den mest oppegående av dem alle og tar seg ikke seriøst som alle de andre bloggerne på genenerelt. Ikke et snev av selvironi å spore

Endret av lillesky
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags injeksjoner hun tok i rynkene på brystet? Skulle gjerne hatt sånn selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Klappe skrev:

Noen som vet hva slags injeksjoner hun tok i rynkene på brystet? Skulle gjerne hatt sånn selv 😅

Fillers

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Klappe skrev:

Noen som vet hva slags injeksjoner hun tok i rynkene på brystet? Skulle gjerne hatt sånn selv 😅

Det er sikkert restylane eller juvederm 😊 Hun ser veldig flott ut i virkeligheten også 🌞🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt hun ikke er med i neste sesong, men sa på bloggen hun måtte ha en pause og det var så hektisk i fjor med innspillingen. Men liker Marna jeg. Full av selvironi og virker som en grei dame.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Christy89 skrev:

Dumt hun ikke er med i neste sesong, men sa på bloggen hun måtte ha en pause og det var så hektisk i fjor med innspillingen. Men liker Marna jeg. Full av selvironi og virker som en grei dame.

Jeg liker bloggen hennes og måten hun blogger på og det er synd hun ikke er med i neste sesong av bloggerne og jeg digger selv ironien hun har :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende fruen, jeg vet ikke.. Liker ikke hennes desperate kamp mot naturlig alderdom. Som at det er alt som betyr noe. Fillers i puppene pga strekkmerker?? Omg.. :fnise:

Endret av lillesky
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.5.2018 den 11.39, puppi skrev:

Vedrørende fruen, jeg vet ikke.. Liker ikke hennes desperate kamp mot naturlig alderdom. Som at det er alt som betyr noe. Fillers i puppene pga strekkmerker?? Omg.. :fnise:

Hun er vel ikke desperat mot alderdom?..Det er jo andre bloggere som er 100 ganger verre, til og med meg 😆 Marna er veldig naturlig og pen i virkeligheten også 😊 Så hva er så ille med å ta litt restylane i strekkmerker? Jeg skjønner ikke problemet.

Endret av lillesky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. syntes fortsatt fillers i puppene for å kamuflere strekkmerker er lol, dog. :vetikke:

Endret av lillesky
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med henne på treningsreise nå nettopp, og hun virket veldig naturlig, og er ikke full av botox. Kanskje litt, men det ser hvertfall naturlig ut isåfall.

Endret av lillesky
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Hun er full av gift stoffer og ser unatrulig ut med en flink blogger det er hun og hun er en fornuftig blogger som ikke reklamerer for kosmetiske behandlinger derfor har jeg større respekt enn andre bloggere som gladelig skryter av at dem har tatt botox og veit ikke hva. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...