Gå til innhold

Dere brunkremtryner


Gjest Tungsinn

Anbefalte innlegg

Gjest Tungsinn
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha herregud.... jeg ler, helt ærlig! Hva skal du med _plagg_ "brunkrem"-tryner bruker? Kjører ikke de egen stil? Poenget med å herme etter klesstilen til "brunkrem"-tryner? 

Anonymkode: afa2d...7e9

Huff, har du levd i en hule eller?

 

Tror mange føler seg truffet her, du en av de kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brunkrem? Det heter foundation. 

Anonymkode: 1b83b...17c

Likegyldig det, for samme smørja er det. Og det ødelegger klær. Pokker så vanskelig å få det bort er det også.

Anonymkode: 4cef6...387

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha herregud.... jeg ler, helt ærlig! Hva skal du med _plagg_ "brunkrem"-tryner bruker? Kjører ikke de egen stil? Poenget med å herme etter klesstilen til "brunkrem"-tryner? 

Anonymkode: afa2d...7e9

Jeg bruker ofte foundation, men er milevis fra "bloggerstilen". Ekke are bloggere og sminkedukker som bruker slikt. Vi andre også, men det er bare ikke like synlig siden vi ikke sparkler alle ansiktstrekk bort. 

Ja, jeg skjønner at du prøver å provosere, men måtte svare uansett :sjenert:

 

Anonymkode: 5c1e4...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er tipset, at man burde ta på seg foundation og smøre det på klærne og så får man halv pris? Da vet jeg at det blir shopping fremover ja:) 

Anonymkode: 814bc...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ofte foundation, men er milevis fra "bloggerstilen". Ekke are bloggere og sminkedukker som bruker slikt. Vi andre også, men det er bare ikke like synlig siden vi ikke sparkler alle ansiktstrekk bort. 

Ja, jeg skjønner at du prøver å provosere, men måtte svare uansett :sjenert:

 

Anonymkode: 5c1e4...093

Jeg ble provosert, så måtte provosere tilbake. Men jeg syns fortsatt det er feil av TS å klage på hvordan andre jenter/damer sminker seg. Klag heller til butikkene når dere ser slikt. 

Jeg bruker foundation, men jeg shopper sjeldent, og prøver aldri klærne. 

Anonymkode: afa2d...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble provosert, så måtte provosere tilbake. Men jeg syns fortsatt det er feil av TS å klage på hvordan andre jenter/damer sminker seg. Klag heller til butikkene når dere ser slikt. 

Jeg bruker foundation, men jeg shopper sjeldent, og prøver aldri klærne. 

Anonymkode: afa2d...7e9

Ehm, jeg klager ikke på hvordan andre sminker seg. Folk må gjerne sminke seg. Tror du må lese innlegget på nytt. 

Jeg skriver om at det er unødvendig å få sminke på klærne som er i butikken fordi det gjør så vi som faktisk skal kjøpe plagget mister muligheten til det når klærne er blitt ødelagt av sminke!

Brunkrem/ foundation om du vil, det ødelegger klær

Er det bare oppegående folk som forstår dette? Det er ganske simpelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Zalo oppvaskmiddel på flekkene TS? Det pleier å funke hvis jeg får  flekker av sminke på klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har kjøpt sånne sminkede plagg noen ganger med planer om å vaske dem og bruke :P Fått lavere pris i kassa da, men så har det vært utrolig vanskelig å få vekk i vask. Er jo forskjellige triks man kan bruke, men er ikke alle plagg som tåler det heller. Noe sminke er sykt resistent :O 

Anonymkode: c9f42...8dd

Gni plagget inn med en dråpe zalo og litt vann, la ligge lit og vask det som vanlig.  Har fått vekk all foundation på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette irriterer meg også. Ser at butikker også har hengt opp plakater noen plasser. Ikke prøv klær hvis du har brunkrem, eller ikke har dusjet etter trening, da ingen liker skitne klær.

synes faktisk det er innafor med kjøpeplikt, om man ødelegger/griser til klær på den måten. Lurer på hvilke andre områder sånne mennesker er urenslige på. Håper de i det minste prøver badetøy med trusa på.

Anonymkode: e9a28...879

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg gikk på ungdomsskolen, så sa alle brunkrem, så fant vi ut på Vgs at det faktisk het foundation :P

Anonymkode: 170e0...df6

Synes faktisk brunkrem er mye kulere. Har også et minne tilknyttet det ordet. En fyr de kalte Harry (fiktivt navn) Brunkrem. Med god grunn selvfølgelig.

Han brydde seg ikke om det da, men slutta med den voldsomme brunkremen, da han fikk solarium hjemme, ble det sagt.

kom bare på det nå. Kan enda le litt av det :)

Anonymkode: e9a28...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ts? Amen! 

Hvis folk bare visste hvor mange plagg som må fjernes fra butikk som svinn pga sminke! Jeg jobbet i en butikk hvor vi daglig måtte plukke vekk ødelagte klær. Ikke kunne de selges med redusert pris heller, for da var det fritt frem for å spekulere i å kline til tøyet. 

Det er rett og slett grunnleggende mangel på respekt for annen manns eiendom å ødelegge tøy på denne måten. Er ikke rakettforskning heller, enten gi beng i å ha på  foundation, eller vær forsiktig når du prøver klær!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
43 minutter siden, HederaHelix skrev:

Vet du ts? Amen! 

Hvis folk bare visste hvor mange plagg som må fjernes fra butikk som svinn pga sminke! Jeg jobbet i en butikk hvor vi daglig måtte plukke vekk ødelagte klær. Ikke kunne de selges med redusert pris heller, for da var det fritt frem for å spekulere i å kline til tøyet. 

Det er rett og slett grunnleggende mangel på respekt for annen manns eiendom å ødelegge tøy på denne måten. Er ikke rakettforskning heller, enten gi beng i å ha på  foundation, eller vær forsiktig når du prøver klær!!

Det er mulig å prøve klær med sminke på seg uten å få det tilgriset over på klærne. Men er som du skriver, at enten så prøver man uten  eller så er man forsiktig. 

Det er nesten så man kan lure på om enkelte gjør dette med vilje. 

Det er det det er, respektløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 10, 2017 den 1.46, Tungsinn skrev:

Ser dette ofte, er plagg som henger i butikkene som er fulle av brunkrem. Typisk så er det kun et plagg igjen i riktig størrelse men dette plagget er smurt full av brunkrem, med andre ord så ligger hele trynet til den som har prøvd plagget igjen på plagget. 

Kan dere brunkrem tryner slutte med dette? Dere ødelegger plagg også henger dere plagget fra dere igjen. Se til å kjøp plagget / la vær å prøve eller unngå å sminke deg når du skal prøve plagg. 

De plaggene er ofte å finne på redusert pris stativene. Jeg stod og ønsket meg en slik brunkremtryne overdel, tok sjangsen og fikk alt bort i vask. Prisen var vel 75% av ny pris. Godt for meg, trist for butikken.

Anonymkode: 673ae...917

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tungsinn
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De plaggene er ofte å finne på redusert pris stativene. Jeg stod og ønsket meg en slik brunkremtryne overdel, tok sjangsen og fikk alt bort i vask. Prisen var vel 75% av ny pris. Godt for meg, trist for butikken.

Anonymkode: 673ae...917

Det er det ikke her jeg bor. Jeg hadde nok ikke kjøpt det uansett om det skulle ha vært det  

Fint du ble fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen butikker i utlandet har de en slags papirkrans (ser ut som kaffefilter) man trer over huet i prøverom som ligger langs halsen og haka, nettopp for at butikkene ikke skal ha dette sminkeproblemet. Genialt, og noe man bør maile sin butikk om som tips til at de burde skaffe :)

Anonymkode: c630f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problemet der har vi helsevesenet også. Uniformene er brune i hals og nakke. Masse klager fra vaskepersonellet, selvfølgelig. Det er ekkelt å ta på seg en uniform som er brun i kantene, man føler seg møkkete. Æsj!

Anonymkode: e1967...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tungsinn
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I noen butikker i utlandet har de en slags papirkrans (ser ut som kaffefilter) man trer over huet i prøverom som ligger langs halsen og haka, nettopp for at butikkene ikke skal ha dette sminkeproblemet. Genialt, og noe man bør maile sin butikk om som tips til at de burde skaffe :)

Anonymkode: c630f...f45

Det var smart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det problemet der har vi helsevesenet også. Uniformene er brune i hals og nakke. Masse klager fra vaskepersonellet, selvfølgelig. Det er ekkelt å ta på seg en uniform som er brun i kantene, man føler seg møkkete. Æsj!

Anonymkode: e1967...cf1

Det skjønner jeg. 

Der kan man se at ikke all sminke går vekk nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å gå i fjortisbutikker da vel. 

Anonymkode: 90101...d1b

Kanskje én dag så lærer du deg å komme med noe bedre

Endret av Tungsinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...