Gå til innhold

Dere brunkremtryner


Gjest Tungsinn

Anbefalte innlegg

Gjest Tungsinn

Ser dette ofte, er plagg som henger i butikkene som er fulle av brunkrem. Typisk så er det kun et plagg igjen i riktig størrelse men dette plagget er smurt full av brunkrem, med andre ord så ligger hele trynet til den som har prøvd plagget igjen på plagget. 

Kan dere brunkrem tryner slutte med dette? Dere ødelegger plagg også henger dere plagget fra dere igjen. Se til å kjøp plagget / la vær å prøve eller unngå å sminke deg når du skal prøve plagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Tungsinn skrev:

Ser dette ofte, er plagg som henger i butikkene som er fulle av brunkrem. Typisk så er det kun et plagg igjen i riktig størrelse men dette plagget er smurt full av brunkrem, med andre ord så ligger hele trynet til den som har prøvd plagget igjen på plagget. 

Kan dere brunkrem tryner slutte med dette? Dere ødelegger plagg også henger dere plagget fra dere igjen. Se til å kjøp plagget / la vær å prøve eller unngå å sminke deg når du skal prøve plagg. 

Jeg ville spurt om å få kjøpt plagget til halv pris, og deretter vasket det.

Anonymkode: 49306...f9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du får poeng for å skrive ordet "plagg" flest mulig ganger i et innlegg:fnise:?

Anonymkode: e1a41...68e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville spurt om å få kjøpt plagget til halv pris, og deretter vasket det.

Anonymkode: 49306...f9a

Det er ikke all sminke som går vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tungsinn skrev:

Det er ikke all sminke som går vekk

Brunkrem går vel av i vask?

Anonymkode: 49306...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at du får poeng for å skrive ordet "plagg" flest mulig ganger i et innlegg:fnise:?

Anonymkode: e1a41...68e

Oi, tror du har misforstått. Poeng her inne gir meg ingenting. Jeg lever ikke etter andres likes. Sorry ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Tungsinn skrev:

Faktisk ikke all nei. 

Nei, jeg har kjøpt sånne sminkede plagg noen ganger med planer om å vaske dem og bruke :P Fått lavere pris i kassa da, men så har det vært utrolig vanskelig å få vekk i vask. Er jo forskjellige triks man kan bruke, men er ikke alle plagg som tåler det heller. Noe sminke er sykt resistent :O 

Anonymkode: c9f42...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har kjøpt sånne sminkede plagg noen ganger med planer om å vaske dem og bruke :P Fått lavere pris i kassa da, men så har det vært utrolig vanskelig å få vekk i vask. Er jo forskjellige triks man kan bruke, men er ikke alle plagg som tåler det heller. Noe sminke er sykt resistent :O 

Anonymkode: c9f42...8dd

Var det jeg mente, at sminke går ikke vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke ting som må dras over hode når jeg har sminket meg. Lærte det den harde måten da jeg griset til et plagg som jeg selvsagt kjøpte - jeg henger jo ikke tilbake et plagg jeg har "ødelagt". Jada, det gikk av i vask og ble en favoritt i garderoben, så ingen skade skjedd for min del. Men den gangen bestemte jeg meg for å aldri ha sminke på når jeg skulle prøve klær som må dras over hode. Pleier å ha sminkefjerner i veska hvis jeg skal på shopping så jeg kan ta det av hvis jeg finner en genser jeg vil prøve 😅

Anonymkode: 36a4e...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver ikke ting som må dras over hode når jeg har sminket meg. Lærte det den harde måten da jeg griset til et plagg som jeg selvsagt kjøpte - jeg henger jo ikke tilbake et plagg jeg har "ødelagt". Jada, det gikk av i vask og ble en favoritt i garderoben, så ingen skade skjedd for min del. Men den gangen bestemte jeg meg for å aldri ha sminke på når jeg skulle prøve klær som må dras over hode. Pleier å ha sminkefjerner i veska hvis jeg skal på shopping så jeg kan ta det av hvis jeg finner en genser jeg vil prøve 😅

Anonymkode: 36a4e...01f

Det er jo ikke så voldsomt vanskelig å ta på en genser eller lignende uten å gni den over hele ansiktet. Jeg bruker å holde åpningen birt fra ansiktet slik at den ikke kommer borti eventuell sminke. Vil tro det er ganske mye enklere en å begynne med full sminkefjerning på prøverommet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville spurt om å få kjøpt plagget til halv pris, og deretter vasket det.

Anonymkode: 49306...f9a

Samme ville jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brunkrem? Det heter foundation. 

Anonymkode: 1b83b...17c

Da jeg gikk på ungdomsskolen, så sa alle brunkrem, så fant vi ut på Vgs at det faktisk het foundation :P

Anonymkode: 170e0...df6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ryuk skrev:

Det er jo ikke så voldsomt vanskelig å ta på en genser eller lignende uten å gni den over hele ansiktet. Jeg bruker å holde åpningen birt fra ansiktet slik at den ikke kommer borti eventuell sminke. Vil tro det er ganske mye enklere en å begynne med full sminkefjerning på prøverommet. 

Jeg går selvsagt på toalettet å fjerner sminken, og så går tilbake til butikken for å prøve :) kommer litt an på hvor stor åpningen er, men jeg er en utpreget kløne og tar mine forholdsregler etter det! Og etter å ha sett utallige plagg tilgriset med sminke er det tydeligvis flere enn meg som sliter med dette av og til. 

 

Anonymkode: 36a4e...01f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tungsinn
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brunkrem? Det heter foundation. 

Anonymkode: 1b83b...17c

Nja, er brunkrem det som sitter igjen på disse klærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tungsinn

Hele poenget med dette innlegget er ikke hvordan jeg skriver, eller hvilke ord som er riktige å bruke. Hva som heter hva osv. 

Poenget er at det er normalt å ikke ødelegge noe som ikke tilhører en selv. 

Mulig Noe sminke går vekk, men er også Mye sminke som ikke vil vekk. 

Det er ikke andres ansvar å vaske vekk dette. Jeg vil ha et plagg som er i orden når jeg kjøper det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg gikk på ungdomsskolen, så sa alle brunkrem, så fant vi ut på Vgs at det faktisk het foundation :P

Anonymkode: 170e0...df6

Jeg er oppvokst i California, da jeg flyttet til Norge hørte jeg mange si det. Og det er kun nordmenn som sier det. 

Anonymkode: 1b83b...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha herregud.... jeg ler, helt ærlig! Hva skal du med _plagg_ "brunkrem"-tryner bruker? Kjører ikke de egen stil? Poenget med å herme etter klesstilen til "brunkrem"-tryner? 

Anonymkode: afa2d...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...