Gå til innhold

Hvordan det er å være et dyr som lever i et feministisk samfunn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hyenene lever i feministiske samfunn. Der stiller hunnene høyest på rangstigen og hannene får bare ta til takke med det de får. Det de får er ekstremt lite. De som fødes til hanner blir fort jaget ut av gruppen sin av sine søstre.

Tror dette forklarer hvorfor mennesket ikke har utviklet et feministisk samfunn. Selv om vi er på vei dit...

 

Anonymkode: 07625...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare lovverket som hindrer menn i å være menn. Og det er jo menn som bestemmer lovene i samfunnet, så hvordan kan vi bli undertrykket? Det måtte i så fall skje ved at menn kvoterte inn kvinner i politikken til å ta avgjørelser for oss. Så dum er vi da ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkoppene er verre, de dreper hannene etter de har parret seg med dem, de slipper unna om de er heldige. Så bare gled deg, samfunnet blir mer og mer feministisk :) 

Anonymkode: 9c570...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Edderkoppene er verre, de dreper hannene etter de har parret seg med dem, de slipper unna om de er heldige. Så bare gled deg, samfunnet blir mer og mer feministisk :) 

Anonymkode: 9c570...364

Men edderkopper er ikke sosiale dyr. Følgelig har du heller ikke noe hierki blant edderkoppene. Det har du derimot blant hyenene. Som bevisst undertrykker de mannlige dyrene i mens hunndyrene lever priviligerte liv. Et feministisk hierki, om du vil.

Anonymkode: 07625...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så redde, små gutter - dakars👶🏻.

Anonymkode: b4a06...d78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så redde, små gutter - dakars👶🏻.

Anonymkode: b4a06...d78

Selvfølgelig er de redde, de blir jo tråkket på et helt liv. Jeg tror ikke dere kvinner aner noe om hvordan det er.

Anonymkode: 07625...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de redde, de blir jo tråkket på et helt liv. Jeg tror ikke dere kvinner aner noe om hvordan det er.

Anonymkode: 07625...355

Nei, selvfølgelig aaaaaner vi ikke hvordan de stakkars mennene er ofte for et helt skrudd norsk samfunn. Shame, shame, shaaaaaame on all us women😡.

Anonymkode: b4a06...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de redde, de blir jo tråkket på et helt liv. Jeg tror ikke dere kvinner aner noe om hvordan det er.

Anonymkode: 07625...355

Og jeg tror ikke dere menn aner noe om hvordan det er å være kvinne. 

Så da stiller vi likt da :)

Anonymkode: 97b00...25c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror ikke dere menn aner noe om hvordan det er å være kvinne. 

Så da stiller vi likt da :)

Anonymkode: 97b00...25c

Ja sant. Må jo være helt forferdelig å få ting gratis...bli spandert øl og byn turer på, ha en rekke med menn som står i kø for deg og som er villig til å gjøre det du ønsker, få sex akkurat når du vil, få mer sympati av andre, bli reddet først om en ulykke skulle hende, bli automatisk beskyttet av menn, flørte/manipulere deg til drinker på byn eller andre gratis tjenester eller måter så du slipper å åpne lommeboken.

Ja det er superforferdelig å være kvinne😆

Anonymkode: e7c7a...17f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant. Må jo være helt forferdelig å få ting gratis...bli spandert øl og byn turer på, ha en rekke med menn som står i kø for deg og som er villig til å gjøre det du ønsker, få sex akkurat når du vil, få mer sympati av andre, bli reddet først om en ulykke skulle hende, bli automatisk beskyttet av menn, flørte/manipulere deg til drinker på byn eller andre gratis tjenester eller måter så du slipper å åpne lommeboken.

Ja det er superforferdelig å være kvinne😆

Anonymkode: e7c7a...17f

Åh, den filmen har jeg ikke sett. Science fiction, ikke sant? Eller Hang Over IV kanskje?

Anonymkode: b4a06...d78

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant. Må jo være helt forferdelig å få ting gratis...bli spandert øl og byn turer på, ha en rekke med menn som står i kø for deg og som er villig til å gjøre det du ønsker, få sex akkurat når du vil, få mer sympati av andre, bli reddet først om en ulykke skulle hende, bli automatisk beskyttet av menn, flørte/manipulere deg til drinker på byn eller andre gratis tjenester eller måter så du slipper å åpne lommeboken.

Ja det er superforferdelig å være kvinne😆

Anonymkode: e7c7a...17f

Ja, for alt handler om sex og alkohol, ikke sant? 

Anonymkode: 97b00...25c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja sant. Må jo være helt forferdelig å få ting gratis...bli spandert øl og byn turer på, ha en rekke med menn som står i kø for deg og som er villig til å gjøre det du ønsker, få sex akkurat når du vil, få mer sympati av andre, bli reddet først om en ulykke skulle hende, bli automatisk beskyttet av menn, flørte/manipulere deg til drinker på byn eller andre gratis tjenester eller måter så du slipper å åpne lommeboken.

Ja det er superforferdelig å være kvinne😆

Anonymkode: e7c7a...17f

Fra et mannlig perspektiv er det kanskje (for noen) toppen av lykke å manipulere seg til sex og oppleve mye flørting, men for kvinner flest er ikke det noe drøm akkurat. Og man vet at flørtingen kun er i håp om et ligg. Jeg har ikke hatt interesse av de tingene du nevnte siden jeg var ung tenåring. Gratis tjenester er forøvrig stort sett forbeholdt de pene damene på film. 

Anonymkode: 4cf2e...8b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Fra et mannlig perspektiv er det kanskje (for noen) toppen av lykke å manipulere seg til sex og oppleve mye flørting, men for kvinner flest er ikke det noe drøm akkurat. Og man vet at flørtingen kun er i håp om et ligg. Jeg har ikke hatt interesse av de tingene du nevnte siden jeg var ung tenåring. Gratis tjenester er forøvrig stort sett forbeholdt de pene damene på film. 

Anonymkode: 4cf2e...8b4

Og ikke minst; skulle man som kvinne vise at man koser seg med flørting og gratis drinker blir man stemplet som tøs. Man blir også ofte kalt hore om man går til sengs med menn, men paradoksalt nok når man takker nei til sex også. Det er fordeler og ulemper med å være begge kjønn. 

Anonymkode: 4cf2e...8b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for alt handler om sex og alkohol, ikke sant? 

Anonymkode: 97b00...25c

Sex er en stor del av livet. Poenget mitt var at dere kvinner får dette og andre ting/tjenester lettere eller...gratis....av andre menn uten å nesten løfte en finger. Bare vær slank og ok pen. Dere har det mye lettere

Anonymkode: e7c7a...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sant. Må jo være helt forferdelig å få ting gratis...bli spandert øl og byn turer på, ha en rekke med menn som står i kø for deg og som er villig til å gjøre det du ønsker, få sex akkurat når du vil, få mer sympati av andre, bli reddet først om en ulykke skulle hende, bli automatisk beskyttet av menn, flørte/manipulere deg til drinker på byn eller andre gratis tjenester eller måter så du slipper å åpne lommeboken.

Ja det er superforferdelig å være kvinne😆

Anonymkode: e7c7a...17f

Kvinner har en haug med privilegier men klager over at de har alt for mye av det gode.

Da burde de jo kjempe mot, ikke for, feminismen som undertrykker oss menn og gjør at det blir skjevt sånn. Så ville kvinnene også få større sjanse på forhold og det ville bli mindre sexjakt på byen. Win-win!

Anonymkode: 07625...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er en stor del av livet. Poenget mitt var at dere kvinner får dette og andre ting/tjenester lettere eller...gratis....av andre menn uten å nesten løfte en finger. Bare vær slank og ok pen. Dere har det mye lettere

Anonymkode: e7c7a...17f

Og jeg mener helt klart at menn har det mye lettere. Det godtas at menn fraskriver seg ansvar for hus, barn og familie. Menn har mye lettere for å skippe forpliktelser for å realisere seg selv. Menn framelskes i et patriarkalsk samfunn der de belønnes saftig uansett kompetanse eller egenskaper. Menn slipper å bli drept, voldtatt og skadet i forholdet, så fremst de ikke er i forhold med en annen mann eller den lille promillen av kvinner som står for slike overgrep.

Og ja, jeg vet at verden ikke er så svart/hvit. Gjør du?

Anonymkode: b4a06...d78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har en haug med privilegier men klager over at de har alt for mye av det gode.

Da burde de jo kjempe mot, ikke for, feminismen som undertrykker oss menn og gjør at det blir skjevt sånn. Så ville kvinnene også få større sjanse på forhold og det ville bli mindre sexjakt på byen. Win-win!

Anonymkode: 07625...355

Verden går i feil retning, ikke på grunn av feminismen, men på grunn av subjektiv generalisering og raskt synkende IQ her på KG. 

Anonymkode: b4a06...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2017 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Hyenene lever i feministiske samfunn. Der stiller hunnene høyest på rangstigen og hannene får bare ta til takke med det de får. Det de får er ekstremt lite. De som fødes til hanner blir fort jaget ut av gruppen sin av sine søstre.

Tror dette forklarer hvorfor mennesket ikke har utviklet et feministisk samfunn. Selv om vi er på vei dit...

 

Anonymkode: 07625...355

 

På 9.10.2017 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Edderkoppene er verre, de dreper hannene etter de har parret seg med dem, de slipper unna om de er heldige. Så bare gled deg, samfunnet blir mer og mer feministisk :) 

Anonymkode: 9c570...364

Noen som må lære seg dette en gang for alle: 

 

feminism.jpg

Anonymkode: a3ab0...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...