Gå til innhold

Noen som vil bli kjent?


introvert_

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er ei jente som søker noen å bli kjent med. Jeg er en introvert så det at jeg blir ensom til tider er ofte selvvalgt, men jeg savner å ha noen å snakke med regelmessig. Jeg bor i Sør-Trøndelag :)

Kan være mail-venner, bli kjent innpå her osv :yvonne:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne vært venn, men jeg er ikke regelmessig på top så.. hadde fremstått som en dårlig venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Drakan skrev:

Kunne vært venn, men jeg er ikke regelmessig på top så.. hadde fremstått som en dårlig venn. 

Hva mener du med "regelmessig på top"?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, introvert_ skrev:

Hva mener du med "regelmessig på top"?😊

kan gå i deppe modus i flere måneder av gangen, som gjør at hjernen overbelastes og jeg potensielt ikke kommer meg ut av sengen engang. :pasha:
Regelmessig på top anser jeg som folk som er i stand til å komme seg ut en gang om dagen eller en gang i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Drakan skrev:

kan gå i deppe modus i flere måneder av gangen, som gjør at hjernen overbelastes og jeg potensielt ikke kommer meg ut av sengen engang. :pasha:
Regelmessig på top anser jeg som folk som er i stand til å komme seg ut en gang om dagen eller en gang i uken. 

Kan gjerne bli kjent uansett, om du vil:)

Jeg forstår deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, introvert_ skrev:

Kan gjerne bli kjent uansett, om du vil:)

Jeg forstår deg.

Hvilke interesser har du? Sikkert mange her som har lyst til å bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, HalldirV2 skrev:

Hvilke interesser har du? Sikkert mange her som har lyst til å bli kjent med deg.

Jeg har ingen spesielle interesser. :) men jeg fyller dagene mine med musikk, jobb, avslapping og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...