Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)


Gakkepus

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Gakkepus skrev:

Sikter du til trøttheten eller de konstante dobesøkene? :fnise:

Begge deler forsåvidt😂 men aller mest dobesøkene. Må tisse hele tiden! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+6 

Torsdag! Endelig Torsdag! I morgen etter jobb reiser vi. Skal endelig besøke svigerfar igjen. Er litt stressa fordi mannen min ønsker å rope ut at jeg er gravid 😑 men det må han nesten vente med. Jeg har gått med på at svigerfar og bestemor får vite , selv om jeg er sikker på at de ikke klarer å holde tett uansett 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, plastfolien skrev:

Hurra for torsdag og snart helg :mrgreen:

Hurra! Blir kinesiskmat på meg i dag. Men fy så kvalm jeg er  😭 sitter på trikken og håper jeg virkelig ikke spyr noen i nakken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gakkepus skrev:

Hurra! Blir kinesiskmat på meg i dag. Men fy så kvalm jeg er  😭 sitter på trikken og håper jeg virkelig ikke spyr noen i nakken 

Vi skal også bestille. Ble inspirert av deg😁 Øsj så kjedelig! Håper du slipper å spy🙏🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

Irritert og furt fordi mannen bestemte seg for å stikke til kompisene...trodde vi reiste til familien sammen, men tydeligvis ikke! Ja, litt Bitch idag. 😄🤔 

Formen er grei, den. Kvalme, oppkast, ømme pupper og ekstreme humørsvingninger... 🙃🙃 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så sint jeg er, og jeg vet virkelig ikke om jeg har god grunn til å være det. 

Mannen min er fortsatt ute. Føler han bare stakk etter en mislykket kveld. Fortalte familien av jeg er gravid (for det var  det han maste seg til ) og responsen var....Ja, det var ingen respons. Kvelden endte med at vi snakket om  kjæresten til broren til mannen min som er gravid... og nå ligger jeg våken og furter veldig 😑😑

✅ drama Queen 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaa, det syns jeg høres veldig spesielt ut med Ingen reaksjon. Så sykt leit :( Håper du fikk sove til slutt og at dagen i dag blir bedre. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 2.57, Gakkepus skrev:

Fy så sint jeg er, og jeg vet virkelig ikke om jeg har god grunn til å være det. 

Mannen min er fortsatt ute. Føler han bare stakk etter en mislykket kveld. Fortalte familien av jeg er gravid (for det var  det han maste seg til ) og responsen var....Ja, det var ingen respons. Kvelden endte med at vi snakket om  kjæresten til broren til mannen min som er gravid... og nå ligger jeg våken og furter veldig 😑😑

✅ drama Queen 

Synes ikke du er drama queen, hadde blitt veldig skuffet selv 😥 Håper du har det bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.01.2018 den 15.39, Aryamili skrev:

Syns ikke du er drama Queen! Hadde blitt skuffet og sint selv. Er det mulig 

 

7 timer siden, plastfolien skrev:

Hvordan går det Gakkepus? Hvordan har helgen gått? :smilyblomst:

 

7 timer siden, Tyah skrev:

Synes ikke du er drama queen, hadde blitt veldig skuffet selv 😥 Håper du har det bedre nå!

Takk alle sammen for tanken! ❤ jeg ble veldig trist og det tror jeg svigerfar merket og. Følte veldig på at jeg angret litt at vi så det på grunn av forskjellige følelser som blusset opp...mannen min tok opp temaet, og da svigerfaren kom og beklaget seg følte jeg meg bare dum.. 😔 tenkte at jeg kanskje hadde laget drama ut av noe uskyldig..  

Uansett så er vi endelig hjemme. Jeg har tatt meg en dusj og nå ligger jeg - selvsagt 😄 - i senga. Frister så lite å gå på jobb i morgen... vi får se hva morgendagen bringer 😄! 

Endret av Gakkepus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+3 gitt

Endelig ferdig på jobb og på vei til butikken. Jeg bare må - MÅ ha carrysuppe med kokosmelk og kyllingfilet! 🍲🥗 og risnudler! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og hvis den suppa på en eller merkelig måte ender opp med å smake pyton så kommer jeg til å bli meget skuffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Gakkepus skrev:

6+3 gitt

Endelig ferdig på jobb og på vei til butikken. Jeg bare må - MÅ ha carrysuppe med kokosmelk og kyllingfilet! 🍲🥗 og risnudler! 

 

Carrysuppe, hva er det? Mener du currysuppe? Karri på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Arabella skrev:

Carrysuppe, hva er det? Mener du currysuppe? Karri på norsk.

Beklager leifen. Uansett hvordan man vender og vrir på det så er det nok forståelig hva jeg mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gakkepus skrev:

Beklager leifen. Uansett hvordan man vender og vrir på det så er det nok forståelig hva jeg mente. 

Godt ord igjen. :) Jeg fikk lyst til å prøve denne suppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 

😷🤢

Sovna klokka 19:00 igår og sov helt frem til klokka 05:00. Jeg er så fryktelig umotivert og jeg orker virkelig ikke å jobbe nå. Men, men.. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gakkepus skrev:

6+5 

😷🤢

Sovna klokka 19:00 igår og sov helt frem til klokka 05:00. Jeg er så fryktelig umotivert og jeg orker virkelig ikke å jobbe nå. Men, men.. 😥

Urk, det er så tungt å gå på jobb med den følelsen. Har ikke du også en jobb der du må være ganske "på" og gi av deg selv til andre mennesker? I forrige graviditet husker jeg at jeg var veldig misunnelig på de som hadde en ren kontorjobb innimellom. Sitte der alene og knaske plommer og ikke måtte forholde seg til verden liksom. 

Og du, jeg synes ikke det er rart at du blir skuffet over manglende respons fra familien. Det er jo viktige nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...