Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Tenker jeg bruker denne dagboken, og håper på at spiren sitter når den er klar.

Jeg er 27 år, gift, utdannet psykolog. Sånn sett er livet mitt helt OK, og jeg kan ikke klage på det, men så skjer det ting i livet som får en til å gå lagt ned i kjelleren, og det er nettopp det som skjedde for akkurat en måned siden.

For en måned siden var jeg 12 uker på vei, og for en måned siden mistet jeg lille knerten. Det har ikke gått en dag uten at jeg har tenkt, grått og tatt meg sammen. Jeg har unngått å ta meg på klær, spise mat eller gå steder som kan på en eller annen måte minne meg om hvordan livet vårt var for en måned siden, og hvordan det er idag.

Uansett, for en uke siden begynte vi å prøve igjen. Det har fungert veldig bra, og jeg føler endelig at vi er på riktig kjør igjen. Det gir meg håp i hverdagen, men jeg tar meg selv i å tenke på det alt for mye. Lete etter symptomer som ikke nødvendigvis er der.  Jeg regner med at jeg er litt fiksert på det området, men ønsket er så stort, at jeg klarer ikke å bare legge det  fra meg. I dag har jeg handlet graviditetstester samt eggløsningstester på nett, og det ga meg en form for lykkerus...godt at mannen min forstår hva det vil si å kjøpe 20 graviditetstester for en billig penge, og være glad.

Vel, jeg er her, og jeg ønsker å bruke denne dagboken, da jeg har så mye jeg skulle ha sagt, men jeg har ingen å snakke med.

Ønsker alle prøvere lykke til!

K.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal jeg på min siste ul.  Jeg gruer meg veldig, og jeg aner ikke hvorfor ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg fulgte den andre tråden din, og nå så jeg at du hadde opprettet en dagbok her. Om det er greit, følger jeg deg videre på reisen :)

Håper ul gikk fint :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,