Gå til innhold

Nå er Jon Arne Riise i media igjen


Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Zogi skrev:

Såpass ja! Overrasker meg ikke.

Skulle til å skrive noe om Skal vi danse, men han var visst med i 2007 fant jeg ut etter en liten googling :P

Hva annet kan han være med på? Norges tøffeste? :alice:

JAR har ikke vært med i skal vi danse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, LilleKlump skrev:

JAR har ikke vært med i skal vi danse

Stemmer. Jeg leste feil, det var visst en såkalt ønskeliste jeg kom over via google

Men da vet vi hvor han er å se om ett års tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2017 den 20.32, Veslefrikk skrev:

Hvorfor lager du en tråd om han, hvis du ikke vil at han skal bli omtalt og få fokus på seg? Hadde vært bedre å bare la det forbigå i stillhet da. 

Kanskje trådstarter jobber for forlaget og provoserer oss til å forsvare Jon Arne ? Denne tråden skaper jo litt blest og kan godt være bokselgende ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Arne har gjort en fantastisk jobb som fotballspiller og er en av Norges beste gjennom alle tider. En treningsvilje og utrolig presisjon og innsats som er vilt imponerende. Han har kommet uheldig ut i pressen. Ikke mitt problem. Han har gitt jernet og prestert på det aller høyeste nivå og fortjener applaus. Det finnes flere enn han som gjør gjentagende brudd på janteloven. Jeg heier på dere! Jon Arne har ikke samme sjarm som Myggen og Solskjær, men han har levert og levert og levert herlig spill og suverene pasninger. De som ikke klarer å sette pris på det er noen utakknemlige oppblåste blærer som ikke klarer å gjøre det med en ball som Jon Arne kan gjøre med en appelsin.  

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/riise-eks-snakker-ut-etter-bruddet/a/103856/

Typisk dette at mor ønsker å gjøre bruddet så fint som mulig for barna (i dette tilfellet barnet) og far gjør ikke det.. Første eks kone virker jo bare så god da, ser ikke ut som på tidligere intervjuer at det var John Arne som valgte å bryte. Det ser mer ut som at hun faktisk sto i og var en støttende kone, men John Arne var en egoistisk drittsekk og tenkte bare på seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
3 minutter siden, I Grosny skrev:

Jon Arne har gjort en fantastisk jobb som fotballspiller og er en av Norges beste gjennom alle tider. En treningsvilje og utrolig presisjon og innsats som er vilt imponerende. Han har kommet uheldig ut i pressen. Ikke mitt problem. Han har gitt jernet og prestert på det aller høyeste nivå og fortjener applaus. Det finnes flere enn han som gjør gjentagende brudd på janteloven. Jeg heier på dere!

Han har gjort det,men det er vel ikke fotballkarrieren vi diskuterer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pelikanen skrev:

Han har gjort det,men det er vel ikke fotballkarrieren vi diskuterer her.

Han er fotballspiller , og han er fantastisk. På tide å gi han ros. Han har kjempet og fortjener gode tanker for sin sterke innsats. Han er ikke best med media. Han får kjeft for dårlig mediatekke. Det irriterer meg. Media har mye skyld for at han kommer dårligere ut der enn han fortjener. Det er typisk norsk å være best uten ball. Jon Arne er ikke typisk norsk. Han er best MED ball. Jeg krever ikke at en fotballspiller skal være mediasjarmør. Det holder at han leverer på banen.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2017 den 16.14, FruJohansen skrev:

John Arne og jeg vokste opp som naboer, og vi gikk på samme skole. Han er en rolig og hyggelig fyr, familien hans er også hyggelige. Det er ikke sant at Berit ikke støttet karrieren til guttene, for det gjorde hun. Rart å påstå at John Arne bruker historien om faren "for å komme i media", de fleste skjønner vel at en sånn del av barndommen preger et menneske, og nå som han gir ut bok er det ikke så merkelig at det blir snakket om akkurat dette - særlig siden han har innsett at han gjort samme feil som sin egen far, og ikke være til stede. 

John Arne var bare 16 år da han flyttet hjemmefra, og rett inn i fotballeventyret han alltid hadde drømt om. Jeg skjønner godt at dette blir en så stor del av livet, at det skyver andre ting til side. Nå sier han jo at han angrer på mye, det er vel naturlig nå som han ser ting mer fra utsiden. Jeg håper forholdet hans til de to yngste barna kan bli nærmere, selv om ting har blitt som det har blitt. Og jeg håper boken hans blir godt mottatt, og at han føler han får forklart en del ting fra sitt ståsted. 

Du er ei herlig dame! Jeg liker ditt innlegg !    :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oslolosen98
1 hour ago, I Grosny said:

Han er fotballspiller , og han er fantastisk. På tide å gi han ros. Han har kjempet og fortjener gode tanker for sin sterke innsats. Han er ikke best med media. Han får kjeft for dårlig mediatekke. Det irriterer meg. Media har mye skyld for at han kommer dårligere ut der enn han fortjener. Det er typisk norsk å være best uten ball. Jon Arne er ikke typisk norsk. Han er best MED ball. Jeg krever ikke at en fotballspiller skal være mediasjarmør. Det holder at han leverer på banen.

Han har vel både fått ros og betalt for fotballen han spilte. Nå har han skrevet bok og da er det ikke så rart at en del av oss heller har lyst til å diskutere den enn prestasjonene han hadde på noen fotballkamper for 10-15 år siden. 

Synes det er helt legitimt å kritisere noen for å skrive en bok ens egne barn ikke ønsker skal publiseres. Det er ikke hardere standard enn jeg selv ønsker å bli dømt for. Det å være forelder er faktisk ens viktigste jobb. Ikke å score noen mål på en fotballbane. 

Edit: Når han i tillegg selv tar skittentøysvasken  offentlig så har han ikke noe rett på å bli beskyttet fra å bli kritisert for det. Spesielt ikke når en av hans egne unger går offentlig ut og sier hun ikke liker det som blir skrevet. 

Endret av Oslolosen98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Oslolosen98 skrev:

Synes det er helt legitimt å kritisere noen for å skrive en bok ens egne barn ikke ønsker skal publiseres. Det er ikke hardere standard enn jeg selv ønsker å bli dømt for. Det å være forelder er faktisk ens viktigste jobb. Ikke å score noen mål på en fotballbane. 

Enig. Det viser bare at han ikke har forbedret seg i forhold til å ta vare på barna når han så tydelig setter egne behov foran deres. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Han har selv oppsøkt media. Hadde media skrevet alt de vet, så har det blitt bråk. Han var vel 20 når han ville skrive sine memoarer😂. Godt at de fikk stoppet han den gangen.

Mulig han har lav selvtillit, ellers har han ikke sprunget å invitert media i alle år. 

Det som forundrer meg,er at han fortsetter i samme kjøret i boken. Kritiserer. Det er alle andre som gjør feil, bare ikke meg. Sikkert en kjekk kar,men da bør han gjøre det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, pelikanen skrev:

Han har selv oppsøkt media. Hadde media skrevet alt de vet, så har det blitt bråk. Han var vel 20 når han ville skrive sine memoarer😂. Godt at de fikk stoppet han den gangen.

Mulig han har lav selvtillit, ellers har han ikke sprunget å invitert media i alle år. 

Det som forundrer meg,er at han fortsetter i samme kjøret i boken. Kritiserer. Det er alle andre som gjør feil, bare ikke meg. Sikkert en kjekk kar,men da bør han gjøre det på en annen måte.

Men du gjør jo akkurat det samme selv! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann gir ut en biografi om seg selv og velger å dra inn tredjeparter for å selge flere bøker er det da vitterlig på sin plass å kritisere. Selv om man har vunnet Champions League kan man ikke behandle de nærmeste sånn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er igjen ryddet for persondebatt, og stenges etter mange ryddinger for samme brudd på kort tid. 

Mynona, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...