Gå til innhold

Nå er Jon Arne Riise i media igjen


Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

Jeg synes det et merkelig LAR vil ha barn med denne mannen :overrasket: Hvordan tror hun det skal gå hvis de en dag skiller seg?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hotellet skrev:

Syns NFF har behandlet han dritdårlig!! Forstår veldig godt at han har behov for å fortelle SIN side av saker som er blåst opp i media. John Arne er en grepa kar og har hatt en FANTASTISK fotballkarriere de fleste bare kan drømme om! Skal definitivt kjøpe boka hans ❤️

Ingenting med ham som sier meg at han er grepa. At han egentlig er snill kan jeg tro på, men han må gi fanden i å snakke skit om mødrene til ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa ex kone 2? Kommer ikke fram i artikkelen . Syns det er helt utrolig at han ikke har stilt opp for de barna han har , men allikvel uttaler seg ofte i media om at han vil ha fler med sin nyeste kone.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det begynner å minke på kontoen hans siden han har behov for å komme med bok med mer oppgulp om hvor synd det er på han osv. Gjør han noe med det som han da liksom har lært?

Ser ingen tegn til det! Ser kun tegn til at han vil tilbake i medialyset og tjene penger på andres bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Google litt nå. Det er jo ille slik de har uttalt seg i media tidligere. Ser noen nevner mor her inne ang helvetes fra nord. Nåværende kone uttalte seg også...hun har bruk for sin siste 15 min fame. ..herregud nye kone måtte trå til også.

Ser han leter etter sin fars grav. Er det mulig? I denne digitaliserte verden tok det meg 2 minutter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Zogi skrev:

Jeg lurer på om det begynner å minke på kontoen hans siden han har behov for å komme med bok med mer oppgulp om hvor synd det er på han osv. Gjør han noe med det som han da liksom har lært?

Ser ingen tegn til det! Ser kun tegn til at han vil tilbake i medialyset og tjene penger på andres bekostning.

Pluss han skal være med på 71 grader nord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. JAR påstår han ikke rakk frem til sykehuset før faren døde. Dette har moren hans uttalt:
"Men da kreftsyke Hans Eikrem lå for døden for tre år siden, var både John Arne og Bjørn Helge på besøk ved Tønsberg sykehus. «Han var en god far for guttene. I ettertid har det vært vanskelig for meg å akseptere at jeg tålte for mye for lenge. Men jeg har tilgitt ham og klarte å beholde gode følelser for ham inntil det siste. Tormod (Berits nåværende mann) var med guttene og meg for å si farvel da han lå for døden. Vi satt rundt senga hans og fikk lov til å sørge sammen,» fortalte Riise i Adresseavisen."

https://www.vg.no/sport/fotball/riise-saken/jeg-er-doedssliten/a/8131/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
15 minutter siden, Rosalie skrev:

Altså. JAR påstår han ikke rakk frem til sykehuset før faren døde. Dette har moren hans uttalt:
"Men da kreftsyke Hans Eikrem lå for døden for tre år siden, var både John Arne og Bjørn Helge på besøk ved Tønsberg sykehus. «Han var en god far for guttene. I ettertid har det vært vanskelig for meg å akseptere at jeg tålte for mye for lenge. Men jeg har tilgitt ham og klarte å beholde gode følelser for ham inntil det siste. Tormod (Berits nåværende mann) var med guttene og meg for å si farvel da han lå for døden. Vi satt rundt senga hans og fikk lov til å sørge sammen,» fortalte Riise i Adresseavisen."

https://www.vg.no/sport/fotball/riise-saken/jeg-er-doedssliten/a/8131/

Så denne. Som sagt, Google man så kommer mye opp. Gjennom årene har det vært mye, så hva er sant og ikke sant? Dette fra adressaavisen er helt motsatt av hva jar sier i boken. Er det sympati han er ute etter? Eller lyver moren?

Prøv å Google fra begynnelsen av karrieren, dere vil ikke tro det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
Akkurat nå, pelikanen skrev:

Så denne. Som sagt, Google man så kommer mye opp. Gjennom årene har det vært mye, så hva er sant og ikke sant? Dette fra adressaavisen er helt motsatt av hva jar sier i boken. Er det sympati han er ute etter? Eller lyver moren?

Prøv å Google fra begynnelsen av karrieren, dere vil ikke tro det

Virker i hvert fall som om en av dem er lett lystløgner! For et sirkus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.dagbladet.no/sport/riise-med-toffe-utbrudd-mot-mora/68767685

 

«Barnedåp

Da Dagbladet kontaktet Berit Riise, ville hun ikke kommentere boka muntlig. Men i en tekstmelding skriver hun:

- Vi feirer barnedåp til barnebarnet i dag og hele familien er samlet. Vil ikke kommentere noe spesielt annet enn at jeg har lest boka i forkant. Ikke alt er helt riktig faktamessig referert.

Hun fortsetter:

- Jeg opplever også at barn og foreldre har ulike oppfatninger av hendelser. Forholdet til min sønn er som det alltid har vært, nært på godt og vondt.»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
14 minutter siden, Gillians skrev:

Virker i hvert fall som om en av dem er lett lystløgner! For et sirkus!

I programmet " venstrefoten" og "vis meg ditt kjøleskap" så forteller han samme historie. At han ikke rakk frem til sin far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pelikanen skrev:

I programmet " venstrefoten" og "vis meg ditt kjøleskap" så forteller han samme historie. At han ikke rakk frem til sin far. 

Den biten stemmer nok på en prikk, det moren har skrevet/uttalt er litt vagt, tipper det kun var lillebror som var der. Riise har uttalt seg om dette flere ganger, blant annet i 2003:

https://www.vg.no/sport/fotball/riise-saken/det-har-vaert-toeft/a/8060/

«Episoden fra sykehuset, der John Arne kom i Monaco-drakt for å besøke sin syke far på dødsleiet, står som spikret i minnet hans.

- Jeg ble forbanna på dem som jobbet der. Det hele var et sjokk for meg. Han døde bare sekunder før jeg ankom til sykehuset. Jeg reagerte med sinne, minnes John Arne - som den gang var Monaco-spiller.»

Endret av JackIost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Jeg tenker at hvis han kan skrive så mye stygt om alle som står ham nær, hadde jeg vært skeptisk hvis jeg var LAR. Det sier veldig mye om en person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Han sier han ikke vil bli som sin far. Så har han blitt slik selv, sier han. Fraværende.

Etter morens utsagn fra adressaavisen. (Link ligger lengre oppe) så var han en god far for sine sønner.

Far var mulig fraværende. Hva ventes? Et konfliktfylt forhold,mor tar barna og flytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her som er perfekte i livet sitt og alt de har gjort har vært plettfritt...rekk opp hånden. Eller tenk mer over hva dere skriver. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dart Flavour skrev:

Alle her som er perfekte i livet sitt og alt de har gjort har vært plettfritt...rekk opp hånden. Eller tenk mer over hva dere skriver. 

Ingen som er plettfrie. Men man behøver ikke å tråkke på de som skal stå deg nærmest for å få oppmerksomhet og tjene penger

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Pluss han skal være med på 71 grader nord. 

Såpass ja! Overrasker meg ikke.

Skulle til å skrive noe om Skal vi danse, men han var visst med i 2007 fant jeg ut etter en liten googling :P

Hva annet kan han være med på? Norges tøffeste? :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...