Gå til innhold

Nå er Jon Arne Riise i media igjen


Gjest pelikanen

Anbefalte innlegg

Riise snakker ofte om at han selv ble mobbet, men han mobber selv. For ikke så lenge siden publiserte han et bilde på snap av en eldre dame som ventet på flyet. Han hadde lagt til en upassende tekst til bildet. Da er han ikke noe bedre enn de som mobbet han. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg har ikke noe godt inntrykk av mora hans. Husker en episode av Bloggerne og hun sa noe alla dette "nå må du få deg ordentlig jobb. Å sparke en fotball er ingen ordentlig jobb" og hun har visst ikke vært så støttende mtp hans karriere. Var det ikke mora og LAR som kalte ekskona for helvete fra nord? Sjarmerende 🙄

Men jeg fikk et godt inntrykk av JAR på Bloggerene :) Han fremsto sympatisk og snill. Kona litt vel sutrete.

Helt enig i at kona var sutrete i bloggerne. Mens jeg fikk et godt inntrykk av JAR

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR har gitt ut bok, og pressen henter ut små kommentarer/setninger fra boken, og har «clickbate» suksess i dag tydeligvis.....

Ja JAR har nok sagt/skrevet mye, men jammen blir mye plukket helt ut av contekst også, kun for at folk skal irritere seg/klikke seg inn på artikler. (Og nettavisene tjener gode penger med annonsevisninger....)

Har ingen kjennskap til JAR, men han får pepper uansett hva han prater om. Media ELSKER å vri på det han sier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal kommentere rundt tidligere ekteskap når han har barn med disse damene. Skjønner han ikke at det er negativt for barna? 

For øvrig virker han utrolig umoden og oppmerksomhetssyk. Fikk et bedre inntrykk av ham i bloggene, og hadde ikke forventet meg noe sånt fra ham igjen. 

Endret av Priyanka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutes ago, Priyanka said:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal kommentere rundt tidligere ekteskap når han har barn med disse damene. Skjønner han ikke at det er negativt for barna? 

For øvrig virker han utrolig umoden og oppmerksomhetssyk. Fikk et bedre inntrykk av ham i bloggene, og hadde ikke forventet meg noe sånt fra ham igjen. 

Tror mye kommer av at han ble mobbet. Det preger ham i voksen alder, og han søker bekreftelse. JAR er nok god på bunnen, men fremstår som umoden. Kanskje ikke så rart når han ble fotballproff i en alder av 16. En veldig lettpåvirkelig alder. Fotballmiljøet gir ikke så mye tung ballast å ta med seg videre. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, pelikanen skrev:

Er vel snart stopp for hva han kan grave opp, for å komme i media. Nå er det hans far. Han rakk ikke frem til sykesengen, før far døde. Mor nektet at de skulle dra i begravelse. Er det mulig å være så stygg? Hun var verge for sine sønner som var mindreårig.  Om hun hadde dårlig forhold til sin x, så har hun dratt sine barn inn i det. Hun gikk ut i media titt og ofte. Må ha vært ille for ungene. Alt for å komme i media.

Han vet ikke hvor han er gravlagt,ikke hvilke kirke det var begravelse. " jeg har begynt å lete, når jeg finner den,skal jeg dra å legge ned blomster". Herregud, du kan ikke ha anstrengt deg. Du har hatt mange år på deg. Det er en tlf som vil ta 5 min så får du svar. Eller, blir det en gråtende J AR med Dorthe Skappel på slep i beste sendetid på lørdag? Jon Arne har endelig, etter mange år funnet sin fars grav. ? Helt utrolig at en voksen mann sier noe sånt. Verge for barn, skriver under på barns vegne når det gjelder dødsfall. Verge vet. Fars slekt er stor. De vet også. Venner av far vet hvor det er.

Nå sier mor... at sønn kan huske feil fra den tiden. Kan mor huske feil med alle driten hun har spydd ut?

Ser også at han aldri kom over at Ole G Solskjær er mer elsket enn han. Lurer han på hvorfor? Eier han ikke selvinnsikt? O G S har aldri prydet forsiden som klovn. Kona er anonym. Det som har vært i media har avisen gravd frem. Han har ikke stått frem i pressa med: se på meg, se hva jeg kjøper, se hvor jeg sløser. Ingen dame som kjøper vesker, som andre kjøper dopapir.  Damer som digger seg selv. Står frem med klær,hår og sminke. Alle damene til Riise er det kun blogg og fjas med. Solskjær forble på jorden.

 

Riise er da langt mer sympatisk enn Solskjær :)

Ingressen av denne videoen viser litt om hvilken type Solskjær egentlig er:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jar er utrolig god til å innta offerrollen! Føler at hver gang han uttaler seg om noe, er det for å sutre og klage over noe han føler seg krenket over. Og alle er ute etter han, og det er alltid andres feil og han det er synd på!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, maomao skrev:

Sikker på at tråden ikke burde hete Berit Riise? John Arne kan da ikke straffes for det mora gjorde. JAR har sagt mye dumt opp igjennom, men han er da en flott og omsorgsfull mann blitt. Grunnen til at han er i media er vel fordi media har laget en sak på boka han har gitt ut, han har ikke ringt og bedt om intervju selv. Fatter ikke at folk ikke kan forstå såpass...

LOL.

Du mener kanskje at han skriver en bok og IKKE ønsker at den skal omtales i media?  Fatter ikke at DU ikke kan forstå dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn så tar han ikke ansvar for noe. Verre sytpeis enn Northug på sitt verste. Det er derfor han ikke er likt i Norge i motsetning til Solskjær. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hva ham har å vinne med å fremstå som et stakkars offer som har følt seg presset til å bli gift. Enig med henne over her at siden de har barn sammen burde han holdt kjeft. Hvorfor måtte dette være med i boka? Ungene hans kommer jo til å lese det. 

Ego, offer, bortskjemt. Det er hva jeg synes om han. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delte meninger om han. Jeg fikk et godt inntrykk av han på Bloggerene, men har ikke noe godt inntrykk av han i media. Der fremstår han veldig sutrete og oppmerksomhetssyk.  Liker at eksene svaret som de gjorde. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gillians
2 minutter siden, canacas skrev:

Ja, enig. Han har hatt det tungt, du trenger ikke ha vært gjennom det samme for å forstå det. Vi vet jo alle hvor tøft det kan være å vokse opp, være annerledes kanskje, bli snakket om, ha vanskelig for å få venner. Vi har jo alle vært barn. Så gjør han det jo med sine egne. Dette kommer jo folk til å snakke om... og barna leser det. Å vite at man er uønsket.. Det er forbanna trist. :(

Han sier jo ikke at barna er uønsket, da, bare ekteskapene. Men det er jo en forferdelig oppførsel uansett, den meldinga fra eldstedatteren sier det meste... Stakkars! Skjønner ikke hvorfor han har noe som helst behov med å gå ut med slik informasjon i pressen! Er fyren stokk dum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på opphavsrett, samt svar til disse. 

Også ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål til moderering tas på Ris og Ros eller PM til meg. 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Nå ble jeg satt ut av opprydningen. Var da ikke noe galt i å kommentere det som er offentlig informasjon. Han har jo skrevet disse tingene og blitt sitert på det. 

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Han ber bare om å bli likt. Derfor har han skrevet bok..folk skal forstå han!! Noen må ta et alvorsord med han. Har han fått for mange harde smeller av fotballen i hodet?

Han eier jo ikke innsikt. Han fortsetter å kritisere andre. Han går til "angrep" på de to andre ekteskapene også. Hvor lavt kan man synke? Det er bare å Google. ...der står jo alt. Det beste som har hendt meg, dette er kjærligheten. ...samme ord som i siste ekteskap. 

Tanker om ungene ? Sutrer over at han ikke har stilt opp for ungene...nå begynner jeg å skjønne ting. Hele saken er en tragedie. Forventer han nå at kontakt med unger skal bli bra etter dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...